Nainen! Jos jäisit kaupungin yöhön ilman puhelinta ja rahaa, soittaisitko random tuntemattoman ovikelloa
ja nukkusit tämän lapsen vuoteessa kuten tositapauksen "ihana tyttö"?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Miksi tätä julistetaan jossain roskalehdessä?
Yksi tarvitsi apua. Pyysi apua. Toinen auttoi.
Ja täällä paheksutaan. Miksi?
no en minä ainakaan olisi tiennyt miten toimia hyvä vaan että tällainen uutinen on 😭😭😭😭😭😭
Jos kotiin olisi max. 30kmKävelisin.
Muuten kyllä rinkuttausin.
Jos olisi pakkanen ja liian kevyet hepeneet, niin en lähtisi kävelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tätä julistetaan jossain roskalehdessä?
Yksi tarvitsi apua. Pyysi apua. Toinen auttoi.
Ja täällä paheksutaan. Miksi?
no en minä ainakaan olisi tiennyt miten toimia hyvä vaan että tällainen uutinen on 😭😭😭😭😭😭
ai. Miten sä sit olisit itse toiminut? Pudottanut hanskat tai miten?
Mikä sua muuten itkettää?
Pokaisin jonkun siistin ja kivan miehen. Saisi ainakin yösijan. Ehkä seksiä, ehkä ei.
Vierailija kirjoitti:
En. Lähtisin talsimaan kotia kohti. Kyllä sinne jossain vaiheessa perille pääsisi, vaikka olisi pitempikin matka.
Tuhannen kännissä?
Potkisin jonkin kaupan ikkunaa niin kauan että poliisi tarjoaisi majoituksen.
En tietenkään, kävelisin kotiin kuten aina (asun keskustassa) ja painelisin naapureiden summereita. Kyllä joku lopulta avaisi alaoven. Sitten odottaisin ensimmäistä rapussa näkemääni ihmistä, jonka pyytäisin soittamaan huoltomiehelle, joka tulisi avaamaan mun oven.
En ikinä. Vaikka mikä olisi. Mielummin jäisin nukkumaan penkille ja kylmettyisin.
Nuorena olisin voinut noin toimiakin. Varsinkin jos olisi joku hämärä mielikuva, että asukas olisi jollakin tavoin etäisesti tuttu. Eipä sitä aina umpihumalassa ihan järkeviä ideoita ollut.
Oma teini on myös käynyt soittamassa ventovieraan ovikelloa yöllä, mutta yöpaikan sijaan sai kyydin kotiin. Hävetti ihan hirveästi, vaikka samalla kaikki meni tietysti ihan parhain päin. Oli selvinpäin, mutta myöhästynyt viimeisestä bussista ja kännykästä akku loppu.
Vierailija kirjoitti:
Maailmassa on hyvyyttä ja luottamista lähimmäisen oikeudenmukaisuuteen ja apuun.
Se on hyvä asia.
Tämä. Varsinkin tällä palstalla kaikesta paistava epäluottamus ja suoranainen vainoharhaisuus ei onneksi ole ihan live-elämän todellisuutta. Suurin osa ihmisistä kuitenkin haluaa toisilleen hyvää.
Olen itse ollut tilanteessa. Ahvenanmaan Eckerön juhannusyön jälkeen piti päästä Godbyn kämppään 32 km päähän. kaverini kanssa käveltiin aika matka, ei enää jaksettu ja mentiin vain taloon missä ovi oli auki. Nukuttiin siinä sohvalla. Talonväki oli aika hämmästynyt, kun löysi meidät aamulla sohvaltaan nukkumasta, mutta he eivät olleet vihaisia. Me väsyneet juhannusjuhlijat olimme 16 vuotiaita.
Vierailija kirjoitti:
P.uppis on odottanut jo 60 vuotta moista lottovoittoa että milloin ovikello soi...
Ilmoitettu
Maailmassa on hyvyyttä ja luottamista lähimmäisen oikeudenmukaisuuteen ja apuun.
Se on hyvä asia.