Jos kaupallisessa kahvikoneessa lukee "puhdistus" tai "huuhtelu", voiko siitä ottaa kahvia?
Kommentit (133)
Kone ottaa automaattisesti pesurakeita säiliöstä ja alkaa pestä itseään. Samaa kemikaalia kuin konetiskiaine. "Neste ei sovellu juotavaksi" lukee meidän kahvikoneen ruudussa".
Meidän lapinkoira Nemo haukkuu näin syksyllä myös lentävät lehdet.
Kiitos ja kumarrus, tämä oli päivän piristys.
Eikö kouluttamaton mies kelpaa naisille?
hei ei jäbäl ois mitään mitään ihan akuuttii jeesii joku ihan skidi kulma vaan mä jeesaan sit takas kyl sä tiiät et mä heitän sit bäkkii muistaksä ku mä jeesasin sillon joku iha akuutti pala vaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietn tätä ihan tosissani. Eilen luki huuhtelu ja tänään puhdistus. Tarkoittaako, että on saastainen? Ap
Ota pois vaan. Saat pesuainevettä juotavaksi. Ei siihen kuole.
Ymmärsinkö kysymyksen väärin? Luulin, että Ap halusi ostaa kupillisen kahvia kioskista tai muualta, jossaon kahviautomaatteja. Puhutaaanko ketjussa kotona olevasta laitteesta? Jos puhutaan kotikeittimestä, niin on viisainta ottaa esille sen käyttöohje.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietn tätä ihan tosissani. Eilen luki huuhtelu ja tänään puhdistus. Tarkoittaako, että on saastainen? Ap
Ota pois vaan. Saat pesuainevettä juotavaksi. Ei siihen kuole.
Ymmärsinkö kysymyksen väärin? Luulin, että Ap halusi ostaa kupillisen kahvia kioskista tai muualta, jossaon kahviautomaatteja. Puhutaaanko ketjussa kotona olevasta laitteesta? Jos puhutaan kotikeittimestä, niin on viisainta ottaa esille sen käyttöohje.
Kuntosalin ilmainen kahvikone. Siinä luki tänäänkin huuhtelu, mutta antoi normaalisti kahvia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyse oli kuntosalin kahvikoneesta. Otin siitä kahvin tekstistä huolimatta. Ei maistunut oudolta. Vähän ehkä tuli outo fiilis, mutta se saattaa olla lumevaikutus.
Ap
Täytyy sanoa, että joku kuntosalilla työskentelevä on hoitanut työnsä huonosti. Kyllä pitää kirjoittaa selvä lappu ja kertoa ymmärrettävällä tavalla onko laitteeseen tulossa puhdistus tai saako siitä juuri nyt ottaa kahvia.
Kone puhdistaa itsensä. Et kai puhdistusainetta sentäs juo?
Mun yhdellä työpaikalla oli kaupallinen kahvikone ja säännöllisin väliajoin sieltä tuli huoltoihminen joka purki koneen osiinsa ja tiskasi osat.
No ihmisiä on joka lähtöön toinen tuhlaa rahansa lastenvaatteisiin ja joku sitten johonkin muuhun.
Kaikilla hissi ei nouse vintille asti.
Siis miten hemmetissä tämmönen asia naurattaa näin paljon? :D Maistuu varmaan tosi vetiseltä se litku
No mikä tässä sitten on ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse oli kuntosalin kahvikoneesta. Otin siitä kahvin tekstistä huolimatta. Ei maistunut oudolta. Vähän ehkä tuli outo fiilis, mutta se saattaa olla lumevaikutus.
Ap
Täytyy sanoa, että joku kuntosalilla työskentelevä on hoitanut työnsä huonosti. Kyllä pitää kirjoittaa selvä lappu ja kertoa ymmärrettävällä tavalla onko laitteeseen tulossa puhdistus tai saako siitä juuri nyt ottaa kahvia.
Se huuhtelu tai puhdistus lukee siinä kahvikoneen ruudussa ja samasta ruudusta painetaan sen kahvin kuvaa, jonka haluaa. Kone antaa kahvin normaalisti, vaikka siinä lukee huuhtelu. Tänään tuota huuhtelua ei lukenut, mutta monta peräkkäistä kertaa kyllä luki. Ap
No voi helevetti kun minä olin eräällä siivousfirmalla töissä niin piti mun päivittäin pestä se kone. Teinkö turhaa työtä?
Asia on juurikin näin.