Kumpi on parempi Mersu vai Bemari?
Kommentit (53)
Bemari tietty koska nuorekas ja dynaaminen imago.Mersut liika pappamaisia.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut että mersussa toimii vilkut paremmin.
Ymmärsin 😂
Mersut ovat kestävämpiä, bemarit seisovat kokoajan korjaamolla, varsinkin dieselit.
Riippuu täysin mallista, vuosimallista ja siitä mitä autolta hakee. Yleisesti mersu on mukavampi ja bemari joidenkin mielestä parempi ajettava. Paitsi BMW 1-sarja, joka on kaikkien mielestä huono.
Anteeksi, mutta vanha "kartanovolvo" on paras - ruismarjapuuron värinen. 💗
Vierailija kirjoitti:
Mersut ovat kestävämpiä, bemarit seisovat kokoajan korjaamolla, varsinkin dieselit.
Jaa empä ole huomannut omassa 535d tuommoista,hyvin rullailtu jo 200t kilsaa.
Bemmu on lähiöstä noussut taajamamenestyjä. Mersu on sodassa taistelleen isävainaan pojan automarkettiratsu.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta vanha "kartanovolvo" on paras - ruismarjapuuron värinen. 💗
Muistatteko Jarkon & Lauran?
Vierailija kirjoitti:
Riippuu täysin mallista, vuosimallista ja siitä mitä autolta hakee. Yleisesti mersu on mukavampi ja bemari joidenkin mielestä parempi ajettava. Paitsi BMW 1-sarja, joka on kaikkien mielestä huono.
Onko 140i myös huono?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko 140i myös huono?
On.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut. että vilkut ei toimi oikeastaan missään autossa. Varsinkaan, jos akka istuu ratin takana.
Bemarilla ajaminen on rasittavaa kun koko ajan pitää vilkuttaa ettei kukaan vaan pääse sanomaan. Rellulla oli rennompaa kun kaikki ei koko ajan vahdanneet.
Mulla oli nuorena aina Bemari. Nykyään tykkään eniten Volvosta.
Kaikki saksalaiset autot on suunniteltu hajoamaan 200t kilsan kohdalla. Suunniteltua vanhenemista.
Noista kahdesta valitsisin Tojotan.
Mulla oli e39 530d,harmitti jälkeenpäin kun myin sen,sillä parempaa bemaria ei sen jälkeen ole ollut.