Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin tämänvuotinen lomamatkasi suuntautuu?

Vierailija
03.07.2025 |

Eli mihin lähdet lomailemaan?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kk päästä Lenskin pikkukaupunkiin Lena-joelle.

Vierailija
22/56 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viron kiertomatka omalla autolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marraskuussa aina Madeiralle, mutta syyskuussa myös jonnekin matkalle, mutta en ole vielä päättänyt minne. 

Onni on elää tässä maassa eikä tunne onnea vain niinä harvoina viikkoina vuodesta, kun pääsee johonkin matkalle,

Häh, jos kaksi viikkoa viettää vuodessa ulkomailla, niin ei voi olla onnellinen 50 viikkoa Suomessa vai mitä oikein tarkoitat? 

Vierailija
24/56 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En matkusta mihinkään. Paitsi mökille. Olen oikein tyytyväinen tutuissa kotoisissa paikoissa ja maisemissa. Olen ne matkakohteet maailmalla nähnyt missä olin halunnut käydä. Omalta osaltani siis "pelastan" ilmastoa....?

Vierailija
25/56 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maastopalo leviää Kreetalla ja Persujen Munasarja yrittää torpata ilmastonmuutoksen vastaisia toimia. Itse en kehtaisi lentää mihinkään, vaan kannan vastuuni tulevaisuuden puolesta matkustamalla maata pitkin ja syömällä kasviksia.

Vierailija
26/56 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maastopalo leviää Kreetalla ja Persujen Munasarja yrittää torpata ilmastonmuutoksen vastaisia toimia. Itse en kehtaisi lentää mihinkään, vaan kannan vastuuni tulevaisuuden puolesta matkustamalla maata pitkin ja syömällä kasviksia.

Ja mielestäsi ansaitse mitalin tms?

Asiat eivät ole niin yksinkertaisia kuin mitä yksinkertaisessa päässäsi tuumaat.

Vierailija
27/56 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En matkusta mihinkään. Paitsi mökille. Olen oikein tyytyväinen tutuissa kotoisissa paikoissa ja maisemissa. Olen ne matkakohteet maailmalla nähnyt missä olin halunnut käydä. Omalta osaltani siis "pelastan" ilmastoa....?

Mulle ei ole enää mitään tuollaisia matkakohteita missä pitäisi käydä vaan ihan sään takia käyn välillä lämpimässä loska-aikaan. 

Vierailija
28/56 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiat eivät ole niin yksinkertaisia kuin mitä yksinkertaisessa päässäsi tuumaat.

Ei kun kannan vain vastuuni. Miten sinun laita?

Vierailija
29/56 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä ajattelin kävästä.

Vierailija
30/56 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ouluun.

Vierailija
31/56 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaattessa  olen aina lomalla, mutta tein  vajaan viikon kiertueen sukulaisiin  Sisä- Suomeen

Vierailija
32/56 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri täällä pohtii ja kyllä, mitali olisi ansaittu. Ei se pää ole yksinkertainen jos ajattelee vaikka tulevaa maailmaa. Tosin ei kukaan yksin sitä pelasta, eikä se pelastu kun muut lentelee  sinne ja tänne ja takaisin. 

Vierailija
33/56 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskaan.

Vierailija
34/56 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjassa nyt, sitten Suomeen ja lomailu jatkuu Kroatiassa. Ihanat lämpimät illat 😍

Vierailija
35/56 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakunilaan 

Vierailija
36/56 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroatiaan loppusyksystä. 

Vierailija
37/56 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niistä?

Vierailija
38/56 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italia tai tuttavaperheen luo Turkkiin

Vierailija
39/56 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perinteinen kolmen viikon lomamatka Suomeen.

Olin juuri palelemassa kesäkuun  "lomalla" Suomessa, nyt onneksi takaisin Italiassa

Vierailija
40/56 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan Persuja alusta loppuun, mutta Suomen ilmastotalkoista olen heidän kanssaan samaa mieltä. Samaan aikaan kun Venäjä, Kiina, Intia ja Yhdysvallat tuuttaavat surutta paskaa ilmaan, maahan ja meriin, näyttäytyvät Suomen toimet lähinnä vitsikkäinä ja lapsellisina.