Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi äänestit kokoomusta, vaikket ole rikas?

Vierailija
28.03.2007 |

Koska Suomessa on ed paljon köyhyyttä, eikä lapsiperheillä niin hirmu hyvin mene, kysyn:

Miksi äänestit kokoomusta, jos itselläsi ei ole pääomatuloja ja/tai suurta perintöä tulossa?

Jokainen saa äänestää mielensä mukaan totta kai. Mutta mietityttää vaan, onko porvareita muka entistä enemmän.

Itse äänestän aina demareita/vihreitä, koska se tuntuu oikealta, että autetaan erityisesti niitä, jotka todella apua tarvitsevat eri elämäntilanteissa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstalle ;), vaikka hömppäjututkin on kivoja ;).

Ite olen samaa mieltä siitä, että demarit on saannu jo paljon aikaa tehdä asioille jotakin. Välillä olisi ehkä muiden vuoro?

Mun mielestä demareitten ajattelutapa on minulle se oikea, mutta kylläpä siellä on viime vuosina ollut tavattoman huonoja poliitikkoja

siis lähes kaikissa puolueissa on mielestäni hyviä tyyppejä, mutta demarileirissä on ollu aika hiljaista puolueen kokoon nähden.

Ja tää SAK-vaalikampanja oli tooosi floppi ja kertoi vanhanaikaisesta puolueesta!!!

Ja siitäkin huolimatta äänestin vielä demareita, kun alueelta löytyi onneksi hyvä ehdokas :).

Enkä edelleenkään kannata vapaiden markkinavoimien mellästystä

ap

Vierailija
22/22 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihminen elää omalla työllään; myös peritty työ on ok. Pääasia jotta tekee jotain eikä ole oleskeluyhteiskunnan vapaamatkustaja.

Äänestin myös erittäin hyvää ehdokasta alueeltani ja niin teen vastakin.

Alla oleva Hesarin kolumni tarjoaa yhden näkökulma oleskeluyhteiskunnasta. Ei ole mitenkään selvää että ihmiset joille pääoma on kerääntynyt (kokoomuksen kannattajat) "elättää itsensä omalla työllä" sen enempää kuin joku perus patu joka saa YT potkut ja "oleskelee" sitten kun ei missään enää ole hänelle mitään.

http://www.hs.fi/tiede/Oleskeluyhteiskunnassa+voi+oleskella+my%C3%B6s+k…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla