Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä noi ihan vieraat ihmiset tulee Facebookkini syötteeseen?

Vierailija
03.07.2025 |

Tosi paljon näkee sellaisia ns. arjen postauksia ihan vierailta nimiltä, ei tällaista ole ennen ollut? Onko ne maksaneet tästä että saavat näkyä mainosten tapaan vai mitä ihmettä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on alkaneet Ilta-Lehti ja Ilta-Sanomat pommittaa uutisillaan facessa. Jotka samat uutsiset olen jo aikapäiviä sitten lukenut heidän digilehdistään. Niin tylsää.

Ja sitten joku karjalainen ukko postittaa juna-asemistaan, joista en ole kiinnistunut.

Vierailija
22/28 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä klikkaan aina syötteet ja sitten kaverit, niin näkyy vähemmän mainoksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla koko elämä siellä levällään eikä mitää säädetty yksityiseksi asetuksista? Juuri tuollaisten takia en koskaan liittynyt facebookkiin. Netissä on paljon rauhallisempaa ja järkevämpää oleilla anonyymisti.

Mun oma viimeisin päivitys ja sekin vain kavereilleni on yli 10 vuoden takaa että miten mun tekemiset liittyisi siihen ketkä tulee mun näkyville?

Omista tierdostoista tulee laittaa ketkä näkevät ja kuka voi seurata!

Ei mulle tule random-tyyppejä ollenkaan kun on asetukset kohdillaan!

Vierailija
24/28 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla koko elämä siellä levällään eikä mitää säädetty yksityiseksi asetuksista? Juuri tuollaisten takia en koskaan liittynyt facebookkiin. Netissä on paljon rauhallisempaa ja järkevämpää oleilla anonyymisti.

Mun oma viimeisin päivitys ja sekin vain kavereilleni on yli 10 vuoden takaa että miten mun tekemiset liittyisi siihen ketkä tulee mun näkyville?

Omista tierdostoista tulee laittaa ketkä näkevät ja kuka voi seurata!

Ei mulle tule random-tyyppejä ollenkaan kun on asetukset kohdillaan!

Äh miten väännän rautalangasta tämän.... Kyse ei ole siitä ettäkö minua seuraisi joku random vaan että niitä randomeita tulee mun syötteeseen. Mikset ymmärrä?! Oletko joku Maire 68 vee Taivalkoskelta?

Vierailija
25/28 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feedi on aivan täynnä ihan kaikkea muuta kuin kavereiden juttuja. Joskus eteen sattuvat kavereiden päivitykset on viikkojen takaa. Esim. eilen tuli päivityksiä kesäkuun alkupäiviltä. Hienoa Meta!

Vierailija
26/28 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä klikkaan aina syötteet ja sitten kaverit, niin näkyy vähemmän mainoksia.

Just tein näin. Tuli 2 päivitystä ja sitten jumitti.

Vierailija
27/28 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee jatkuvasti kaveripyyntöjä ihan tuntemattomilta. En jaksa ottaa niitä todesta, vaan viittaan kintaalla ja samalla saattaa tuttujakin jäädä huomioimatta.

Vierailija
28/28 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. Hetki sitten esim julkaisu, jossa joku random Esa oli kanelipullalla Porvoon kahviossa. Asun Lapissa. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä