Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pankkisovelluksiin kirjautuminen on tehty liian vaikeaksi!

Vierailija
03.07.2025 |

kun ostatkin uuden puhelimen, tarviit toisia entisiä puhelimia kirjautuaksesi uuteen puhelimeen, ja entä jos entinen puhelin on hävinnyt tai rikki? tai jos et muista salasanoja, niin puhelin lukkiutuu 5 yrityksen jälkeen etkä pääse kirjautumaan taas varmaan vuoteen ja sitten tulee vahvistus tekstiviestillä tai hotmail.outlookiin ja nekin pitää aina avata toisella laitteella--

tämä on mielisairasta jo!

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se puhelimen vaihto vaikeaa olekaan, vaan pankkisovellusten käyttöönotto. Erityisesti S-pankin. 

S-pankkiin minä en pääse ollenkaan, vaikka on tunnusluvut ja kaikki. Mikään ei kelpaa.

Vierailija
22/45 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte oikeasti todella kädettömiä tapauksia. Itellä on puhelimessa OP:n ja S-Pankin softat. Pari vuotta tainnut olla tämä nykyinen puhelin, niin ei mennyt kovin montaa minuuttia näiden laittamisessa käyttökuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko mennä pankkiin taas

Hämeenlinnassa en päässyt Nordeaan edes sisälle kun mulla oli just toi ongelma. Pankin portsari kehotti vaan soittamaan asiakaspalvelunumeroon, johon jonotin 2 kertaa puolisen tuntia. Mutta asia selvisi.

Joka paikkaan pitäisi olla mahdollisuus tunnistautua mobiilivarmenteella, se on tätä päivää. Pois tunnukset ja salasanat.

Vantaalla minua palveli pankin vartija kadulla  kaksi kertaa. 

Vierailija
24/45 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko mennä pankkiin taas

Hämeenlinnassa en päässyt Nordeaan edes sisälle kun mulla oli just toi ongelma. Pankin portsari kehotti vaan soittamaan asiakaspalvelunumeroon, johon jonotin 2 kertaa puolisen tuntia. Mutta asia selvisi.

Joka paikkaan pitäisi olla mahdollisuus tunnistautua mobiilivarmenteella, se on tätä päivää. Pois tunnukset ja salasanat.

Vantaalla minua palveli pankin vartija kadulla  kaksi kertaa. 

Palveli... tarkoitit varmaan että pahoinpiteli, hähhähhää :D

Vierailija
25/45 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sillä entisellä puhelimella voi edes hyväksyä mitään kun on vain yksi sim kortti ja se on siinä uudessa puhelimessa.

Vierailija
26/45 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen pankin hallintoalamainen. Oottakaas syksyyn kun tulee aatelis-Ursulan digitaalinen valuutta ja digiID, ah sitä hallitsemisen määrää..

Vierailija
27/45 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kytkee puhelimeen pankin? Mitä järkeä? Iso tietoturvariski ja rahojen menetyksen vaara jos puhelin katoaa. Nettipankkia voi käyttää ihan tietokoneelta. 

Vierailija
28/45 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sillä entisellä puhelimella voi edes hyväksyä mitään kun on vain yksi sim kortti ja se on siinä uudessa puhelimessa.

No niinpä. Itse jouduin käymään pankissa uudet tunnukset 

Vierailija
29/45 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sulla pitää olla kotona wifi-yhteys, muuten ei onnistu mikään.

Vierailija
30/45 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootte oikeasti todella kädettömiä tapauksia. Itellä on puhelimessa OP:n ja S-Pankin softat. Pari vuotta tainnut olla tämä nykyinen puhelin, niin ei mennyt kovin montaa minuuttia näiden laittamisessa käyttökuntoon.

OP siirtää rahat S pankkiin sekunneissa mutta toisinpäin kestää paljon kauemmin.

Vierailija
31/45 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin onnistui, kun viime viikolla vaihdoin puhelinta. Tosin pankkitunnukset lukittuivat, kun en muistanut salasanaa, koska olen vuosia käyttänyt sormenjälkitunnistusta. Mutta jotenkin vain sain S-pankin uudessa puhelimesa toimimaan. Ja verkkopankkiin pääsen sitten mobiililla kirjautumaan, kun ei nyt ole toimivia pankkitunnuksia. 

Vierailija
32/45 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka kytkee puhelimeen pankin? Mitä järkeä? Iso tietoturvariski ja rahojen menetyksen vaara jos puhelin katoaa. Nettipankkia voi käyttää ihan tietokoneelta. 

Ai luulet että puhelimen pankkisovellukseen pääsee ilman tunnuksia?

Vierailija
33/45 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

höpöhöpö taas!

Just sain uuden puhelimen eikä mitään tommosta tarvinnut, sen kun siirsin sim-kortin vanhasta uuteen koneeseen

oli wanha mistä siirtää... oho

Vierailija
34/45 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se puhelimen vaihto vaikeaa olekaan, vaan pankkisovellusten käyttöönotto. Erityisesti S-pankin. 

Helpointa on käyttää toisen pankin tunnuksia S-mobiilin käyttöönottoon uudessa puhelimessa. Jos niitä ei ole, niin sitten jo vaikeampaa.

Vierailija
35/45 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi NORDEA-pankilla ei ole sopimuksia minnekään eli kaikki maksut ulkomaille tai vahvistukset muihin sovelluksiin ei toimi!?

Vierailija

03.07.2025 | 10:08

pankillasi ei ole sopimusta vahvistaa esim S pankin tilille kirjautumista ei Klarnan maksamiseen ei minnekään

mitä noin huonolla pankilla voi tehdä missään?

koska Nordea on homopoikien keksimä pankki Ruotsista, vain homot voi käyttää sitä ranneliikkeellä

Vierailija
36/45 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

höpöhöpö taas!

Just sain uuden puhelimen eikä mitään tommosta tarvinnut, sen kun siirsin sim-kortin vanhasta uuteen koneeseen

Sama juttu. Vaikka olen jo liki 70 v. ja nainen sain ilman apua ja ilman päänvaivaa puhelimen mukana tulleita ohjeita noudattaen siirrettyä kaikki tiedot vanhasta puhelimesta uuteen puhelimeen eikä siinä edes mennyt kauan aikaa.

Vierailija
37/45 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mileenään hoitaa puhelimella pankki ym tärkeitä asioita.

Läppärillä hoidan nuo jutut. Puhelin on niin epävarma vekotin. Mökkireissuilla on jo kahdesti joutunut järvenpohjaan, niin hirveä härdelli olisi kaikki jutut aloittaa alysta puhelimella.

Vierailija
38/45 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sulla pitää olla kotona wifi-yhteys, muuten ei onnistu mikään.

Saahan sen yhteyden puhelimella muihin laitteisiin.

Mökillä meillä on wifi luotu siten.

Vierailija
39/45 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

höpöhöpö taas!

Sama juttu. Vaikka olen jo liki 70 v. ja nainen sain ilman apua ja ilman päänvaivaa puhelimen mukana tulleita ohjeita noudattaen siirrettyä kaikki tiedot vanhasta puhelimesta uuteen puhelimeen eikä siinä edes mennyt kauan aikaa.

Olen alle viisikymppinen ja minulla ei tullut uutta puhelinta ostaessa minkäänlaista ohjekirjaa mukana. Mennyt erikoiseksi puhelimen ostokin. Netistä löytyy manuaalit.

Vierailija
40/45 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni muukin pankkeihin liittyvä on ihan s**nasta nykyisin. Laitettiin lasten rahoja määräaikaistileille kätevästi verkkoneuvottelussa ja ensin säätivät äänen kanssa puoli tuntia, sitten perään melkoiset kuulustelut ensin meidän vanhempien tuloista ja menoista ja sitten joka lapsesta erikseen. Mies meni vielä pankkiin hoitamaan korttitunnuksia heidän kanssaan ja siellä säädettiin sitten alkuun se puoli tuntia passien kanssa (jotain vikaa jossain järjestelmässä) ja sit samat kuulustelut ennen kuin päästiin itse asiaan. Kaikki hiton valtakirjat, allekirjoitukset sopimukset jne tietenkin myös kuuluu asiaan.

Ja samalla rahaa pestään Nordean kautta veroparatiiseihin tuosta vaan.