Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (14609)

Vierailija
14521/14609 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka Kaj&Ted eivät olekaan vielä tajunneet KAJ:n seksikkyyttä, niin suomenruotsalainen media tajusi sen kyllä heti Mello-hysterian alettua. 

Jakobhan joutui viime keväänä ainakin kahdessa haastattelussa kertomaan mitä mieltä hän on uudesta seksipommi-imagostaan. Lidretissä Seesarkin sanoi että Jakob on nyt muuttunut söpöstä seksikkääksi. 

Voi, että kun Seesar saisi Kevinin liiteriinsä. Siitä tulisi varmaan aivan erilainen haastattelu kuin A:n ja J:n. Komossan gandhia kuuntelisi mielellään. (Kyllä hän pääsi Carinankin haastattelussa pistämään muutaman osuvan heiton. Vöyrin zumbadaamit ja vuoden kehittynein jalkapalloilija -palkinnot mainitakseni )

Tekeekö hän vielä Lidretiä vai vain peliohjelmaa?

Peliohjelmaan hän voisi ottaa Jakobin ja sitten he voisivat hänenkin kanssaan katsoa yhden Lidret-jakson.

Mitä minä tässä höpisinkään, voi ei.

Tarkoitin, että peliohjelmassa voisi Jakobin kanssa katsoa yhden Halln-jakson kuten hän katsoi Axelin ja Joel Forsbackan kanssa.

Vierailija
14522/14609 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka Kaj&Ted eivät olekaan vielä tajunneet KAJ:n seksikkyyttä, niin suomenruotsalainen media tajusi sen kyllä heti Mello-hysterian alettua. 

Jakobhan joutui viime keväänä ainakin kahdessa haastattelussa kertomaan mitä mieltä hän on uudesta seksipommi-imagostaan. Lidretissä Seesarkin sanoi että Jakob on nyt muuttunut söpöstä seksikkääksi. 

Voi, että kun Seesar saisi Kevinin liiteriinsä. Siitä tulisi varmaan aivan erilainen haastattelu kuin A:n ja J:n. Komossan gandhia kuuntelisi mielellään. (Kyllä hän pääsi Carinankin haastattelussa pistämään muutaman osuvan heiton. Vöyrin zumbadaamit ja vuoden kehittynein jalkapalloilija -palkinnot mainitakseni )

Peliohjelmaan hän voisi ottaa Jakobin ja sitten he voisivat hänenkin kanssaan katsoa yhden Lidret-jakson.

Tarkoitin, että peliohjelmassa voisi Jakobin kanssa katsoa yhden Halln-jakson kuten hän katsoi Axelin ja Joel Forsbackan kanssa.

Ainakin mä ymmärsin heti, että tarkoitit Hallnia. En itse asiassa edes huomannut, että olit vahingossa kirjoittanut "Lidret-jakson".  :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14523/14609 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisi tulla hauska ohjelma kun Jakob reagoisi omaan haastatteluunsa.

Vierailija
14524/14609 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vain kuvitella, kuinka Jakob nauraisi tikahtuakseen haastateltavalle Jakobille ja heittäisi hänestä herjaa. Täytyy panna Seesarille vetämään pyyntö tämän toteuttamisesta.

Vierailija
14525/14609 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet, jotka ovat reagoineet Mello-kimaraan, ovat hämmästyneet suuresti sitä, että KAJ laulaa englanniksi. Celestekin. 

Vierailija
14526/14609 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olenkin sitä mieltä, että Tähdet, tähdet -ohjelma alkaa olla tiensä päässä, niin hekumoin ajatuksella, että joku KAJ'sta olisi mukana. Samoin Elämäni biisi olisi hyvä, he kun ovat niin hyviä tarinankertojia. Tosin se olisi tehtävä suomeksi ja ehkä van Kevin uskaltaisi laittaa itsensä likoon tässä vaiheessa. 

Ja eihän heitä tietenkään voisi samaan ohjelmaan kuitenkaan laittaa kun tuntevat toisensa niin hyvin. Muutenkin on kiva kun niissä on eri alojen ihmisiä.

Mä taas melkeinpä toivon, että eivät lähde näihin erilaisin formaatteihin. Enkä totta puhuen oikein jaksa uskoa, että kovin äkkiä olisivat siihen halukkaitakaan. Tähdet tähdet oli ensi alkuun ihan kiva, mutta en ole enää vuosiin jaksanut sitä katsoa, se jotenkin latistui ihan täysin. Elämäni biisiä katson, jos on luvassa kiinnostavan tuntuiset vieraat, ja siihen ohjelmaan nyt vielä jollain tavalla voisin KAJ'n (tai jonkin heistä) mukaan kuvitella. Mutta en usko, että näin tapahtuu. 

Itse näkisin mielelläni Kevinin Suomenkin Tanssii tähtien kanssa -ohjelmassa. Sopisi raameiltaan ihan mukavasti vakiotansseihin ja varmaan irtoaisi lattareitakin😍 Ja toki muutkin olisivat tervetulleita!

Vierailija
14527/14609 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monet, jotka ovat reagoineet Mello-kimaraan, ovat hämmästyneet suuresti sitä, että KAJ laulaa englanniksi. Celestekin. 

Varmaan muuten tuo kimara on avannut monien silmiä näkemään  KAJ'n monipuolisuutta ja huikeaa esiintymistaitoa. Mä näytin tuon videon yhdelle hyvälle ystävälleni, jolle aika ajoin olen yrittänyt KAJ'sta vihjailla ja soittanut jotain heidän musiikkiakin. Ystäväni ei tähän mennessä ole niin kovin kiinnostunut heistä ollut, mutta tuota videota katsoi ihan innostuneena ja myös vähän yllättyneenä, miten taitavia ovat. Täytyy jatkaa "käännytystyötä", jospa saisin hänet vaikka lähtemään mukaan keikallekin 😊. 

Vierailija
14528/14609 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ihania nämä yleisöstä (ihan lavan vierestä) kuvatut Mellanakt-videot. Vaikea sanoa, kummalla on hauskempaa, Kaj'lla vai katsojilla.

Vierailija
14529/14609 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan muuten tuo kimara on avannut monien silmiä näkemään  KAJ'n monipuolisuutta ja huikeaa esiintymistaitoa. Mä näytin tuon videon yhdelle hyvälle ystävälleni, jolle aika ajoin olen yrittänyt KAJ'sta vihjailla ja soittanut jotain heidän musiikkiakin. Ystäväni ei tähän mennessä ole niin kovin kiinnostunut heistä ollut, mutta tuota videota katsoi ihan innostuneena ja myös vähän yllättyneenä, miten taitavia ovat. Täytyy jatkaa "käännytystyötä", jospa saisin hänet vaikka lähtemään mukaan keikallekin 😊. 

Varsinkin Ruotsissa tämä oli heille erinomaista PR:ää. Niin moni näki ohjelman telkkarista ja moni varmaati yllättyi. Ei osaakaan vain humoristisia lastenlauluja.

Vierailija
14530/14609 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kun aikaisemmin ruotsalaiset hämmästelivät, että he osaavat ruotsia ja vieläpä riikinruotsiakin. Jotkut ehkä ovat luulleet, että he lauluvat vöyriksi koska eivät muuta osaa.

Vierailija
14531/14609 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama kun aikaisemmin ruotsalaiset hämmästelivät, että he osaavat ruotsia ja vieläpä riikinruotsiakin. Jotkut ehkä ovat luulleet, että he lauluvat vöyriksi koska eivät muuta osaa.

Ilmeisesti sekoittavat Kaj'n siihen toiseen vöyriläisbändiin, pitäjän kovimpaan mutta hieman vähemmän kielitaitoiseen.

Vierailija
14532/14609 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ihania nämä yleisöstä (ihan lavan vierestä) kuvatut Mellanakt-videot. Vaikea sanoa, kummalla on hauskempaa, Kaj'lla vai katsojilla.

Miettikää miten ihana työ voi olla ihmisellä. Siis noilla Mellon avustajilla lavan reunalla: Riisua vaatteita Jakobilta/Keviniltä/Axelilta. Ja siitä vielä maksetaan. 

Mä vaan näpyttelen tietokonetta. En oo yhtään kade, en ole, en.

Vierailija
14533/14609 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää miten ihana työ voi olla ihmisellä. Siis noilla Mellon avustajilla lavan reunalla: Riisua vaatteita Jakobilta/Keviniltä/Axelilta. Ja siitä vielä maksetaan. 

Mä vaan näpyttelen tietokonetta. En oo yhtään kade, en ole, en.

Niinpä. Ei mene tasan nallekarkit ei, tässä tapauksessa siis työsuhde-edut.

t. Toinen näpyttelijä

Vierailija
14534/14609 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä kajahtaneita on moneen junaan. Tämä on yksi hauskimmista, joihin olen törmännyt.  :D

https://www.youtube.com/shorts/dZW_KCVollk

Vierailija
14535/14609 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tää kenraaliharjoituksista? Mun mielestä Jakob sanoo eri tavalla tossa alussa ja myös hakee vähän Keviniä katseella?

Vierailija
14536/14609 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tää kenraaliharjoituksista? Mun mielestä Jakob sanoo eri tavalla tossa alussa ja myös hakee vähän Keviniä katseella?

Oli sqnonut kenraalissa fyrbanna. JOtain muitakin muutoksia oli.

Vierailija
14537/14609 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä kajahtaneita on moneen junaan. Tämä on yksi hauskimmista, joihin olen törmännyt.  :D

Joo tää on hyvä. Mainitsinkin tästä jossain yhteydessä täällä mutta en linkannut. Hänellä on pokkaa ja osaamista!

Tämän myötä olen muutenkin miettinyt enemmän Pollenallergin sanoja. Äsken kun kuuntelin kappaleen, piti oikein nauraa ääneen. Se on ihan hervottoman hauska. Varsinkin se kohta, kun allergikoille halutaan oikeus kokoontua yhteen ja antaa vain rään valua.

Vierailija
14538/14609 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä joku sanoi, että kenraalissa Jakobin repliikki siinä alussa olis ollutkin eri. vähän "miedompi". Varsinaisessa finaalissa sitten ilmoille pääsi ihan reipppaasti "jäkla" 😊

Vierailija
14539/14609 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä toinen lauantaiaamuna lennolle tuleva. En ole vieläkään ehtinyt katsomaan mitä laitan päälleni, mutta todennäköisesti mulla on ohut silkkihuivi tms. päässä hiusten suojana. (Selitän sitten miksi.) Sekä silmälasit.

Todennäköisesti myös musta kevytuntuvatakki ja tummansininen tai musta reppu. Ehkä farkkutakki + farkut, mutta se voi vielä muuttua. 

Todennäköisin helppo tuntomerkki siis tuo huivi, mutta yritän muistaa vielä laittaa viestiä vaikka aamulla kentältä laitoinko sen päähäni vai en.

Vierailija
14540/14609 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha... KAJahtaneita siellä ja täällä. Joku voivotteli jossain, olisko ollut Mello-medleyn kommenteissa, että nyt kun KAJ-rintamalla on ollut vähän hiljaisempaa, ja hänen "KAJ-obsession" alkoi edes vähän hellittämään, niin sitten pärähtivät nämä uudet videot, Trauma ja Mello. Ja taas mennään!!!