Miksi miehet luulevat että kamalinta mitä naiselle voi tapahtua, on olla ilman miestä?
"elä sitten kissojesi kanssa"
Eikö miehet tajua, että tuo kuulostaa huomattavasti paremmalta kuin mieslapsen jälkien siivoaminen?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap luulee tietävänsä mitä miehet luulevat?
Ihan fiilispohjalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miehille on todella tärkeää saada nainen.
Uutispommi: pilluelukan voi vuokrata huvikäyttöä varten.
Uutispommi: sossu ei sitä maksa eikä TT-tuli siihen riitä. Mene töihin, kyrpämato.
En luule. Joku haluaa elää kokonaan ilman miestä. Joku taas satunnaista seuraa eli seksiä. Jotkut haluaa parisuhteen. Iästä riippumatta. Se on naisen itse päätettävissä.
Vierailija kirjoitti:
Voi naiset, kun en minä teitä nurkkiini mäkättämään haluaisikaan. 10 vuotta jo tarkoituksellisesti sinkkuna, enkä aio vapaudestani enää luopua.
Ei ole kukaan kukaan pyrkimässäkään, kukaan nainen ei halua sohvaperunaa joka ei tee koskaan mitään oma-aloitteisesti. Miesvauvat on keskenkasvuisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät osaa olla ilman, moni tuttavapariskunta on eronnut, aina naisella uus poikaystävä jo parin kuukauden päästä, miehistä monet yksin vielä viiden vuoden jälkeenkin.
Koska naiset saa parisuhteen helpommin kuin miehet.
Pari tuttavanaista on eronnut. Kumpikin heistä on kertonut, että heti kun tieto erosta levisi, alkoi tutut tai puolitutut miehet ottaa yhteyttä. Toisen kohdalla ex-miehen kaveri tuli ihan ovikelloa soittamaan ja oli tulossa kylään. Käsittämätöntä.
Kamalinta ihmiselle on inhota omaa seuraansa. Tykkää itsestäsi yhtä paljon kuin hellustasi.
Vierailija kirjoitti:
Ei minua miehenä kiinnosta pätkääkään, mikä on tai ei ole, naisille kamalinta.
Voisin kuvitella, että monikin asia lähtien vakavista sairauksista, olisi pahempaa - ihan kaikille ihmisille.
En oikeastaan vaivaa päätäni naistenasioilla laisinkaan. En myöskään ole kiinnostunut heidän feminiineista ulostuloistaan pätkääkään.
Miksi sitten olet tällä naisvaltaisella palstalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle on ja kenelle ei ole. Osa on homoja ja heteroillakin voi olla muutakin sisältöä elämässään kuin parisuhde. Hyvä sinkkuus voittaa huonon parisuhteen.
Eiköhän tässä puhuta ihan sellaisesta normaalista tavismiehestä.
Mikäli heteromies ei pidä parisuhdetta tai naisen saamista tärkeänä, niin luokitteletko hänet heti epänormaaliksi ja voit ylläpitää mielikuvaasi "normaalista" miehestä?
Jotkut miehet vielä kuvittelevat että nuori nainen tai muu nainen olisi vailla miehen "sitä". Pelkästään sitä ettei muuta olisi elämässä. Ei osu oikeaan. Ei kaikki ole petiseuran hakijoita.
Jaahas. Taas yksi unelmoivan feministin aloitus jolla ei ole todellisuuden kansa mitään tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei minua miehenä kiinnosta pätkääkään, mikä on tai ei ole, naisille kamalinta.
Voisin kuvitella, että monikin asia lähtien vakavista sairauksista, olisi pahempaa - ihan kaikille ihmisille.
En oikeastaan vaivaa päätäni naistenasioilla laisinkaan. En myöskään ole kiinnostunut heidän feminiineista ulostuloistaan pätkääkään.
Miksi sinä olet täällä naisvaltaisella palstalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle on ja kenelle ei ole. Osa on homoja ja heteroillakin voi olla muutakin sisältöä elämässään kuin parisuhde. Hyvä sinkkuus voittaa huonon parisuhteen.
Eiköhän tässä puhuta ihan sellaisesta normaalista tavismiehestä.
Mikäli heteromies ei pidä parisuhdetta tai naisen saamista tärkeänä, niin luokitteletko hänet heti epänormaaliksi ja voit ylläpitää mielikuvaasi "normaalista" miehestä?
Käytän sanaa normaali tilastotieteen näkökulmasta, eli normaalijakaumaa ajatellen.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Taas yksi unelmoivan feministin aloitus jolla ei ole todellisuuden kansa mitään tekemistä.
Menepä vaikka huviksesi Instagramiin tai TikTokiin. etsi sieltä video jossa nainen kertoo olevansa tyytyväinen yksin. Mene lukemaan kommentit.
Vierailija kirjoitti:
Näin. Huonoin elämänlaatua on sinkkumiehillä, parhain sinkkunaisilla, ja seuraavana tulevat parisuhteessa olevat miehet, ja vasta sitten parisuhteessa olevat naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät osaa olla ilman, moni tuttavapariskunta on eronnut, aina naisella uus poikaystävä jo parin kuukauden päästä, miehistä monet yksin vielä viiden vuoden jälkeenkin.
Koska naiset saa parisuhteen helpommin kuin miehet.
Pari tuttavanaista on eronnut. Kumpikin heistä on kertonut, että heti kun tieto erosta levisi, alkoi tutut tai puolitutut miehet ottaa yhteyttä. Toisen kohdalla ex-miehen kaveri tuli ihan ovikelloa soittamaan ja oli tulossa kylään. Käsittämätöntä.
Haha, mulla kävi tämä sama. Kun erosin eksästä, sen ihan koko kaveripiiri pyysi mua ulos ja vakuutteli rakkauttaan ja muutama jatkoi jankuttamista pidemmänkin aikaa, palasi vuodenkin päästä asiaan jne. Osa näistä oli itsekin varattuja 🤦🏻
Siinä todellista veljeyttä ilmassa. Juu, en tietenkään ollut kiinnostunut. Valitsen ne kissat ennemmin.
Jos sinkkunaisena emme itse koe oloamme huonoksi, ei meidän tarvitse välittää muiden mielipiteistä.
N22
Miksi ap luulee tietävänsä mitä miehet luulevat?