Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (11816)
Vierailija kirjoitti:
Täällä vanhempi täti jo melkein pahastuu näistä jutuista. Jatkakaa.
Minä tässä juuri mietin, että olen luultavasti Marlenen ikäinen🙈
Siirryn nyt Tommyn farkuista Salakuljettajan Aarteen kommentointiin.
Toisessa luvussa ei tapahtunut paljoa. Oliver heräili ja isoäiti lähti kylille käymään. Ilmeisesti vähän isompi saari kuitenkin kun hän lähti autolla. Tontut tulivat mukaan kuvioihin. Saa nähdä mikä rooli niillä on jatkossa. Ullakon merkittävä rooli vahvistui, mutta vielä Oliver ei päässyt sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä katselin tänään. Tässä kuuluu äänet vähän huonosti mutta näkyy hyvin Tommyn osuudet.
Kiitos. Pitää vaihtaa vähän isommalle ruudulle, jotta kuuluu paremmin.
Tänään en tarvinnut katselunautintoon kunnollista ääntäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä katselin tänään. Tässä kuuluu äänet vähän huonosti mutta näkyy hyvin Tommyn osuudet.
Olen sanaton. Olinhan mä tän ennenkin nähnyt, mutten tajunnut katsoa Tommya koko aikaa. Mutta tosiaan jännä kuinka hymykin on täysin eri miehen. Mutta toisaalta Tommy ON eri ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiinko taas puhua lisää Määninistä? Tai Tommyn, hmm, farkuista. Kiitos.
Voitaisiin! Määninistä en niinkään välitä mutta Tommyn, hmm, farkuista voisin puhua loputtomiin. Kukaan vain ei jaksa kuunnella.
Minä jaksan! Anna tulla vaan! 👖
Tai muutamahan tuossa jo aloittelikin. 😃
Pidän kielen keskellä suuta etten lipsahtaisi K18-osastolle. Mutta siis. On herkku pikku punaniska. Ja hän tietää sen.
Anna tulla vaan! Voidaan sitten seuraavaksi taas siveinä joukolla paheksua miten me nyt sillä tavalla menimme esineellistämään nuoria miehiä. Täytyyhän täällä aiheita riittää.
Moralisoivaa seksuaalistamiskeskustelua on käyty täällä ennenkin, mutta sehän ei koskenutkaan Vörjeansia vaan KAJ'ta, vaikka ne ovat kaksi täysin eri bändiä. Hmpf!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiin! Määninistä en niinkään välitä mutta Tommyn, hmm, farkuista voisin puhua loputtomiin. Kukaan vain ei jaksa kuunnella.
Pidän kielen keskellä suuta etten lipsahtaisi K18-osastolle. Mutta siis. On herkku pikku punaniska. Ja hän tietää sen.
Anna tulla vaan! Voidaan sitten seuraavaksi taas siveinä joukolla paheksua miten me nyt sillä tavalla menimme esineellistämään nuoria miehiä. Täytyyhän täällä aiheita riittää.
Totta! Sokka irti siis tädit!
Vierailija kirjoitti:
Minäkin voisin olla Freppas mamm mutta en melkein pahastu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna tulla vaan! Voidaan sitten seuraavaksi taas siveinä joukolla paheksua miten me nyt sillä tavalla menimme esineellistämään nuoria miehiä. Täy
Housussas on sokka irti.
KAJ-parka yrittää epätoivoisesti naamioida sex appealinsa maastoutumalla ankeisiin paskanruskeisiin setämiespukuihin, turhaan. Ei vaan vetelevät just oikeista naruista.
Kuka olikaan se muotiammattilainen, joka keväällä meni sanomaan, että eivät ole seksikkäitä tai jotain sinne päin?
Toi on niin kuvaavasti sanottu ja loistavasti kiteytetty. Täsmälleen juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Kuka olikaan se muotiammattilainen, joka keväällä meni sanomaan, että eivät ole seksikkäitä tai jotain sinne päin?
Sitä oon just tänäänkin huvittuneena miettinyt. Se oli puoli seiskalähetyksen muotiasiantuntija (Muurimäki?) joka stailasi toimittajan KAJn jäseneksi. Hän sanoi jotenkin, että hehän ovat hyvännäköisiä ja pukeutuvat hyvin, vaikkei heitä minään seksisymboleina voi pitää. Eihän hän tietty miehenä voinut tietää..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tässä juuri mietin, että olen luultavasti Marlenen ikäinen🙈
Minä olen Marlene. Minulla on ollut rakastaja joka oli kaksi viikkoa vanhempi kuin oma poikani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä oon just tänäänkin huvittuneena miettinyt. Se oli puoli seiskalähetyksen muotiasiantuntija (Muurimäki?) joka stailasi toimittajan KAJn jäseneksi. Hän sanoi jotenkin, että hehän ovat hyvännäköisiä ja pukeutuvat hyvin, vaikkei heitä minään seksisymboleina voi pitää. Eihän hän tietty miehenä voinut tietää..
Eiköhän Muurimäen seksuaalinen suuntautuminen ole selvä, ja siksi luulisi hänenkin ymmärtävän mistä kana pissii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Muurimäen seksuaalinen suuntautuminen ole selvä, ja siksi luulisi hänenkin ymmärtävän mistä kana pissii.
No ei ollut hoksannut
Toiveuusinta: "KAJ ei oo ehkä seksisymboleita"
Vierailija kirjoitti:
Toiveuusinta: "KAJ ei oo ehkä seksisymboleita"
Miettikää millainen meno olisi yleisössä, jos nuo kummalliset aikamatkailevat savolaiset (KAS) olisivat vielä seksikkäitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommy Marlenen aikana on kyllä jotain ihmeellistä. Vaikka hän hymyilee, hän ei näytä ollenkaan Jakobilta. Mikä flirtti ja ei ollenkaan sellainen söpö kuten Jakobilla. Miten hän voikin näyttää niin kokonaan eri henkilöltä. Ei hän kyllä näytä Tommyltakaan sellaisena kuin olemme hänet aiemmin nähneet eli lähinnä vihaiselta. En ole kyllä muita keikkatallenteita nähnyt tämän lisäksi kuin sen koronanaikaisen ilman yleisöä. Ehkä Tommylla on tapana flirttailla yleisön kanssa. Haluaisin niin paljon nähdä Vörjeansin livenä. Melkein enemmän kuin KAJ:n.
Hmm... sujuukohan Tommylta kyykkyflirtti...? 🤔 Vai onko se vain Jakobin heiniä?
Väitän että Tommy ei kyllä kyykistele naisten edessä eli se on kyllä Jakobin heiniä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommy Marlenen aikana on kyllä jotain ihmeellistä. Vaikka hän hymyilee, hän ei näytä ollenkaan Jakobilta. Mikä flirtti ja ei ollenkaan sellainen söpö kuten Jakobilla. Miten hän voikin näyttää niin kokonaan eri henkilöltä. Ei hän kyllä näytä Tommyltakaan sellaisena kuin olemme hänet aiemmin nähneet eli lähinnä vihaiselta. En ole kyllä muita keikkatallenteita nähnyt tämän lisäksi kuin sen koronanaikaisen ilman yleisöä. Ehkä Tommylla on tapana flirttailla yleisön kanssa. Haluaisin niin paljon nähdä Vörjeansin livenä. Melkein enemmän kuin KAJ:n.
Hmm... sujuukohan Tommylta kyykkyflirtti...? 🤔 Vai onko se vain Jakobin heiniä?
Levikset repee.