Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (14609)

Vierailija
14501/14609 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen (muun muassa näiden keskustelujen myötä) oppinut kuuntelemaan tarkasti, tuleeko musiikki livenä vai playbackina. Hokasin heti, että EMD vain fuskaa, laiskasti liikuttelee suupieliään, ja studioäänitys kaikkine teknologisine kikkoineen oikein huusi huomiota. 

Siwinkin osuus oli kuulemma nauhoitettu ennakkoon nauhoitettuna; sitä en huomannut. Yhdeksänkymppiselle sen toki suo. Mutta Kaj oli vaatimalla vaatinut, että he laulavat lavalla oikeasti. Periaatteen pojat ei pidä playbackista.

Mä ihmettelen aina sitä että eikö laulajista tunnu typerältä aukoa lavalla vain suutaan eikä laulaa itse?! Eihän siinä ole mitään järkeä! Olet laulaja, mutta et laula? Sama kuin itse tulisin töihin vain muka naputtelemaan tietokonetta mutta joku robotti tai automaatio hoitaisi sen ja itse vain näyttelisin naputtelevani.

Vierailija
14502/14609 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olenkin sitä mieltä, että Tähdet, tähdet -ohjelma alkaa olla tiensä päässä, niin hekumoin ajatuksella, että joku KAJ'sta olisi mukana. Samoin Elämäni biisi olisi hyvä, he kun ovat niin hyviä tarinankertojia. Tosin se olisi tehtävä suomeksi ja ehkä van Kevin uskaltaisi laittaa itsensä likoon tässä vaiheessa. 

Ja eihän heitä tietenkään voisi samaan ohjelmaan kuitenkaan laittaa kun tuntevat toisensa niin hyvin. Muutenkin on kiva kun niissä on eri alojen ihmisiä.

Mä taas melkeinpä toivon, että eivät lähde näihin erilaisin formaatteihin. Enkä totta puhuen oikein jaksa uskoa, että kovin äkkiä olisivat siihen halukkaitakaan. Tähdet tähdet oli ensi alkuun ihan kiva, mutta en ole enää vuosiin jaksanut sitä katsoa, se jotenkin latistui ihan täysin. Elämäni biisiä katson, jos on luvassa kiinnostavan tuntuiset vieraat, ja siihen ohjelmaan nyt vielä jollain tavalla voisin KAJ'n (tai jonkin heistä) mukaan kuvitella. Mutta en usko, että näin tapahtuu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14503/14609 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa olisi jos sinne tulisi joku  intohimoinen lintumies ja Kevin vetäisi yllätysvieraana Kuckeli-kuun. 

Vierailija
14504/14609 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useammatkin ruotsalaiset ovat kommenteissa toivoneet heitä paikalliseen Tanssii tähtien kanssa -ohjelmaan. Jos menisivät, niin kyllähän minä katsoisin kyseistä ohjelmaa ensimmäistä kertaa.

Vierailija
14505/14609 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään kokemusta Ruotsim laukkukiellosta konserteissa? Harkitsin lähteväni tyttären kanssa Kaj:n Gröna Lundin keikalle ja osui silmiin kohta jossa muistutettiin, että Ruotsissa konserteissa on laukkukielto ja Gröna Lundin osalta konserttipäivinä on koko huvipuistossa laukkukielto. Periaatteessa matkatavarat saadaan vietyä aamulla jo hotelliin, mutta saako silti normaali olkalaukku olla? 

Vierailija
14506/14609 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useammatkin ruotsalaiset ovat kommenteissa toivoneet heitä paikalliseen Tanssii tähtien kanssa -ohjelmaan. Jos menisivät, niin kyllähän minä katsoisin kyseistä ohjelmaa ensimmäistä kertaa.

He eivät vain tajua, että ohjelmaan sitoutuminen pitkäksi aikaa toisessa maassa ei ole ihan yksinkertaista, varsinkaan lapsiperheessä. Jakob rakastaa På spåretia ja siinä voisin hänet nähdä, koska kuvaukset eivät vie niin paljon aikaa kun formaatti on lohkomallia. Myös Så ska det låta (Bumtsi bum) olisi kiva kun siihen osallistutaan kertaluontoisesti ja se perustuu vahvasti musiikkiin. Taitaa vaan sekin formaatti olla jo aika virttynyt. 

Mutta mieluummin toki näen heidät tekemässä omaa juttuaan täällä. Uskon, että he eivät hakeudu formaattiohjelmiin, koska arvostavat myös vapaa-aikaansa. 

Vierailija
14507/14609 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teacher Paul (Kaj-fani briteistä) on arvioinut Mellanaktin ja toivoo, että Kaj olisi tänä vuonna valittu viisuihin Suomen edustajaksi. Ja ensi vuonna Norjan. Muuten olen sitä mieltä, että automaattikäännökset pitäisi kieltää lailla. "Albert Hyberg immediately disappeared."

Vierailija
14508/14609 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

GL:n laukkukielto näkyy olevan poistettu 13.6.2025 alkaen. Toki turvallisuustilanne voi muuttua nykymaailman myllerryksissä, joten tiedotteita kannattaa seurata.

Vierailija
14509/14609 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan nähnyt noita täällä lueteltuja ohjelmia (Tähdet tähdet, Elämän biisit, På spåret ym.), mutta katsoisin kyllä onnellisena ja moneen kertaan minkä vain programmin, vaikka Merisäätiedotukset, jos vain pojat ne lukisivat. Mutta noin vakavasti puhuen: he eivät yhtään vaikuta sen tyylisiltä, että lähtisivät tekemään muuta telkkariviihdettä kuin omaansa.

Vierailija
14510/14609 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teacher Paul (Kaj-fani briteistä) on arvioinut Mellanaktin ja toivoo, että Kaj olisi tänä vuonna valittu viisuihin Suomen edustajaksi. Ja ensi vuonna Norjan. Muuten olen sitä mieltä, että automaattikäännökset pitäisi kieltää lailla. "Albert Hyberg immediately disappeared."

Mä en oikein enää jaksa tuota Teacher Paulia kun hän aina voivottelee sitä, että KAJ ei voittanut Euroviisuja. Vähän kuin säälien heitä hän sanoo, että tämä kappale on edelleen hyvä. KAJ ei tarvitse sääliä eikä Euroviisujen voitto ole mikään autuaaksi tekevä asia. He pärjäsivät Euroviisuissa hyvin ja heillä on kaikki paremmin kuin hyvin tällä hetkellä. Fanien keskuudessa on ainakin tultu jo kesällä siihen tulokseen, että parempi vain, että eivät voittaneet.

Vierailija
14511/14609 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Paul ei niinkään sääli Kaj'ta (hän tietää kyllä, kuinka hyvin pojilla menee) vaan protestoi sitä epäoikeudenmukaisuutta, että paras laulu ei voittanut viisuja. Sillä ei saisi hänen mielestään olla merkitystä, että kappale sattui olemaan humoristinen, kun se kerran oli musiikillisesti paras. 

Mä olen samaa mieltä. Viisuissa voisi vaikka olla yksi ja sama artisti/artistiryhmä, joka esittäisi kaikki biisit saman orkesterin säestämänä. Jotta vain se kappale itsessään ratkaisisi eikä mikään musiikin ulkopuolinen tekijä.

Vierailija
14512/14609 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän kaikki täällä ole vain vitsimielessä paheksuneet sitä, etteivät nuo pod-pojat tunnista Kaj'n seksikkyyttä. Jäähän meille enemmän.  :)   Ja totta kaj heistä saa jokainen tykönään olla mitä mieltä tahansa (kunhan siis jävla fan jumaloi heitä, p*rkele). 

"Eiköhän kaikki täällä ole vain vitsimielessä paheksuneet sitä, etteivät nuo pod-pojat tunnista Kaj'n seksikkyyttä. Jäähän meille enemmän.  :)  "

Juuri näin. He jotka ovat Ted & Kaj'ta kuunnelleet, tietävät, etteivät hekään ota kovin vakavasti itseään tai pahemmin mitään muutakaan. Ei meidänkään tarvitse.

Vierailija
14513/14609 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaj on seksikäs! Eivät ole sitä ehkä tarkoituksella, mutta ovatpahan kumminkin. Ei täällä palstalla muuten sivutolkulla kihistäisi kireistä farkuista, eikä nuorisolaisten TikTok olisi täynnä niitä Thirst Trap videoita heistä 😏

Vierailija
14514/14609 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehän eivät siis tarvitse mitään kireitä farkkuja, saati puolialastomuutta. He ovat kuumaakin kuumempia kekkosenruskeissa teryleenipuvuissa, ja siihen pystyy harva, vaikka kuinka yrittäisi. Ja kun nämä pojat eivät edes yritä. Se vasta seksikästä onkin.

Vierailija
14515/14609 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaj on seksikäs! Eivät ole sitä ehkä tarkoituksella, mutta ovatpahan kumminkin. Ei täällä palstalla muuten sivutolkulla kihistäisi kireistä farkuista, eikä nuorisolaisten TikTok olisi täynnä niitä Thirst Trap videoita heistä 😏

Jep. Terveellä tavalla itsevarma ja itsensä kanssa tasapainossa oleva, miellyttäväkäytöksinen, keskustelutaitoinen, fiksu, huumorintajuinen ja karismaattinen mies on todella hurmaava ja seksikäs. Vielä jos sattuu omistamaan miellyttävän ja sointuvan puheäänen, niin viimeistään silloin lähtee meikäläisellä suunnilleen jalat alta. Mä yhdistäisin KAJ'hin kaikki nuo ominaisuudet. 

Vierailija
14516/14609 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka Kaj&Ted eivät olekaan vielä tajunneet KAJ:n seksikkyyttä, niin suomenruotsalainen media tajusi sen kyllä heti Mello-hysterian alettua. 

Jakobhan joutui viime keväänä ainakin kahdessa haastattelussa kertomaan mitä mieltä hän on uudesta seksipommi-imagostaan. Lidretissä Seesarkin sanoi että Jakob on nyt muuttunut söpöstä seksikkääksi. 

Vierailija
14517/14609 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka Kaj&Ted eivät olekaan vielä tajunneet KAJ:n seksikkyyttä, niin suomenruotsalainen media tajusi sen kyllä heti Mello-hysterian alettua. 

Jakobhan joutui viime keväänä ainakin kahdessa haastattelussa kertomaan mitä mieltä hän on uudesta seksipommi-imagostaan. Lidretissä Seesarkin sanoi että Jakob on nyt muuttunut söpöstä seksikkääksi. 

Voi, että kun Seesar saisi Kevinin liiteriinsä. Siitä tulisi varmaan aivan erilainen haastattelu kuin A:n ja J:n. Komossan gandhia kuuntelisi mielellään. (Kyllä hän pääsi Carinankin haastattelussa pistämään muutaman osuvan heiton. Vöyrin zumbadaamit ja vuoden kehittynein jalkapalloilija -palkinnot mainitakseni )

Vierailija
14518/14609 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi, että kun Seesar saisi Kevinin liiteriinsä. Siitä tulisi varmaan aivan erilainen haastattelu kuin A:n ja J:n. Komossan gandhia kuuntelisi mielellään. (Kyllä hän pääsi Carinankin haastattelussa pistämään muutaman osuvan heiton. Vöyrin zumbadaamit ja vuoden kehittynein jalkapalloilija -palkinnot mainitakseni )

Tekeekö hän vielä Lidretiä vai vain peliohjelmaa?

Peliohjelmaan hän voisi ottaa Jakobin ja sitten he voisivat hänenkin kanssaan katsoa yhden Lidret-jakson.

Vierailija
14519/14609 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekeekö hän vielä Lidretiä vai vain peliohjelmaa?

Peliohjelmaan hän voisi ottaa Jakobin ja sitten he voisivat hänenkin kanssaan katsoa yhden Lidret-jakson.

Viime vuoden jaksot oli kuvattu ilmeisesti pitkin kevättä. Axel ennen Melloa ja Jakob sen jälkeen. Voisi toivoa, että hän tekisi lisää. Nyt on tietysti Hallnin tuotanto päällä, mutta eihän sitä tiedä, jos olisi jaksoja jo valmiina.

Vierailija
14520/14609 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nyt viikon aikana katsonut tuon Mello-medleyn erinäisiä kertoja läpi, ja silmissäni se vaan paranee joka katsomiskerralla. Aivan mahtavan hyvin pojat vetävät. En tiedä onko Suomessa minkäänlaista yhtyettä/musiikkiryhmää, jonka voisi tuohon samaan heittää ja keneltä se yhtä hyvin ja samalla energialla ja taidolla luonnistuisi. En tunne kevyen musiikin kenttää niin hyvin. Ehkä jostain teatterin/musiikkiteatterin parista löytyisi.