Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastapäinen naapuri kuuntelee musiikkia autotallissaan, minua häiritsee mutta

Vierailija
04.07.2025 |

miestä ei. Musiikki ei ole kovalla mutta bassonjytke kuuluu juuri siten että kiinnitän siihen aina huomiota. Mies ei ilmeisesti kuulo niin hyvin kuin minä tai häntä ei vain häiritse. Hän kyllä kuulee äänen kun kehotan kuuntelemaan mutta ei pidä häiritsevänä. Ilmeisesti kukaan toinen naapureista ei myöskään pidä sitä häiritsevänä kun kukaan ei ole puuttunut. Tällä kadulla on kyllä aiemmin herkästi asukkaat puuttuneet esim. pysäköintivirheisiin joten välinpitämättömyydestä ei ole kyse. Bassonjytkettä on kuulunut monta kuukautta nyt lähes päivittäin, viikonloppuisin myöhään illallakin mutta ei yhtään kovemmalla. Tietyistä syistä joita en halua yksilöidä en pidä todennäköisenä että naapurille sanomisesta olisi hyötyä varsinkin kun musiikki on niin hiljaisella. En itse mene sanomaan, mies on sanonut ettei mene sanomaan kun musiikki on niin hiljaisella. Poliisille turha soittaa kun he eivät välttämättä edes kuulisi jytkettä! Pitääkö ruveta suostuttelemaan miestä että pistetään talo myyntiin ja muutetaan?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, että kun hän kuuntelee musiikkia hiljaisella, niin ei varmaan tajua, miten se basson jytke kantautuu  kuitenkin kauas.

Vierailija
22/23 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kuuluu jytke vaan ulos, ei sisälle. Teillä on jotain vikaa talon rakenteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tosta. Meillä on pöllitty bensaa autosta ja ammuttu autotallin seinään naapureiden toimesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi