Miksi miehet luulevat että kamalinta mitä naiselle voi tapahtua, on olla ilman miestä?
"elä sitten kissojesi kanssa"
Eikö miehet tajua, että tuo kuulostaa huomattavasti paremmalta kuin mieslapsen jälkien siivoaminen?
Kommentit (49)
Varmaan aika harva mies noin luulee...? En ole kuullut kenenkään puhuvan tuollaisia. Voi olla tietenkin, että olen vaan missannut nämä jutut.
Minä tosin olen kyllä todella parisuhdekeskeinen nainen, parisuhteeni on mulle elämäni tärkein ihmissuhde tällä hetkellä. Tunnen vahvaa kumppanuutta tuota rakastamaani miestä kohtaan. Ollaan toistemme tuki ja turva. Vaikka tiedostan, että tällainen luottamus ja usko toiseen on myös riski kunnon romahdukselle, niin en halua mitenkään suitsia tunteitani tai muuttaa elämääni. Pärjäisin kyllä ilman miestänikin hengissä, ja on muutakin läheisiä kuin puoliso, mutta en olisi näin onnellinen. Minua ei siis oikeastaan haittaa olla näin "henkisesti riippuvainen".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miehille on todella tärkeää saada nainen.
Kenelle on ja kenelle ei ole. Osa on homoja ja heteroillakin voi olla muutakin sisältöä elämässään kuin parisuhde. Hyvä sinkkuus voittaa huonon parisuhteen.
Eiköhän tässä puhuta ihan sellaisesta normaalista tavismiehestä.
Mikäli heteromies ei pidä parisuhdetta tai naisen saamista tärkeänä, niin luokitteletko hänet heti epänormaaliksi ja voit ylläpitää mielikuvaasi "normaalista" miehestä?
Enemmistö määrittää normaalin. Eli normaalilla viitataan aina keskiarvoon, ei kenenkään yksittäiseen mielipiteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miehille on todella tärkeää saada nainen.
Uutispommi: pilluelukan voi vuokrata huvikäyttöä varten.
Kuten myös kullielukan
Eikä sitä tarvitse vuokrata, saa ihan ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet vielä kuvittelevat että nuori nainen tai muu nainen olisi vailla miehen "sitä". Pelkästään sitä ettei muuta olisi elämässä. Ei osu oikeaan. Ei kaikki ole petiseuran hakijoita.
En mä kyllä ainakaan edes kaipaa miehestä muuta kuin seksiä. Siksi alan korkeintaan fwb-suhteeseen, jos siihenkään. Parisuhteeseen ei ikinä milloinkaan enää.
Vapaaehtoisesti sinkut ja ei-vapaaehtoisesti sinkut ovat molemmat sinkkunaisia.
"Kuolette yksin ja kissanne syövät ruumiinne!!" 😂😂😼
En voi olla ajattelematta, että projisoivat omaa yksin kuolemisen pelkoaan. Jonkinlainen erityinen katkeruus heillä näyttää olevan kissoja kohtaan, mistä lie lähtöisin...
Eivät pärjää itse ilman naista, ja turhautuvat, kun eivät saakaan unelmanaista sormia napsauttamalla. Olen itse tilanteessa, jossa pohdin vakavasti eroa, mutta mies ei sitä haluaisi, vaikka ei ole valmis tekemään mitään suhteen eteen, jonka myös itse myöntää väljähtyneeksi. Itseäni pitää suhteessa enää yhteinen koira, josta kumpikaan ei suostu luopumaan ja toisaalta en ole kiinnostunut enää uudesta parisuhteesta, joten koen ettei asialla ole itseni kannalta niin kiire.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet vielä kuvittelevat että nuori nainen tai muu nainen olisi vailla miehen "sitä". Pelkästään sitä ettei muuta olisi elämässä. Ei osu oikeaan. Ei kaikki ole petiseuran hakijoita.
En mä kyllä ainakaan edes kaipaa miehestä muuta kuin seksiä. Siksi alan korkeintaan fwb-suhteeseen, jos siihenkään. Parisuhteeseen ei ikinä milloinkaan enää.
Minulla taas päinvastoin. Haluaisin kumppanin, jonka kanssa tehdä asioita joita parisuhteessa tehdään, mutta välttyä kuitenkin seksiltä joka ei kiinnosta yhtään.
Kuten myös kullielukan