Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (14609)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei olikos täältä moni menossa sinne laivakeikalle? Pari ainakin? Sehän on jo tänä viikonloppuna! Oletteko jo kovasti täpinöissänne?
Joo, täällä ainakin ollaan täpinöissään. Olen ollut niin täpinöissäni jo viikon, että olen varmaan itse keikan koittaessa jo varmaan aivan poikki.
Täpinöissäni minäkin. Sain kuumetaudin viime sunnuntaina, mutta onneksi tässä on ollut riittävästi aikaa toipua. Jouduin perumaan kaikki alkuviikon menot, joita olisi ollut joka päivälle, mutta pääasia, että toivun lauantaihin mennessä. Myös ennen KAJ on icea olin sairaana. Kumma juttu. Muuten olen kyllä ollut terveenä.
Sängyssä maatessa on ollut riittävästi aikaa katsoa Medley noin 1000 kertaa ja aika moneen kertaan kaikkea muutakin aiheeseen liittyvää. Eli innostus ei ole päässyt ainakaan vähentymään viikon aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajusin vasta nyt että Kaj&Tedin Ted on Ted Forsström, joka on ohjannut Hallnin.
Rakastan sarjaa ja olen kuullut Seesar gamesin jaksoissa kuinka monet hauskat jutut ovat hänen keksimiään. Ei hän siis ainakaan tyhmä, vaikka ne aseksuaalisuusjutut tyhmiltä kuulostivatkin.
Hän varmaan on liian läheinen KAJ:n kanssa nähdäkseen koko kuvaa siitä mitä heidän ympärillään tapahtuu ja mitä heistä ajatellaan. Sitähän sanotaan, että nähdäkseen lähelle pitää mwnnä kauas.En minäkään ollut tajunnut, että Forström on Hallnin ohjaaja. Hänellä on siis kaksi hyvää syytä olla tajuamatta KAJ'n seksikkyyttä. Mutta Korkea-aholla ei ole yhtään selitystä tälle, Kaj K, ryhdistäydy!
En tunnista äänestä kumpi on kumpi, mutta facesta luin, että tämä enemmän seksittömyyden teemaa ja ylipäätään seksuaalisuuden katoamisen teemaa viljellyt kaveri on nimenomaan Kaj K. Hänen pitäisi perehtyä aiheeseen hieman paremmin somessa tai vaikka tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin joku arveli, että Mello medleyssä viitattiin Book of Mormon -musikaaliin kun pojat juoksivat vilkuttaen Diggiloo-osaan. Alkuperäiset esittäjät Herreyn veljekset ovat mormoneja, Louis nykyisin peräti piispa, joten saattoi hyvin olla KAJmainen viittaus heihin.
Ihan varmasti oli!
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin joku arveli, että Mello medleyssä viitattiin Book of Mormon -musikaaliin kun pojat juoksivat vilkuttaen Diggiloo-osaan. Alkuperäiset esittäjät Herreyn veljekset ovat mormoneja, Louis nykyisin peräti piispa, joten saattoi hyvin olla KAJmainen viittaus heihin.
Celeste hoksasi myös ihan heti, että EMD ei laula oikeasti. Monessakaan reaktiovideossa tätä ei olla hoksattu. Itse aloin jossain vaiheessa (ehkä toisella katselukerralla) ihmettelemään, että eikö heillä ole mikkejä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Eloveena-Grim on sitten ekstaasivaiheessa ja syvällä onkin. Hänen ei tarvitse enää kuulla kuin sana "Kaj", kun hän jo menee pähkinöiksi. Saati sitten, kun musiikki tai esitys varsinaisesti alkaa. Onkohan tätä ilmiötä jo tutkittu missään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eloveena-Grim on sitten ekstaasivaiheessa ja syvällä onkin. Hänen ei tarvitse enää kuulla kuin sana "Kaj", kun hän jo menee pähkinöiksi. Saati sitten, kun musiikki tai esitys varsinaisesti alkaa. Onkohan tätä ilmiötä jo tutkittu missään?
Hän jopa sanoi, että hän olisi halunnut olla paikan päällä katsomassa.
Hänen todellakin kannattaisi tulla kesällä Vaasaan. Samalla hän voisi käydä tsekkaamassa Kom ti byin -maisemat, joita hän myös on videollaan ihaillut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajusin vasta nyt että Kaj&Tedin Ted on Ted Forsström, joka on ohjannut Hallnin.
Rakastan sarjaa ja olen kuullut Seesar gamesin jaksoissa kuinka monet hauskat jutut ovat hänen keksimiään. Ei hän siis ainakaan tyhmä, vaikka ne aseksuaalisuusjutut tyhmiltä kuulostivatkin.
Hän varmaan on liian läheinen KAJ:n kanssa nähdäkseen koko kuvaa siitä mitä heidän ympärillään tapahtuu ja mitä heistä ajatellaan. Sitähän sanotaan, että nähdäkseen lähelle pitää mwnnä kauas.En minäkään ollut tajunnut, että Forström on Hallnin ohjaaja. Hänellä on siis kaksi hyvää syytä olla tajuamatta KAJ'n seksikkyyttä. Mutta Korkea-aholla ei ole yhtään selitystä tälle, Kaj K, ryhdistäydy!
En tunnista äänestä kumpi on kumpi, mutta facesta luin, että tämä enemmän seksittömyyden teemaa ja ylipäätään seksuaalisuuden katoamisen teemaa viljellyt kaveri on nimenomaan Kaj K. Hänen pitäisi perehtyä aiheeseen hieman paremmin somessa tai vaikka tällä palstalla.
No mutta saahan hän olla eri mieltä kuin me. Ja niinkuin Faniryhmän keskustelussa muistutettiin, he ovat puhuneet hyvää KAJ'sta ainakin 10 vuotta ja heidän ja varsinkin Kajn tyyliin kuuluu teeskennellä vähän negatiivista. tässäkin podissa tuli kyllä ihan selväksi, että KAJ oli finaali-illan paras osuus.
Eiköhän kaikki täällä ole vain vitsimielessä paheksuneet sitä, etteivät nuo pod-pojat tunnista Kaj'n seksikkyyttä. Jäähän meille enemmän. :) Ja totta kaj heistä saa jokainen tykönään olla mitä mieltä tahansa (kunhan siis jävla fan jumaloi heitä, p*rkele).
Mä olen (muun muassa näiden keskustelujen myötä) oppinut kuuntelemaan tarkasti, tuleeko musiikki livenä vai playbackina. Hokasin heti, että EMD vain fuskaa, laiskasti liikuttelee suupieliään, ja studioäänitys kaikkine teknologisine kikkoineen oikein huusi huomiota.
Siwinkin osuus oli kuulemma nauhoitettu ennakkoon nauhoitettuna; sitä en huomannut. Yhdeksänkymppiselle sen toki suo. Mutta Kaj oli vaatimalla vaatinut, että he laulavat lavalla oikeasti. Periaatteen pojat ei pidä playbackista.
Tämä italialainen Mauro on Kaj'n (ja koko Suomen) suuri ihailija ja yksi mun suuri youtube-suosikkini. Fiksu, huumorintajuinen, aina hyvällä tuulella, ja useimmiten hänen Kaj-arvionsa menevät nappiin. Nyt hän on katsonut Trauman, mutta tuntuu kuin hän ei olisi lukenut tekstitystä eikä ihan tajunnut juttua. Nauttii silti täysillä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen (muun muassa näiden keskustelujen myötä) oppinut kuuntelemaan tarkasti, tuleeko musiikki livenä vai playbackina. Hokasin heti, että EMD vain fuskaa, laiskasti liikuttelee suupieliään, ja studioäänitys kaikkine teknologisine kikkoineen oikein huusi huomiota.
Siwinkin osuus oli kuulemma nauhoitettu ennakkoon nauhoitettuna; sitä en huomannut. Yhdeksänkymppiselle sen toki suo. Mutta Kaj oli vaatimalla vaatinut, että he laulavat lavalla oikeasti. Periaatteen pojat ei pidä playbackista.
Viime vuonnahan KAJ'n Mello-voittoon harmistuneet ruotsalaiset kirjoittelivat, että KAJ ei osaa laulaa. No ehkäpä nyt viimeistään tuli selväksi, että kyllä todellakin osaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonnahan KAJ'n Mello-voittoon harmistuneet ruotsalaiset kirjoittelivat, että KAJ ei osaa laulaa. No ehkäpä nyt viimeistään tuli selväksi, että kyllä todellakin osaavat.
Luulen todellakin, että kukaan ei väitä enää sellaista.
Tämä oli heiltä sellainen näyttötyö, että kukaan ei voi enää väittää, että heiltä puuttuisi laulu- tai esiintymistaitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Celeste hoksasi myös ihan heti, että EMD ei laula oikeasti. Monessakaan reaktiovideossa tätä ei olla hoksattu. Itse aloin jossain vaiheessa (ehkä toisella katselukerralla) ihmettelemään, että eikö heillä ole mikkejä ollenkaan.
EMD:llä on britneymikit, kahdella näkyy ihan selvästi ja eiköhän kolmannellakin ole, mutta ei erotu parransängen takia. Mutta eivät he niitä juurikaan käytä. Mikä on ihan normaalia TV-ohjelmia tehdessä. KAJ vaan tekee tämänkin asian aidosti.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuo tieto on, että he olivat sitä vaatineet? Siis varmasti uskon sen, mutta toivonkin tässä, että jossain olisi haastattelu, jota en ole vielä nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Per on muusikko-uransa lisäki ollut juristina muussikkialalla.
Richard oli kansanedustajanakin välillä.
Aftonbladetin toimittaja ei näytä muistaneen käsitettä kiitospuhevideo, kun pohti, mahtoivatko pojat olla tietoisia voittaneensa "Suomen Grammiksen" ts. Emman juuri ennen nousemistaan lavalle Mellon väliaikanumeroon.
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/bloggar/schlagerbloggen/a/GxMoKq…
Vaikka olenkin sitä mieltä, että Tähdet, tähdet -ohjelma alkaa olla tiensä päässä, niin hekumoin ajatuksella, että joku KAJ'sta olisi mukana. Samoin Elämäni biisi olisi hyvä, he kun ovat niin hyviä tarinankertojia. Tosin se olisi tehtävä suomeksi ja ehkä van Kevin uskaltaisi laittaa itsensä likoon tässä vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olenkin sitä mieltä, että Tähdet, tähdet -ohjelma alkaa olla tiensä päässä, niin hekumoin ajatuksella, että joku KAJ'sta olisi mukana. Samoin Elämäni biisi olisi hyvä, he kun ovat niin hyviä tarinankertojia. Tosin se olisi tehtävä suomeksi ja ehkä van Kevin uskaltaisi laittaa itsensä likoon tässä vaiheessa.
Ja eihän heitä tietenkään voisi samaan ohjelmaan kuitenkaan laittaa kun tuntevat toisensa niin hyvin. Muutenkin on kiva kun niissä on eri alojen ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta Grimille ilmestyy ristipisto-Tuhkimo tuolle hänen takanaan näkyvälle seinälle. 😁