Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hirvein / kamalin yms. hotelli jossa olet ollut?

Vierailija
03.07.2025 |

Tässäpä oma kokemukseni vuoden 2023 syksyltä Kreikan saarelta Kosilta.

Lähdin matkalle lapsuudenperheen kanssa. Hotelliksi valikoitui 4 tähden hotelli lähellä keskustaa. Varmaan ainoa hyvä puoli koko tönössä :D

Loma oli mukava aloittaa sillä, että pääsi hotellin aulaan jonottamaan yli tunniksi check-iniä pitkissä vaatteissa ja ulkona tottakai +30 astetta. Saapujat katsottiin paperilapulta... Seuraavaksi törmättiin siihen, että huoneen avain oli oikeasti kirjaimellisesti avain, eikä avainkortti ja kyseisellä avaimella oli jostain hiton syystä tuhat kiloa painava avaimenperä :D Jouduimme myös maksamaan telkkarin kaukosäätimestä ja tallelokeron avaimesta, enkä edes tiedä miksi. Koskaan aiemmin en ollut vastaavaan törmännyt. 

Kun respakaaoksesta oltiin selvitty, seuraava haaste nimeltään "kuinka päästä hotellihuoneeseen sisään" odotti meitä. Avain sujahti vaivattomasti lukkoon, mutta ovea saikin rynkyttää, kiskoa ja puskea kainalot hiessä. Kun lopulta saatiin ovi auki, oltiin valmiina näkemään se upea merinäköala, josta oltiin maksettu.

Sen sijaan huoneen ikkunasta näkyi pelto ja parvekkeen alapuolella hotellin pyykkitupa, sekä keittiön takaovi. Meri näkyi, jos kurkkasit  parvekkeen sivusta. Huone oli muutenkin eriskummallinen. Meitä oli 2, mutta silti parisängyn lisäksi seinää vasten nojasi kerrossänky. Sängyt oli pettymykseksi kovempia kuin kivi, eikä saniteettitilatkaan pelastaneet huonetta. Rikkinäinen vessan ovi ja kulahtanut suihkuverho eivät erityisemmin ilahduttaneet.

Hotelli oli muutenkin kuin aikamatka suoraan 80- luvulle. Ihmeteltiin parina ensimmäisenä päivänä, miksi muut asiakkaat ovat niin iäkkäitä.. :D Meillä ei ollut kuin vain puolihoito, mutta illallinen melko pettymys. Lähes joka illallisella sama menu ja jälkiruoat loppui kesken, juuri kun tulimme illalliselle. Eikä niitä edes tuotu koskaan lisää. Aamiainen oli ihan hyvä, omenamehu vain ihan järkyttävän makeaa sokerilitkua. Eniten ruokailussa, illallisessa pöyristytti se, että jopa vedestä piti maksaa.

Allasalue oli pettymys, kuten myös allasbaari. Siivotonta, rikkinäisiä tuoleja ja aurinkovarjoja. Baarista ei voinut tilata tiskiltä, vaan piti istua pöytään odottamaan tarjoilijaa ja siinä saattoi kestää jopa 30min. Hotellin nurmikkoa ei oltu leikattu varmaan koko kesänä. Kaiken kruunasi brittiläiset turistit, jotka pokkana varasti meidän varaamat aurinkotuolit :D 

Olisi ollut myöskin kiva tietää hotellin ohjelmasta, mutta siitä ei oikein infottu missään. Kiva oli havahtua huoneessa siihen, että jossain pauhaa musiikki tai jotain muuta meteliä. 

Kokemusta pelasti ystävällinen henkilökunta ja kanssamatkustajat. Hotelli oli rauhallinen, enkä muista kertaakaan kuulleeni meteliä keskellä yötä käytäviltä yms. En kuitenkaan mene kyseiseen hotelliin enää uudestaan, sen verran kämäinen oli :( 

Hirvein / kamalin hotelli jossa olet ollut?

Vaihtoehdot

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotelli Anna Helsinki. Jääkylmä huone talvella ikkuna auki huoneessa kun mentiin . Jäähyllä sänky . Ei ikinä enää !!!   Aamupala paahtoleipä hilloa.  Sen omistaa vapaakirkko.  Kauhein kokemus !  

Vierailija
22/23 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämäni hirvein hotellikokemus : Olin nuori, ensimmäisellä ulkomaanmatkalla. Sain loman valmistujaislahjaksi, enkä saanut ketään mukaani. Lomakohde oli Kos, pieni hotelli, oma huone. Minulle sanottiin hotellin respassa, että on tullut jokin sekaannus, minun pitää jakaa huoneeni toisen kanssa. Tyhmänä en ymmärtänyt mitään, joten jouduin viettämään viikon, eläke- ikäisen mummon kanssa, joka valitti kaikesta. Hävettää, miten tyhmä sitä voi ollakaan. 

minulle kävi ihan samoin, mutta jouduin jakamaan huoneeni karvaisen miehen kanssa. Itsekin olen karvainen mies ja homoiltiin kyllä kunnolla joka yö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

no itseasiassa oli aventoursin eli entisen deturin matka :D mutta oli ainoa kerta, kun olen kreikassa ollut niin huonossa hotellissa. onneksi ensi vuonna pääsee kreetalle ja luottohotelliin :)

- ap