Miksi jotkut eivät halua käyttää ruokarobotteja?
Jos siis vaikka kiire ja kaupassa pitäisi käydä niin kieltäytyy ruokarobotin käytöstä? Miksi?
Kommentit (69)
Robotti ei tuo tänne asti. Joten ei tarvitse edes miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän, ne on mahtavia. Säästyy rahaa kun ei tule mitään heräteostoksia. 35 minuuttia tilauksesta niin robotti on oveni edessä.
Normaali ihminen säästyy heräteostoksilta tekemällä ostoslistan ja noudattamalla sitä.
Ei mulla ole niin kiire ja kaupassa käynti on ihan kivaa. Maksaisin kuitenkin mieluummin robotille kuin jollekin nikkelle woltissa. Kumpaakaan en ole koskaan käyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko idiootti, että se robotti on jollain tavoin nopea ratkaisu?
Äkkiä tuli, huomasin että voi oli loppu. Robotti toi voita ennen kun pannu ehti kunnolla kuumumaan.
Vieläkään eivät ole osanneet ohjelmoida robottejaan kulkemaan väylän oikeassa reunassa. Kevyen liikenteen väylillä kulkevat keskellä tietä.
Huonojalkaisena ja autottomana nuo on tosi käteviä! Mahtuu melkein viikon ruokaostokset kyytiin.
Kaksi syytä, ei ole koskaan niin kiire, etten ehtisi käydä kaupassa ja toisekseen, ei niitä täällä maalla edes ole.
Kannattaa katsoa keliä ulkona ennen kuin tilaa ruokaa ruokarobotin avulla. Eivät pärjää tuolla lumen seassa.
Ne ovat sympasttisia. Ei niitä saa uuvuttaa taakkansa alle.
Niin kauan kuin jalat kantaa sen verran, että kykenen itse ostokseni tekemään, en robotteja käytä.
Jotenkin sairasta kehitystä, tuskin ne vanhukset, joille niistä hyötyä olisi osaavat niitä edes käyttää, tai tietävät edes mitä ne ovat.
Ei minull ole elämässäni kiire, se on ihan itse aiheutettua ja olen pystynyt poistamaan sen elämästäni. En siis tarvi ruokarobotin plaveluita, eikä niitä toain täällä maalla edes ole.
Ei ole nopea ratkaisu. Voisin silti käyttää jos tänne saakka toimittaisi.
Koska kävelen kauppaan ja takaisin nopeammin kuin se robo pääsee edes liikkeelle. Lisäksi haluan itse valita ostokseni, eikä myöskään kiinnosta maksaa siitä, että ruoka tuodaan kotiovelle. Niin kiire ei ole koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko idiootti, että se robotti on jollain tavoin nopea ratkaisu?
Äkkiä tuli, huomasin että voi oli loppu. Robotti toi voita ennen kun pannu ehti kunnolla kuumumaan.
Kuumumaan. Voi vttu.
Koska haluan, että ostokset tuodaan ovelle asti. En siis halua mennä ulos naputtelemaan koodia ja aukomaan luukkuja, ja sitten kantamaan ostokset sisälle hissiin.
Olen laiska.
Koska pääsen omilla jaloilla kauppaan.
Itse otan viikon ruoat kotiinkuljetuksella. Saa sen robottikin tuoda, mutta ei taida olla vielä mahdollista.
Jos mulla on kiire, mä käyn ihan varmasti tuossa puolen kilometrin päässä olevassa kaupassa nopeammin kuin jos tilaisin robottikuljetuksen keskustasta 5 km päästä.
No eivät vie. Ei se robotti niitä ostoksia kyytiinsä kerää.