Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kaupallisessa kahvikoneessa lukee "puhdistus" tai "huuhtelu", voiko siitä ottaa kahvia?

Vierailija
03.07.2025 |

?

Kommentit (133)

Vierailija
21/133 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on juurikin näin.

Vierailija
22/133 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kone ottaa automaattisesti pesurakeita säiliöstä ja alkaa pestä itseään. Samaa kemikaalia kuin konetiskiaine. "Neste ei sovellu juotavaksi" lukee meidän kahvikoneen ruudussa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/133 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
24/133 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapinkoira Nemo haukkuu näin syksyllä myös lentävät lehdet.

Vierailija
25/133 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ja kumarrus, tämä oli päivän piristys.

Vierailija
26/133 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla sun päivä.

Vierailija
27/133 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.

Vierailija
28/133 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kouluttamaton mies kelpaa naisille?

Vierailija
29/133 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei ei jäbäl ois mitään mitään ihan akuuttii jeesii joku ihan skidi kulma vaan mä jeesaan sit takas kyl sä tiiät et mä heitän sit bäkkii muistaksä ku mä jeesasin sillon joku iha akuutti pala vaa

Vierailija
30/133 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietn tätä ihan tosissani. Eilen luki huuhtelu ja tänään puhdistus. Tarkoittaako, että on saastainen? Ap

Ota pois vaan. Saat pesuainevettä juotavaksi. Ei siihen kuole.

Ymmärsinkö kysymyksen väärin? Luulin, että Ap halusi ostaa kupillisen kahvia kioskista tai muualta, jossaon kahviautomaatteja.  Puhutaaanko ketjussa kotona olevasta laitteesta? Jos puhutaan kotikeittimestä, niin on viisainta ottaa esille sen käyttöohje.

Vierailija
31/133 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietn tätä ihan tosissani. Eilen luki huuhtelu ja tänään puhdistus. Tarkoittaako, että on saastainen? Ap

Ota pois vaan. Saat pesuainevettä juotavaksi. Ei siihen kuole.

Ymmärsinkö kysymyksen väärin? Luulin, että Ap halusi ostaa kupillisen kahvia kioskista tai muualta, jossaon kahviautomaatteja.  Puhutaaanko ketjussa kotona olevasta laitteesta? Jos puhutaan kotikeittimestä, niin on viisainta ottaa esille sen käyttöohje.

Kuntosalin ilmainen kahvikone. Siinä luki tänäänkin huuhtelu, mutta antoi normaalisti kahvia. Ap

Vierailija
32/133 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse oli kuntosalin kahvikoneesta. Otin siitä kahvin tekstistä huolimatta. Ei maistunut oudolta. Vähän ehkä tuli outo fiilis, mutta se saattaa olla lumevaikutus.

Ap

Täytyy sanoa, että joku kuntosalilla työskentelevä on hoitanut työnsä huonosti. Kyllä pitää kirjoittaa selvä lappu ja kertoa ymmärrettävällä tavalla onko laitteeseen tulossa puhdistus tai saako siitä juuri nyt ottaa kahvia.

Vierailija
33/133 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kone puhdistaa itsensä. Et kai puhdistusainetta sentäs juo?

Vierailija
34/133 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yhdellä työpaikalla oli kaupallinen kahvikone ja säännöllisin väliajoin sieltä tuli huoltoihminen joka purki koneen osiinsa ja tiskasi osat.

Vierailija
35/133 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihmisiä on joka lähtöön toinen tuhlaa rahansa lastenvaatteisiin ja joku sitten johonkin muuhun.

Vierailija
36/133 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla hissi ei nouse vintille asti.

Vierailija
37/133 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten hemmetissä tämmönen asia naurattaa näin paljon? :D Maistuu varmaan tosi vetiseltä se litku 

Vierailija
38/133 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä tässä sitten on ongelma.

Vierailija
39/133 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse oli kuntosalin kahvikoneesta. Otin siitä kahvin tekstistä huolimatta. Ei maistunut oudolta. Vähän ehkä tuli outo fiilis, mutta se saattaa olla lumevaikutus.

Ap

Täytyy sanoa, että joku kuntosalilla työskentelevä on hoitanut työnsä huonosti. Kyllä pitää kirjoittaa selvä lappu ja kertoa ymmärrettävällä tavalla onko laitteeseen tulossa puhdistus tai saako siitä juuri nyt ottaa kahvia.

Se huuhtelu tai puhdistus lukee siinä kahvikoneen ruudussa ja samasta ruudusta painetaan sen kahvin kuvaa, jonka haluaa. Kone antaa kahvin normaalisti, vaikka siinä lukee huuhtelu. Tänään tuota huuhtelua ei lukenut, mutta monta peräkkäistä kertaa kyllä luki. Ap

Vierailija
40/133 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi helevetti kun minä olin eräällä siivousfirmalla töissä niin piti mun päivittäin pestä se kone. Teinkö turhaa työtä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme