Nainen! Jos jäisit kaupungin yöhön ilman puhelinta ja rahaa, soittaisitko random tuntemattoman ovikelloa
ja nukkusit tämän lapsen vuoteessa kuten tositapauksen "ihana tyttö"?
Kommentit (33)
En soittaisi enkä avaisi, jos joku soittaa minun ovikelloa.
Entäs mies? Soittaisiko mies ovikelloa?
Nämä kyselyt on aina naisille, miksi?
En. Lähtisin talsimaan kotia kohti. Kyllä sinne jossain vaiheessa perille pääsisi, vaikka olisi pitempikin matka.
Vierailija kirjoitti:
Tapauksen päähenkilö oli nainen. Mies voi olla varma ettei ovi avaudu. Tämä nainen ei ollut. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapauksen päähenkilö oli nainen. Mies voi olla varma ettei ovi avaudu. Tämä nainen ei ollut. Ap
Missä asumme?
Mies, ja menin polliisille että olisko tyhjää putkaa yöpyä.
Poliisi tajusi, ja putka oli.
Kaupungissa ei ovikelloja soiteta, alaovet on lukossa.
Järkevämpää olisi lainata kännykkää ja soittaa tutulle
En.
Jos kotiin olisi todella pitkä matka tai kyseessä hyvin turvaton kaupunki, etsisin lähimmän 24h avoinna olevan huoltoaseman tai marketin, kertoisin kassahenkilölle tilanteen ja pyytäisin saada odottaa siellä sisällä aamua, jolloin kävelisin kotiin.
Jos puhelin ja rahat olisi varastettu, yrittäisin löytää poliisin tai poliisiaseman, jos sellainen kaupungissa olisi ja vielä avoinna yöllä. Hyvällä tuurilla saisin maijalla kyydin kotiin.
Ei kai nyt kukaan ole niin kaheli, että menee random ovelle koputtelemaan yöaikaan? Saati niin sekaisin, että päästää tuntemattoman sisään. Itse voisin ehkä lainata puhelinta koputtelijalle, että saa soittaa itselleen kyydin, jos se olisi mahdollista tehdä avaamatta ovea, tai soiitaisin itse hänelle hakijan, vaikka sen poliisin, jollei muuta vaihtoehtoa olisi.
Kaupungin yössä menisin hotelliin ja pyytäisin saada huoneen ja soittaa puhelun läheiselle, joka pankkitunnuksilla maksaisi huoneeni ja tulisi minut aamulla hakemaan kotiin.
Ei kai nyt kukaan ole niin kaheli, että menee random ovelle koputtelemaan yöaikaan? Saati niin sekaisin, että päästää tuntemattoman sisään.
Vierailija kirjoitti:
Osaatko sä tuttujen numerot ulkoa? Mä en osaa edes mieheni, enkä tyttäreni. Hyvä kun muistan edes omani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaatko sä tuttujen numerot ulkoa? Mä en osaa edes mieheni, enkä tyttäreni. Hyvä kun muistan edes omani.
On yööööö sydän lyööööö ja näinhän se meneeee 👴🏻👍🏻💖🔥🌹💃🏻
Tällä tytöllä ei ollut puhelinta, laukkua eikä takkia ja hän oli kylmissään täysin tuntemattomalla kadulla.
Mä olisin hänen tilanteessaan soittanut jonkun ovikelloa.
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö, että kaupungeissa on myös omakotitaloja ja rivareita?
Vierailija kirjoitti:
En. Lähtisin talsimaan kotia kohti. Kyllä sinne jossain vaiheessa perille pääsisi, vaikka olisi pitempikin matka.
200km
Miksi tätä julistetaan jossain roskalehdessä?
Yksi tarvitsi apua. Pyysi apua. Toinen auttoi.
Ja täällä paheksutaan. Miksi?
Eipä tulisi moinen mieleen. Ihan sairasta toimintaa ja ihan järjetön uutinenkin. Päästetään vain joku sisälle nukkumaan ja itsekin vain jatketaan unia.