Mitkä horoskooppimerkit sopivat parhaiten yhteen
https://anna.fi/horoskoopit/mitka-horoskooppimerkit-sopivat-parhaiten-y…
Tuossa ei ole kaikki, mutta luonnehoroskooppi täsmää minuun 🦀
Testaa:
https://anna.fi/horoskoopit/horoskooppimerkit/horoskooppimerkkien-yhtee…
Kommentit (156)
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti. Tämä on harmiton keskusteluketju astrologiasta kiinnostuneille. Mistä ihmeestä tällaisiin silti aina pesiytyy tärkeilijöitä ja minä-olen-oikeassa-narsisteja vittuilemaan omia näkemyksiään? Itse en ainakaan ala kenellekään pätemään mikä on oikein tai väärin vaan menen sitten vain pois paikalta jos aihe ei miellytä?
Se on varmaan syy, että kun koko elämä on kaaoksessa ja yritetään edes jossain asiassa pönkittää itsetuntoa ja alistaa muita.
Kaikki huuhaa ja humpuuki on vaarallista ja ihmisten rahastamista. Usein onnettomien ihmisten hyväksikäyttöä. Semmoiseen ei pidä yllyttää. Siksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen mitä ihmiset oikein riitelevät. Ei kaikkea tarvitse ottaa vakavasti ja kai jokainen nyt voi tänne esim kokemustensa pohjalta kirjoittaa. Se on sitten sama uskooko joku siihen vai ei. Samoin mitä pilata näitä ketjuja jankkaamiseen ja riitelyyn. Itsekin tahtoisin vain lukea muiden kokemuksia, vaikka sitten huumorilla enkä muiden pilkkaamista sivu tolkulla.
Ennen täällä pystyi julkaisemaan tälläisiä ketjuja ja nykyisin tulee vaan jotain väittelyä ja koko ketju menee siihen. En minäkään edes uskoo tuohon kaikkeen, mutta voin silti kirjoittaa esim mikä horoskooppi on ollut niillä ihmisillä joiden kanssa itse tulen parhaiten toimeen tms. Sivusta ja en ole ap.
Tämä! Hyvin sanottu. Antaa niiden keskustella ketkä haluavat ja mistä haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki huuhaa ja humpuuki on vaarallista ja ihmisten rahastamista. Usein onnettomien ihmisten hyväksikäyttöä. Semmoiseen ei pidä yllyttää. Siksi.
ANNA IHMISTEN KÄYTTÄÄ RAHANSA JA AIKANSA MIHIN ITSE HALUAVAT. Älä leiki olevasi muiden yläpuolella.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla taitaa olla henkilökohtaista kokemusta tällaisesta huijatuksi tulemisesta kun reaktio on noin voimakas, oletko esim rakkaushuijauksen uhri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tuntemat kalat ei ole haaveilijoita tai herkkiä. Horoskoopit hölynpölyä. Nuoret naiset uskoo vaan niihin.
Suomessakin monia miesastrologeja. Seppo Tanhua, Manninen jne.. jo hyvinkin aikuisia miehiä. niin ns horoskoopit joita iltalehden avusta tekaisee,kuin koulutettu astrologi,joka on laselmaa jota moni ei osaa sitä matematiikka,liian vaikeaa heille. vaikuttaahan kuukin nousevesi, on täydenkuun unettomuutta. lue muutama kirja astrologiasta. yhtälailla GRAFOLOGIA, käsialatutkimus, sitä ei opita noin vain, vaan vaatii pitkän opiskelun. jo avautuu tuntemiesi ihmisten sielunmaisema ja jopa salaisuudet.
Niin, miehet yleensä herkkäuskoisia naisia huijaavatkin ja tienaavat sillä. Grafologiakin on muut
Suomen poliisi käyttää tässäkin kuussa grafologiaa seltyksessään. se on aika pitkäjänteisyyttä vaativaa opiskelua ja vie vuosia,siksi kavahdat ...
Miksi pilaatte tämän ketjun? Ihminen voi olla kiinnostunut horoskoopeista ja niihin liittyvistä uskomuksista ilman, että antaisi sen määrittää elämäänsä tai laittaisi rahansa ennustajille tms. Minua ainakin on yleisesti kiinnostanut niihin liittyvät uskomukset ja joissakin maissa tällä kaikella on vieläkin kulttuurisesti merkitystä. Ketjun aiheena ei ollut se uskooko joku tähän kaikkeen vai ei. Näin tämäkin ketju on täynnä turhia viestejä ja väittelyä.
Jatkona vielä edelliseen. Kun katsoo tätä ketjua niin huomaa yhden asian. Suomalaista näyttää puuttuvan rentous suhtautua asioihin mistä ei itse pidä neutraalisti. Jos tälläinen itselle vieras asia tulee hänelle vastaan niin alkaa kauhea syyttely ja muiden pilkkaaminen ja väittely on valmis. Joku toinen naureskelisi hetken ja poistuisi sitten paikalta ja antaisi muiden keskustella.
Kaikesta ei ole tarkoitus tehdä väittelyä mikä on oikein ja väärin ja yrittää tavallaan saada vastapuoli myöntämään virheensä ja ns alistumaan toisen kantaan. Kyllä asioista pitäisi pystyä rennosti keskustelemaan. No, jatkakaa. Minäkin olen melkoisen tosikko ihminen monesti, mutta tulin ketjuun aikaani kuluttamaan enkä lukemaan väittelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä neitsyt ja mies rapu. Yhdessä viihdytty jo useampi vuosi ja meno senkun paranee. Tuntuu match made in heaven-suhteelta. En ole kokenut koskaan minkään muun merkin kanssa samanlaista yhteenkuuluvaisuutta ja sielujen sympatiaa. 😊
Oikeasti syntymähetkillänne ei ole mitään vaikutusta suhteeseenne. Eikö sinulla ole mitään suhteellisuudentajua?
Ei niinkään syntymähetkellä vaan sillä minkälaisten tähtien alla on sattunut syntymään.
Me olemme kaikki syntyneet ihan samojen tähtien alla.
Ei olla eteläisellä-pallonpuoliskolla tähtitaivas on erilainen ja planeeta ja niiden kuut ovat jatkuvassa likkeessä.
Mitä se maapallon asento vaikuttaa? Millä tavalla? Tähdet ovat maapalloon nähden samoilla sijoillaan. Ne ovat toki liikkeessä, mutta niiden sijainnit ovat silmin havaittavissa satojen vuosien aikaskaalalla. Planeetat toki liikkuvat, mutta millä mekanismilla ne vaikuttavat vastasyntyneeseen lapseen. Selitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No laitetaan ne klassiset pariskunnat:
Jousimies-Leijona
Härkä-Skorpioni
Neitsyt-Vesimies
Oinas-Vaaka
Kauris-Kaksonen
Rapu-Kalat
Tämä taasen johtaa harhaan niitä jotka eivät osaa astrologiaa laskennallisesti,karttoja, asteita, jne. Kartat niin laajoja ja laskennallisia, että jos esitetään vain aurinkomerkkipareja, se just vie harhaan niitä jotka eivät tajua mistään mitään. Noi pariksunnat eivät ole niitä oikeita tuollaisenaan, vaan vatii muutakin sopivuutta,kokonaisvaltaisesti. Johan askendenttikin puuttuu, saati huonejaot, muu laskennallisuus aspektit ja vaikka mitä että miten kahden hnekilön kartta sulautetaan. Koskaan se pelkkä aurinkomerkki ei sano mitään kuin haaleaa osviittaa,mutta jos otetaan edes jo askendentti-denk. mukaan sadaan jo hiukan avarrettua hnekilökuvaa ja sekään ei riitä.
siksi ihmiset sekoittaa viihdehoroskoopit oikeaan astrologiaan.
Ei ole olemassa oikeaa astrologiaa. Astrologia on yksinkertaisesti humpuukia. Se ei perustu mihinkään todistettaviin vaikutuksiin. Jos perustuisi, niin sitä opiskeltaisiin yliopistoissa.
Vierailija kirjoitti:
itsekin voi opiskella astrologiaa jos älli riittää matemaattisesti, vie vuosia ja siinäkin eroavia haaroja mihin erikoistuu. samoin vie vuosia tulla hyväksi grafolokiksi. en ymmärrä,että henkilöt -kuvittelee-miten asiat on ,eivätkö yhtään opusta lue- siis oikeaa astrologiaa- ei horoskooppimerkit kelle sopii. lukekaa muutamia kirjoja,tehkää muutamia karttoja,jopa lukuisia, jotta mielipide pohjaa asiantuntemukseen-tiedän mistä puhun kun olen tehnyt xx määrä laskelmia. ja pysy pois jos vain lonkalta heittelet. mene muualle. samoin älä sekoita astrologiaa ns horoskooppeihin, samoin kuin oikeaa työtöntä jolla koulutus,opintovelkaa,työkykyä, siihen marginaaliin joka ei halua tehdä työtä jotka kuuluisi jollekin eläkkeelle. nämäkin niputetaan.
on kuun solmut, konjuktit,askendentit, koko taibas rajana. on nousuvesi, on unettomuus täydenkuun aikana, tilastot rikosaalloista täydenkuun aikaan, kautta aikain puunkaadon oikea ajankohta, viljelys. on asioita joita et vaan tiedä vielä kun et niitä opiskele. muuten voit ilmaispalvelussa laatia oman tähtikarttasi. ota paikkakunta-maa. tarkka, siis tarkka kellonaika ja syntymäaika. mutta kun et osaa tulkita sitä, saati että itse laatisit alusta alkaen sen. peruskartan saat tietokoneavusteisestikin tehtynä,mutta avautuuko se sulle.
ja etkös sinä sanonut,että ulkoavaruudessa ei voi olla yhdyskuntia,ei elämää, määrätön avaruus ei ole muita kun 1 planeetta jolla elämää ja se on me. mää niin tiijän nää jutut,roikun parysilla ....
Vierailija kirjoitti:
Mietikää että joku on niin tyhmä että oikeastii ajattelee tällaisia.
Miettikää kuinka tyhmä on se joka ei voi rennosti lukea aiheessa syyttelemättä muita. Jos kaikella olisi aina tarkoitus ja elämässä pitäisi tehdä aina vaan tarkoituksen mukaisia asioita niin aika tylsää tämä elämäni olisi.
Samoin sitten voi nimitellä esim uskovaisia tyhmiksi samoin perustein tai kaikkia muita eri tavalla ajattelevia. Horoskoopeilla on historiansa kuten esim uskonnoilla ja niistä on ihan mielenkiintoista lukea ilman, että täytyy tulla ketjuun huutamaan kuinka jokainen joka edes aiheeseen tutustuu niin typerä ihminen. Jääköön tämä tähän.
Ap:lle kiitos hyvässä yrityksestä keskusteluun liittyen. Palstan ihmisten rentous ei vaan näytä tälläiseen vaan riitelyksi menee.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti. Tämä on harmiton keskusteluketju astrologiasta kiinnostuneille. Mistä ihmeestä tällaisiin silti aina pesiytyy tärkeilijöitä ja minä-olen-oikeassa-narsisteja vittuilemaan omia näkemyksiään? Itse en ainakaan ala kenellekään pätemään mikä on oikein tai väärin vaan menen sitten vain pois paikalta jos aihe ei miellytä?
Onko se harmitonta, jos sinä luokittelet ihmisiä syntymäajan perusteella? Uskoen täysin perusteettoman humpuukin määrittelevän ihmisen luonteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jousimies-Leijona
Härkä-Skorpioni
Neitsyt-Vesimies
Oinas-Vaaka
Kauris-Kaksonen
Rapu-Kalat
Nuo on kyllä osoitettu toimimattomiksi kauan sitten. Koskaan ei saa sekoittaa keskenään kahta eläinmerkkiä, siitä tulee takuuvarma ristiriita, samoin kaksi vesimerkkiä tukehduttavat toisensa
Olipa outo kommentti. Tästä maailmasta löytyy valtava määrä kaikkia mahdollisia horoskooppiyhdistelmiä pitkistä onnellisista parisuhteista.
Ulospäin näyttävät onnellisilta mutta sisäimen ristiriita on varma, sanoohan sen järkikin että kaksi samanlaista ei toimi, ja kun sen lakikin kieltää ainakin länsimais
Ei tarvitse tietää, se on tähtiin kirjoitettu ja sieltä voi lukes
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on joku omaan elämäänsä kyllästynyt prseenreikä alapeukuttamassa kommentteja urakalla :D vituttaako sadesää noin paljon?
Sinuun sadesää näyttää vaikuttavan enemmän kuin kaikki tähtien asennot yhteensä. Kumma kun se astrologiaviihde saa noin hiiltymään. No, ota harmitukseen vaikka viinaa, se helpottaa.
Eli myönnät että todella vituttaa? Minua lähinnä naurattaa tuo sinun kurttuotsainen asenteesi. Kartallasi on takuulla neitsyttä ja muita maamerkkejä tunnelmaa pilaamassa :D
Sinä myöntänet, että astrologia ei perustu mihinkään. Et kykene selittämään sen mekanismia. Se vituttanee.
Internetistä löytyy pilvin pimein opp
Internetistä löytyy mitä vain. Manaamisoppaita, sähköallergiaoppaita, menninkäisoppaita yms. Ei todista uskomuksiasi internet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on varmaan syy, että kun koko elämä on kaaoksessa ja yritetään edes jossain asiassa pönkittää itsetuntoa ja alistaa muita.
Astrologiaoppaan laatiminen tosiaan voi helpottaa kaaosta ja pönkittää itsetuntoa. Sivussa vähän tienaakin.
Vierailija kirjoitti:
Skorpioni ei ainakaan sovi yhteen kenenkään kanssa. Tai no ehkä joidenkin sekopäiden kanssa heidän horoskooppimerkistä riippumatta.
Neitsyt, raskas nalkuttaja saisi olla sinkku loppuelämänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jousimies-Leijona
Härkä-Skorpioni
Neitsyt-Vesimies
Oinas-Vaaka
Kauris-Kaksonen
Rapu-Kalat
Tämä taasen johtaa harhaan niitä jotka eivät osaa astrologiaa laskennallisesti,karttoja, asteita, jne. Kartat niin laajoja ja laskennallisia, että jos esitetään vain aurinkomerkkipareja, se just vie harhaan niitä jotka eivät tajua mistään mitään. Noi pariksunnat eivät ole niitä oikeita tuollaisenaan, vaan vatii muutakin sopivuutta,kokonaisvaltaisesti. Johan askendenttikin puuttuu, saati huonejaot, muu laskennallisuus aspektit ja vaikka mitä että miten kahden hnekilön kartta sulautetaan. Koskaan se pelkkä aurinkomerkki ei sano mitään kuin haaleaa osviittaa,mutta jos otetaan edes jo askendentti-denk. mukaan sadaan jo hiukan avarrettua hnekilök
syntymäkartta on laadittavissa mitä juuri silloin on ollut taivaalla mihinkin nähden,jokainen kartta yksilöllinen. laadituta karttasi, niitä on ilmaispalvelujakin, tärkeää on täsmällinen kellonaika,ei sinne päin, saat sen synnytyslaitoksen arkistosta,paikkakunta-maa ja aika pv,vuosi kk. eikä olekin mielenkiintoinen kartta.
ajanmyötä opittu tuntemaan konjuktiot,solmut, auringonpalu, askendentti,deskentti, jne mitä vaikuttaa ihmiseen. pitkän empiirisen tutkimuksen kautta tunnistettu vaikutukset,että niillä joilla jokin painopiste,missä huoneissa mitäkin planeettoja, millainen elämä henkilölle muodostuu.
kansakunnatkin käyttävät astrologiaa. kautta aikain kuninkaat, maanviljelijät jne. nuo julkkisten kartat, stub, niinistö, nykänen,,, ovat hyvin kuvaavia. lue muutama opus ja teetä-tee karttoja,opiskel vaadittava matematiikka... sitten voit kertoa mikä on yhä mielipide.
Internetistä löytyy pilvin pimein oppaita ja sivuja joiden avulla voit opetella astrologiaa. Sieltä vain reippaasti etsimään ja ihan itse opiskelemaan. Sitten voi vituttaa vähemmän.