Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (13103)

Vierailija
13101/13103 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa linkata tänne, mutta mun Facebook-virrassa tuli vastaan jonkun Tillsammans följer vi Kaj -ryhmäläisen laittama kuva. Se on jostain cosplay-tapahtumasta (joissa siis pukeudutaan erilaisiksi hahmoiksi), jossa yksi osallistuja on sonnustautunut "kirjailija Axel Åhmaniksi". Peruukki, irtoviikset, ruskea puku ja kädessä kyltti, jonka perusteella kirjailija etsii kadonneita kavereitaan. Kyltissä on Jakobin ja Kevinin naamat ja tekstinä Har ni sett dem?

Vierailija
13102/13103 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa linkata tänne, mutta mun Facebook-virrassa tuli vastaan jonkun Tillsammans följer vi Kaj -ryhmäläisen laittama kuva. Se on jostain cosplay-tapahtumasta (joissa siis pukeudutaan erilaisiksi hahmoiksi), jossa yksi osallistuja on sonnustautunut "kirjailija Axel Åhmaniksi". Peruukki, irtoviikset, ruskea puku ja kädessä kyltti, jonka perusteella kirjailija etsii kadonneita kavereitaan. Kyltissä on Jakobin ja Kevinin naamat ja tekstinä Har ni sett dem?

Klikkaa ja valitse kopioi linkki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13103/13103 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klikkaa ja valitse kopioi linkki.

Anteeksi, tärkein putosi pois l. Klikkaa kolmea pistettä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän