Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (11819)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiinko taas puhua lisää Määninistä? Tai Tommyn, hmm, farkuista. Kiitos.
Voitaisiin! Määninistä en niinkään välitä mutta Tommyn, hmm, farkuista voisin puhua loputtomiin. Kukaan vain ei jaksa kuunnella.
Eikö tosiaan? Aihe kyllä ansaitsee loputtomat keskustelut. Minä voin ottaa tällaisen näkökulman tähän alkuun, että onko viehätys siinä että ne ovat nimenomaan Tommyn päällä? Olisiko tilanne eri jos Jakob pukeutuisi samoihin farkkuihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistutus kaikille Änglegårdiin menossa oleville: ei se ole KAJ-tapahtuma, ja kohtelkaa kaikkia näyttelijöitä tasapuolisesti ;) Olisi surullista nähdä, jos ihmiset olisivat siellä vain jakobin takia.
Tottakai ja tietenkin. Uskoisin, että me kaikki KAJ-fanit olemme sen verran sivistynyttä porukkaa. Minä sitä paitsi odotan myös muilta näyttelijöiltä upeita suorituksia ja varmasti musikaali olisi katsomisen arvoinen vaikkei Jakob olisi mukana koko produktiossa.
Myönnän, että harmittaa jos Jakob on estynyt sinä päivänä kun menen katsomaan esitystä, mutta aion kyllä antaa suuret suosionosoitukset myös sijaiselle. Hänellä on siinä tapauksessa tiukka paikka.
Tästä tulikin mieleen Botnia Paradise. Miten on mahdollista, että siellä oli niin vahvat laulajat? Eikös he olleet näyttelijöitä pääasiassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiin! Määninistä en niinkään välitä mutta Tommyn, hmm, farkuista voisin puhua loputtomiin. Kukaan vain ei jaksa kuunnella.
Eikö tosiaan? Aihe kyllä ansaitsee loputtomat keskustelut. Minä voin ottaa tällaisen näkökulman tähän alkuun, että onko viehätys siinä että ne ovat nimenomaan Tommyn päällä? Olisiko tilanne eri jos Jakob pukeutuisi samoihin farkkuihin?
Kyllä ne varmasti näyttäisivät yhtä hyvältä myös Jakobin päällä, mutta kun Tommy kiroilee niin ihanasti. Ja KOIssa hän hymyili onnesta soikeana kuin Hangon keksi ja unohti olla Tommy, niin etten minä enää tiedä kumpi on kampi. Mutta sovitaanko että molempi parempi. Tommy venyy moneksi, jopa Jakobiksi.
Onko se 612 KAJin osalta nyt siis varmaa?📬🏛🤵🤵🤵🤝🕺
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se on vaikka he eivät olekaan somessa kutsujaan heilutelleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne varmasti näyttäisivät yhtä hyvältä myös Jakobin päällä, mutta kun Tommy kiroilee niin ihanasti. Ja KOIssa hän hymyili onnesta soikeana kuin Hangon keksi ja unohti olla Tommy, niin etten minä enää tiedä kumpi on kampi. Mutta sovitaanko että molempi parempi. Tommy venyy m
Täytyykin nyt katsoa taas uudestaan tuo keikkataltiointi. Olen ihan uupunut työpäivän jälkeen ja se tuntuu sopivalta tähän kohtaan. Katson sen version, jossa Tommy näkyy koko ajan🤩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se on vaikka he eivät olekaan somessa kutsujaan heilutelleet.
Kaikkien ei tarvitse heilutella.
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt aloiteta tätä väittelyä miljoonannetta kertaa. Kutsu on erittäin todennäköinen joten itse ainakin menen sillä oletuksella että heidät siellä nähdään ja ihmettelen kutsun puutetta vasta sitten mikäli heitä ei siellä nähdä tai jo etukäteen joku seikka kumoaa mahdollisuuden siitä että heidät siellä nähtäisiin. Siihen asti minä ainakin oletan heidät siellä näkeväni enkä jaksa stressata asiasta.
Ainoa epävarma asia 6.12. on, ehtiikö KAJ Linnan pyörteissä kohtaamaan toisen kansallisen instituution, kalakukon. Pöydän antimien teemana tänä vuonna on itäsuomalaiset ruokaperinteet.
Kohta 4:47 https://tinyurl.com/5d49p8j7
Kyllä ne varmasti näyttäisivät yhtä hyvältä myös Jakobin päällä, mutta kun Tommy kiroilee niin ihanasti. Ja KOIssa hän hymyili onnesta soikeana kuin Hangon keksi ja unohti olla Tommy, niin etten minä enää tiedä kumpi on kampi. Mutta sovitaanko että molempi parempi. Tommy venyy m
Tommy Marlenen aikana on kyllä jotain ihmeellistä. Vaikka hän hymyilee, hän ei näytä ollenkaan Jakobilta. Mikä flirtti ja ei ollenkaan sellainen söpö kuten Jakobilla. Miten hän voikin näyttää niin kokonaan eri henkilöltä. Ei hän kyllä näytä Tommyltakaan sellaisena kuin olemme hänet aiemmin nähneet eli lähinnä vihaiselta. En ole kyllä muita keikkatallenteita nähnyt tämän lisäksi kuin sen koronanaikaisen ilman yleisöä. Ehkä Tommylla on tapana flirttailla yleisön kanssa. Haluaisin niin paljon nähdä Vörjeansin livenä. Melkein enemmän kuin KAJ:n.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä jaksan! Anna tulla vaan! 👖
Tai muutamahan tuossa jo aloittelikin. 😃
KAJ 10:ssä Jacobilla oli aika kireät farkut. "Aika" Farkkuasiantuntijat voivat tehdä syvällisempää analyysia Jacobin ja Tommyn farkkujen eroista.
Vierailija kirjoitti:
Tommy Marlenen aikana on kyllä jotain ihmeellistä. Vaikka hän hymyilee, hän ei näytä ollenkaan Jakobilta. Mikä flirtti ja ei ollenkaan sellainen söpö kuten Jakobilla. Miten hän voi
Saisiko linkin Tommy-videoon Marlenen aikana? En ole sellaista huomannut etsiä, kun olen keskittynyt Määninin farkkujen...takkiin.
Vierailija kirjoitti:
KAJ 10:ssä Jacobilla oli aika kireät farkut. "Aika" Farkkuasiantuntijat voivat tehdä syvällisempää analyysia Jacobin ja Tommyn farkkujen eroista.
Kaikilla heillä oli aiemmin tiukat mustat elastaanifarkut. Toivottavasti palaisivat niihin. Kroppa on kuitenkin kaikilla vielä kondiksessa eikä tuo pukumieshabitus ole lainkaan pakollinen kun ikää on vasta 32, Kevinillä ei ihan sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän kielen keskellä suuta etten lipsahtaisi K18-osastolle. Mutta siis. On herkku pikku punaniska. Ja hän tietää sen.
Vierailija kirjoitti:
Ai ne valkoiset?😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ne valkoiset?😅
Juuri ne.
Tätä katselin tänään. Tässä kuuluu äänet vähän huonosti mutta näkyy hyvin Tommyn osuudet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän kielen keskellä suuta etten lipsahtaisi K18-osastolle. Mutta siis. On herkku pikku punaniska. Ja hän tietää sen.
Anna tulla vaan! Voidaan sitten seuraavaksi taas siveinä joukolla paheksua miten me nyt sillä tavalla menimme esineellistämään nuoria miehiä. Täytyyhän täällä aiheita riittää.
Minä sain lipun helposti syyskuun ensimmäiseen matineanäytökseen permannolta, ensimmäiseltä riviltä, kuten halusinkin. Olin unohtanut että lipunmyynti alkoi tänään klo 12 ja muistin sen vasta vähän yhden jälkeen.