Mihin tämänvuotinen lomamatkasi suuntautuu?
Kommentit (56)
Viron kiertomatka omalla autolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marraskuussa aina Madeiralle, mutta syyskuussa myös jonnekin matkalle, mutta en ole vielä päättänyt minne.
Onni on elää tässä maassa eikä tunne onnea vain niinä harvoina viikkoina vuodesta, kun pääsee johonkin matkalle,
Häh, jos kaksi viikkoa viettää vuodessa ulkomailla, niin ei voi olla onnellinen 50 viikkoa Suomessa vai mitä oikein tarkoitat?
En matkusta mihinkään. Paitsi mökille. Olen oikein tyytyväinen tutuissa kotoisissa paikoissa ja maisemissa. Olen ne matkakohteet maailmalla nähnyt missä olin halunnut käydä. Omalta osaltani siis "pelastan" ilmastoa....?
Maastopalo leviää Kreetalla ja Persujen Munasarja yrittää torpata ilmastonmuutoksen vastaisia toimia. Itse en kehtaisi lentää mihinkään, vaan kannan vastuuni tulevaisuuden puolesta matkustamalla maata pitkin ja syömällä kasviksia.
Vierailija kirjoitti:
Maastopalo leviää Kreetalla ja Persujen Munasarja yrittää torpata ilmastonmuutoksen vastaisia toimia. Itse en kehtaisi lentää mihinkään, vaan kannan vastuuni tulevaisuuden puolesta matkustamalla maata pitkin ja syömällä kasviksia.
Ja mielestäsi ansaitse mitalin tms?
Asiat eivät ole niin yksinkertaisia kuin mitä yksinkertaisessa päässäsi tuumaat.
Vierailija kirjoitti:
En matkusta mihinkään. Paitsi mökille. Olen oikein tyytyväinen tutuissa kotoisissa paikoissa ja maisemissa. Olen ne matkakohteet maailmalla nähnyt missä olin halunnut käydä. Omalta osaltani siis "pelastan" ilmastoa....?
Mulle ei ole enää mitään tuollaisia matkakohteita missä pitäisi käydä vaan ihan sään takia käyn välillä lämpimässä loska-aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiat eivät ole niin yksinkertaisia kuin mitä yksinkertaisessa päässäsi tuumaat.
Ei kun kannan vain vastuuni. Miten sinun laita?
Periaattessa olen aina lomalla, mutta tein vajaan viikon kiertueen sukulaisiin Sisä- Suomeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri täällä pohtii ja kyllä, mitali olisi ansaittu. Ei se pää ole yksinkertainen jos ajattelee vaikka tulevaa maailmaa. Tosin ei kukaan yksin sitä pelasta, eikä se pelastu kun muut lentelee sinne ja tänne ja takaisin.
Espanjassa nyt, sitten Suomeen ja lomailu jatkuu Kroatiassa. Ihanat lämpimät illat 😍
Italia tai tuttavaperheen luo Turkkiin
Vierailija kirjoitti:
Perinteinen kolmen viikon lomamatka Suomeen.
Olin juuri palelemassa kesäkuun "lomalla" Suomessa, nyt onneksi takaisin Italiassa
Vierailija kirjoitti:
Inhoan Persuja alusta loppuun, mutta Suomen ilmastotalkoista olen heidän kanssaan samaa mieltä. Samaan aikaan kun Venäjä, Kiina, Intia ja Yhdysvallat tuuttaavat surutta paskaa ilmaan, maahan ja meriin, näyttäytyvät Suomen toimet lähinnä vitsikkäinä ja lapsellisina.
Kk päästä Lenskin pikkukaupunkiin Lena-joelle.