Mikä on mielestäsi ihanteellinen paino 163 cm pitkälle?
Kommentit (34)
En usko ;) Porvoilette minkä ehditte! Ei kukaan voi olla sitä mieltä, että 47-50 kg on ihanteellinen. Luurangonlaihan painoja nuot.
ap
Joo, kyllä joku 45 kg menee vähän överiks. Itse olen 164cm/52kg, ja mielestäni ihan normaalivartaloinen... Ehkä siinä 55 kg:n kieppeillä +/- muutama kilo vois olla ihan jees. Ja kaikki tietty riippuu henkilöstä.
Siispä, sinulle sopivin paino on mielestäni 53 kg.
Olet alipainoinen.
Jos 53-66 on normaalipainon rajoissa 163 cm pitkälle, ajattelisin että siinä puolivälissä suurin piirtein olisi ihannepaino. Eli 59-60 kg.
niillä painoilla. itse kyllä olen tuon 50kg, mutten pidä sitä ihanteellisena painona. 53-60 olis normaali, mutta kyl tuo 60kg olisi aika " maksimi" paino hyvän terveyden ja myös ihanteellisen vartalon kannalta. siinä elämäntyylissä on jotain vikana jos alkaa mennä yli 60kg.
Miten niin 60 on maksimi? Siis sinun mielestäsi kai? Koska bmi:n mukaan vielä 66 kg on normaalipaino tuon pituisella.
Taitaa laihuus tosiaan olla ihanteena monilla naisilla. Minä olisin vastannut tähän että ihannepaino olisi 60-62 kg.
ap
Joku voi olla tosi hento ja siro ja näyttää ihan ok:lta ja painaa vaikka juuri tuon 50kg. Toinen taas on rotevampi " skrode" ja painaa vaikka 63kg ja silti ei ole yhtään ylipainoinen. Mun mielestä on ainakin tosi vaikea sanoa ihmistä näkemättä mikä olisi ok paino..
kiloon. tarkoitus olisi saada se imettämällä tippumaan 56-57 kiloon kesään mennessä - saa nähdä onnistunko ? äiti -69
en pidä itseäni ainakaan lihavana 163.5 ja 66kg.
Riippuu tietysti luustosta, mutta useimmat tämänpituiset näyttää kyllä parhailta alle 55 kiloisina.
Minä olisin silloin 158/48. :O Never.. miehän olisin vaan luuta ja nahkaa.
ja olen kyllä selvästi pullukka, sellainen 55 kiloa voisi olla passeli
50 kg on missimittoja - täytyy olla todella erityinen kroppa ja aineenvaihdunta, jos siihen tähtää.
166/52 kg = ruma luuviulu, tsori vaan