Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallatteko ottaa pysyvän sopimuksen kuntosalille?

Vierailija
04.07.2025 |

Netissä on varoitteluja eri ketjuista...

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa kotiin kahvakuula ja leuanvetotanko. Halpaa ja tehokasta. Voit sopia tauoista 24/7 itsesi kanssa.

Vierailija
22/35 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mahdollista käyttämälläni salilla, joten en ota.

Onko sellaisiakin saleja vielä olemassa.

Itse lopetin salilla käymisen jo vuosia sitten kun mistään ei enää saanut kuin toistaiseksi voimass olevia sopimuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan oikein ymmärtänyt näitä juttuja. Irtisanomistavan ja ehdot on aina saanut etukäteen tietää kun on sopimusta tehnyt.

Jos ne ei miellytä, niin silloin ei kannata situotua. Jos taas niitä ei kysy tai lue, niin ei kannata itkeä jälkikäteen.

Vierailija
24/35 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole täällä maalla tämmöistäkään ongelmaa, kun ei ketjusaleja ole. Maillä on kolme yksityistä ja kaksi kunnallista salia. Jälkimmäisistä toinen on kyllä pääsääntöisesti koulujen ja urheiluseurojen käytössä, mutta kyllä sielläkin joskus vapaata aikaa on. 

Vierailija
25/35 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mahdollista käyttämälläni salilla, joten en ota.

Onko sellaisiakin saleja vielä olemassa.

Itse lopetin salilla käymisen jo vuosia sitten kun mistään ei enää saanut kuin toistaiseksi voimass olevia sopimuksia.

Tämän takia on tyhmää (saleilta) etteivät myy esim. sarjalippuja.

Vierailija
26/35 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kannattaa mennä yksityiselle salille. Niitä vain ei ole paljoa.

Tarkoitat kai julkiselle?

Tai sitten tarkottaa ei-ketjusaleja

Ketjut ovat yksityisiä myös.

Vierailija
27/35 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhänä opiskelijana ei tukisi mieleenkään sitoutua mihinkään kalliisiin saleihin. Maksan 42 € 4 kk voimassa olevasta kaupungin liikuntarannekkeesta, jolla pääsee kerran päivässä joko uimahalliin tai kuntosalille (tai molempiin, jos menee sellaiseen uimahalliin jossa on myös kuntosali). Yhden kuukauden hinnaksi tulee siis 10,50 €.

Vierailija
28/35 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 kk määräaikainen. On halvin. Jos menee konkkaan, menköön, on suurimpia. Ja voi maksaa eduilla.

säännöllinen 2 3 kertaa viikossa, ylä ala ja koko kroppa. Aloitettu hyvin kauan sitten. Voi hyvin. Joku lääkäri sanoi että salitreeni on kuin hampaiden harjaus, pitää kutinsa. Ei tarvi selkä tai polviremontteja, nukkuu hyvin ja voimat riittävät muuhunkin kuin päivittäiseen elämiseen.

Vierailija
29/35 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa oikea sali on GO GO Express.

Vierailija
30/35 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa oikea sali on GO GO Express.

Joo, niitähän on Helsinki täynnä...

Vierailija
31/35 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maksanut varmaan 15 vuotta. Alkaa tässä pahimmat pelot hellittää.

Vierailija
32/35 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen maksanut varmaan 15 vuotta. Alkaa tässä pahimmat pelot hellittää.

No käytkö usein?

Vierailija
33/35 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhänä opiskelijana ei tukisi mieleenkään sitoutua mihinkään kalliisiin saleihin. Maksan 42 € 4 kk voimassa olevasta kaupungin liikuntarannekkeesta, jolla pääsee kerran päivässä joko uimahalliin tai kuntosalille (tai molempiin, jos menee sellaiseen uimahalliin jossa on myös kuntosali). Yhden kuukauden hinnaksi tulee siis 10,50 €.

Mun opiskelijanuori käy yliopiston salilla, yliopistoliikunnalla on joku hävyttömän alhainen vuosimaksu. Tyyliin saman hintainen kuin monen kuntosalin kuukausimaksu.

-ohis

Vierailija
34/35 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä

Vierailija
35/35 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun opiskelijanuori käy yliopiston salilla, yliopistoliikunnalla on joku hävyttömän alhainen vuosimaksu. Tyyliin saman hintainen kuin monen kuntosalin kuukausimaksu.

-ohis

Olen juuri katsonut niitä hintoja, koska lähelläni on Unisport. Mutta valmistuin niin kauan sitten, etten saa automaattisesti alennusta. Normaali hinta Unisportiin on kallis!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi