Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (15420)

Vierailija
13101/15420 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa linkata tänne, mutta mun Facebook-virrassa tuli vastaan jonkun Tillsammans följer vi Kaj -ryhmäläisen laittama kuva. Se on jostain cosplay-tapahtumasta (joissa siis pukeudutaan erilaisiksi hahmoiksi), jossa yksi osallistuja on sonnustautunut "kirjailija Axel Åhmaniksi". Peruukki, irtoviikset, ruskea puku ja kädessä kyltti, jonka perusteella kirjailija etsii kadonneita kavereitaan. Kyltissä on Jakobin ja Kevinin naamat ja tekstinä Har ni sett dem?

Vierailija
13102/15420 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa linkata tänne, mutta mun Facebook-virrassa tuli vastaan jonkun Tillsammans följer vi Kaj -ryhmäläisen laittama kuva. Se on jostain cosplay-tapahtumasta (joissa siis pukeudutaan erilaisiksi hahmoiksi), jossa yksi osallistuja on sonnustautunut "kirjailija Axel Åhmaniksi". Peruukki, irtoviikset, ruskea puku ja kädessä kyltti, jonka perusteella kirjailija etsii kadonneita kavereitaan. Kyltissä on Jakobin ja Kevinin naamat ja tekstinä Har ni sett dem?

Klikkaa ja valitse kopioi linkki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13103/15420 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klikkaa ja valitse kopioi linkki.

Anteeksi, tärkein putosi pois l. Klikkaa kolmea pistettä!

Vierailija
13104/15420 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna on penkkarit. Paljonkohan nähdään BBB-teemaa autoissa...

Vierailija
13105/15420 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään ne eivät ole kaikkialla yhtä aikaa, kun eri lukioissa on erilaiset jaksojärjestelmät. Esimerkiksi Jyväskylässä ne olivat jo viime viikolla, muistaakseni. Siis muistan, että ne olivat jo, mutta en muista, milloin tarkalleen. 

Vierailija
13106/15420 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään ne eivät ole kaikkialla yhtä aikaa, kun eri lukioissa on erilaiset jaksojärjestelmät. Esimerkiksi Jyväskylässä ne olivat jo viime viikolla, muistaakseni. Siis muistan, että ne olivat jo, mutta en muista, milloin tarkalleen. 

Minun näkökulmani taitaa ollaa aika etelähelsinkiläinen kun sekä asun että työskentelen täkäläisen ajoreitin sisäpuolella.😳

Vierailija
13107/15420 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä nautittavaa Firmans manin muodossa, ammattitaltiointi viime kesältä:

%3D

Vierailija
13108/15420 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan tuota kohtaa, missä pojat nostavat toisen käden ja tekevät ympyrän. Släng åpp en hand om do e firmans man!

Vierailija
13109/15420 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

%3D

Ihana! Kiitos!

Vierailija
13110/15420 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kesää ja keikkoja. En mitenkään jaksaisi odottaa että he julkaisevat keikkakalenterin.

Vierailija
13111/15420 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kesää ja keikkoja. En mitenkään jaksaisi odottaa että he julkaisevat keikkakalenterin.

Samat sanat täällä!🌼

Vierailija
13112/15420 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kiitos Firmans manista! Ihana katsoa näitä ammattivideoita, missä ääni on hyvä ja poikien laulu kuuluu kunnolla.  Laulaminen on todella heidän vahvuus, tai oikeammin yksi niistä monista vahvuuksista mitä heistä löytyy. Laulu sujuu yleensä niin nappiin, äärettömän harvoin siinä kuulee mitään ongelmia esim vireen kanssa. Toisin kuin monilla artisteilla nykyään, tai no, tosi monihan tekee vain räppiä, jolloin sitä laulutaitoakaan ei samalla tavoin "tarvita". Itse olen aina arvostanut kevyen musiikin artisteilla laulutaidon korkealle ja on nautittavaa kuunnella hyvin ja puhtaasti laulettuja kappaleita. Mutta, nämä ovat makuasioita taas kerran. Smaken är.... 

Vierailija
13113/15420 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samat sanat täällä!🌼

No aivan! Suunnilleen joka päivä käyn heidän kotisivuilla katsomassa olisiko jotain keikkatietoja sinne ilmestynyt, mutta toistaiseksi ei ole. Keikkoja tulee olemaan nyt vähemmän, ja toivon todella kädet ja varpaat ristissä, että Suomessa jossain kohtuullisen matkan päässä omasta asuinpaikasta olisi joku keikka. Tai oikeastaan olen jo päättänyt, että lähden vaikka pidemmällekin jos on tarvis. Viime kesänä olin kolmella keikalla, ja eihän se mihinkään riittänyt. Onneksi syksyllä oli sitten KOI 😊. 

Vierailija
13114/15420 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

%3D

Ihana! Kiitos!

STÅPÄLS!!!

Vierailija
13115/15420 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ikävä kesää ja keikkoja. En mitenkään jaksaisi odottaa että he julkaisevat keikkakalenterin." 

Kävin katsomassa Vaasan Drömmen festivaalin sivuilla, mitä artisteja ovat  jo julkistaneet ensi kesälle. KAJ'ta siellä ei ainakaan vielä näkynyt. Listalla oli mm. Arvingarna Ruotsista sekä Ingrid (onko hän Helsingistä), joka taisi päästä aika loppuvaiheeseen Ruotsin Idols-kisassa. Mutta artistejahan on tulossa vielä lisää, joten toivotaan.... 

Vierailija
13116/15420 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluun kans nähdä muka-Axelin. 

Vierailija
13117/15420 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axelin Tulisielu ilmestyy huhtikuussa kertoo S&S. 

https://kustantamo.sets.fi/kirja/tulisielu/?attribute_pa_format=kovakan…

Vierailija
13118/15420 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa, en malttaisi millään odottaa. No ehkä pari kuukautta jaksan vielä, kun olen tähänkin asti jaksanut. Alkuperäisteos on loistava, toivon että suomennos on samaa tasoa. Kuten varmaan onkin. Kleinkin oli käännetty erinomaisesti. Tulisielulla on toinen suomentaja, mutta luotan kyllä häneenkin. Meidän lukijoiden onneksi Suomessa on paljon taitavia kääntäjiä.

Vierailija
13119/15420 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan myös, että pääsen lukemaan Tulisielun. Minäkin tykkäsin kovasti Eldsjälistä. Koska ruotsiksi lukeminen käy vähän hitaasti, niin mulla oli "suunnitelma" lukea vain pieni pätkä kerrallaan. Mutta kirja tempaisi mukaansa niin, että en malttanut laskea sitä käsistäni ja luin sen sitten paljon lyhyemmässä ajassa kuin mitä olin olettanut. Hienosti kirjoitettu kirja! Nyt on mielenkiintoista nähdä tämä suomennos. 

Vierailija
13120/15420 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin kokeilla lukea ruotsiksi tuota, kun se näkyy löytyvän kirjastosta kohtuullisella jonotuksella. Mutta jos tuntuu liian vaikealta ni sit odotan suomennosta. Klein meni ihan ok, kun olivat lyhyitä yksittäisiä tarinoita, mutta suomeksi kyllä sain siitä enemmän irti. En tiedä jaksaako pidemmän juonen kanssa tahia ruotsiksi, mutta haluan kokeilla. Englanniksi luen paljonkin ihan ongelmitta, mutta ruotsiksi en ole aiemmin lukenut.