Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (15747)

Vierailija
15741/15746 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi olen uusi täällä. KAJ esitys mellossa oli aivsn upea. Miksi tästä ei ole mediassa? 

On kai siitä Ruotsin mediassa jonkun verran ollutkin. Oli se niin upea, että saisi mieluusti uutisoida Suomessakin.

Vierailija
15742/15746 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

HS 8.3. KAJ’n esitykselle raikuvat aplodit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15743/15746 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi olen uusi täällä. KAJ esitys mellossa oli aivsn upea. Miksi tästä ei ole mediassa? 

Esitys oli todella henkeäsalpaavan upea. Mutta ollaan nyt raatorehellisiä: Kaj on Suomessa marginaalinen bändi, jonka tyyli ei edusta valtavirtaa ja joka laulaa vähemmistökielen murteella, josta normisuomalainen ei ymmärrä sanan puolikastakaan. Mellanaktin he esittivät Suomen ulkopuolella ja koko keikka oli ohi alle kymmenessä minuutissa. Tuskin täällä kuuluisampienkaan suomalaisartistien muutaman minuutin näyttäytymisestä ruotsalaisessa tv-ohjelmassa otsikoita revittäisiin. Ja lisäksi koko jutusta on aikaa jo kuukausi, joten se on old news. (Varmuudeksi: olen itse Kaj'n superfani ja mulle henkilökohtaisesti olisi sopinut, että tästä olisi ollut aukeaman juttu Hesarissa.)

Vierailija
15744/15746 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa mukaan! Kiva saada välillä keskusteluun uusiakin!

Vierailija
15745/15746 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kai siitä Ruotsin mediassa jonkun verran ollutkin. Oli se niin upea, että saisi mieluusti uutisoida Suomessakin.

HBL ja Vasabladet kirjoittivat, mutta suomenkielinen mediahan vaikenee lahjakkaasti... 

Mello-esitys oli upea! Miettikääs kuinka monta yhtyettä meillä Suomessa tällä hetkellä on, jotka kykenisivät tuohon samaan? 

Vierailija
15746/15746 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HBL ja Vasabladet kirjoittivat, mutta suomenkielinen mediahan vaikenee lahjakkaasti... 

Mello-esitys oli upea! Miettikääs kuinka monta yhtyettä meillä Suomessa tällä hetkellä on, jotka kykenisivät tuohon samaan? 

Ok, Hesari sentään oli jollain tavalla noteerannut, kuten joku näköjään on maininnut. 👍

Vierailija
15747/15746 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarin uutinen 8.3. oli oikeastaan Felicia-uutinen, jonka otsikko kokonaisuudessaan kuului: Felicia edustaa Ruotsia Euroviisuissa: KAJ’n esitykselle raikuvat aplodit.  Uutinen keskittyy Felician voittobiisin ja hänen artistitaustansa esittelyyn. Lopussa on muutama lause siitä, että Kaj esitti väliaikanumeron ja että pojat saivat yleisöltä illan raikuvimmat aplodit. Toki tällainenkin maininta maan päälehdessä on hieno ja tervetullut.