Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (19423)
Hur tyckte du att uppträdandet gick? ”Kunde inte gått bättre! När jag kollade framträdandet i efterhand var jag väldigt nöjd. Toppengäng som jobbar med allsången.” Tuokin on heissä niin kaunista, että aina kiitetään produktion työntekijöitä, joiden tuella esiintymiset onnistuvat ongelmitta.
Nemon podcastissa Jakob kertoo kuinka kivaa on aina tauon jälkeen tavata taas Axel ja Kevin - ja lisää heti perään kolme avustavaa tiimin jäsentä nimeltä mainiten.
Mulla ainakin nousi KAJn arvostus vähintään potenssiin kymmenen sen jälkeen kun olin katsonut nuo molemmat heidän musikaalinsa. Aivan käsittämättömän huikea suoritus nuorilta kavereilta. Minkä ikäisiä olivatkaan kirjoittaessaan esim. Gambämarkia, alle 25v? Ideointi, juoni, käsikirjoitus, sävellykset, sanoitukset, näytteleminen monessa roolissa,... Kaikki itse tehtynä ja vieläpä hyvin. Kymmeniä näytöksiä loppuunmyydyille katsomoille. Aivan mieletöntä!
Jakob kertoo opinnäytteessään, että yhteinen käsikirjoitustyö oli aloitettu yksi vuosi ennen ensimmäistä teatterin lukuharjoitusta. Milloinkohan harjoitusperiodi alkoi, kun ensi-ilta oli syyskuussa 2018? Siitä vuosi taaksepäin... kirjoittajat olivat ehkä 23-vuotiaita? (Laskupääni ei ole luotettavampi kuin Tommyllä.) Joskus, olikohan KAJ10:ssä, he puhuivat aivojen kehittyneisyydestä jossakin iässä...
Vörå City Grillin uusi, elokuussa aloittava yrittäjä pitää mahdollisena laajentamista Vöyrin ulkopuolellekin: Kanske Citygrillen också kan fungera på annan ort, KAJ har ju satt Vörå på kartan. vasabladet.fi