Yli 30v, käytätkö huppareita?
Kommentit (49)
Keväisin ja syksyisin gargoshortsit ja huppari.
Olen 51v enkä ainakaan aikuisikänäni ole hupparia käyttänyt, ehkä joskus lapsena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain sellaisia, joissa on vetoketju edessä, en pään yli vedettäviä.
Joo, tuo on ainut hyvä malli. Onnistuu lämmönsäätely. Minulle tulee helposti kuuma ja jos ei pysty hupparia avaamaan takkimaisesti edestä niin se pitäisi riisua ja sitten voisi olla taas jo kylmä, jos on joku t-paita vain alla.
Itse taas suosin pään yli vedettäviä malleja, en välitä vetoketjullisesta takista. Olen vilukissa ja talvella alle saa hyvin merinovillapaidan, keväällä ja kesällä T-paidan. Käytän hupparia niin kotona, töissä, kaupassa käydessä, mökillä. Omistan monta eriväristä ja hieman erimallista ja pituuksia olevia huppareita. Missäpä sitä ei voisi käyttää😊
Huppari on mukava kotivaatteena lasten kanssa ollessa, samoin pihalla touhutessa, mökillä ja kävelylenkillä. Omistan niin lyhyitä kuin pitkiäkin huppareita, logolla ja ilman. Kesällä menee takin asemasta. On kyllä monikäyttöinen vaate ja sopii jokaiselle ikään katsomatta!
Olen 51 ja käytän usein huppareita. Olen koodari, hupparithan on ihan koodarien ammattiunivormu 😁
Vierailija kirjoitti:
Huppari on mukava kotivaatteena lasten kanssa ollessa, samoin pihalla touhutessa, mökillä ja kävelylenkillä. Omistan niin lyhyitä kuin pitkiäkin huppareita, logolla ja ilman. Kesällä menee takin asemasta. On kyllä monikäyttöinen vaate ja sopii jokaiselle ikään katsomatta!
Tuolla toinenkin keskustelu, missä pohditaan aikuisen hupparin käyttöä. On tänä päivänä perusvaate, mikä sopii kaikille. On takkimallia ja pään yli vedettävää, lyhyttä ja pitkää mallia. Hupparimekko on kyllä loistava, monipuolinen rento asu naiselle! Sopii käytettäväksi kotona, mökiilä, kaupassa ja töissä. Kesällä menee mekkona yksinään ja talvella voi lisätä housut / trikoot.
WT look:
-mustahuppari niin että huppu on päässä
-t-paita alla missä pääkallo
- tatuointeja
-shortsit
-aurinkolasit
-rööki suussa
-pitkä parta
-ikää yli 30 mutta käytös ei päivääkään yli 13 v
Olen yrittänyt käyttää sokerin ja hiivan kanssa mutta eivät oikein käy.