Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (9367)

Vierailija
1041/9367 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus: (Ja vaikka Jakobin voltit tekivät vaikutuksen Keviniin, tanssilattian daamit kuulemma pysyivät kylmäkiskoisina, vaikka temput oli oikeastaan tarkoitettu heille).

On se kumma kun kouludiskon 11-12 -vuotiaat daamit eivät ymmärtäneet hyvän päälle eivätkä osanneet arvostaa takaperinvoltteja.

Vierailija
1042/9367 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi että en löytänyt videota minkä Kaj julkaisi stooreissaan tuolta keikkakiertueelta.

Jakob söi niin onnellisen näköisenä välipalaa auton takapenkillä.🥰

Axel on myös kuvannut Jakobia kun on ruokaa ottamassa tai syö aamupalaa yms. Jakob keskittyy täysillä siihen ruokaan, eikä somen tekemiseen.

Toivottavasti tekevät vielä laulun nälkäkiukusta.😇

Tuo olisikin mainio laulun aihe 😄😊. 

Minäkin näin nuo videot. Okein hymyilytti, kun Jakob tuli kuviin - ja eväsleipä kädessä, kuinkas muuten 😅

Sitä tulee aina hyvälle tuulelle jos poika saa ruokaa tai saa huilata.

Euroviisuista oli video missä Jakob oli nukahtanut sohvalle ja kuorsasi.

Jopa sekin kuulosti suloiselta.🥰

&nb

Ja se yksi instagram-video jossa Kevin ja Jakob kostivat Axelille kun tämä aina kuvasi heitä nukkuvina. Tällä videolla Axel puolestaan oli oikaissut lentokentällä penkille nukkumana ja ne kaksi muuta kieppuivat pitkästyneinä ympärillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1043/9367 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin siihen takavolttiin. Mahtaa niitä tyttöjä nyt harmittaa.😁

Vierailija
1044/9367 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehe. Jakob on ollut saman tytön kanssa 16-vuotiaasta lähtien.

Vierailija
1045/9367 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden hitin ihmeen lähikuukausien keikkakalenteri:

18.7. Malmö

19.7. Borgholm

20.7. Borgholm

24.7. Piteå

25.7. Oulu + Maarianhamina

26.7. Helsingborg

27.7. Vadstena

1.8. Arvika

7.8. Porvoo

9.8. Rovaniemi + Åminne

15.8. Pietarsaari

16.8. Tammisaari

17.8. Espoo

19.8. Kiruna

20.8. Turku

22.8. Värmndö

23.8. Kumla

24.8. Uppsala

18.9. Viking Grace-risteily

19.9. Viking Grace-risteily

25.10. Helsinki

Vierailija
1046/9367 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hehe. Jakob on ollut saman tytön kanssa 16-vuotiaasta lähtien.

Heh. 🥰

Vierailija
1047/9367 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö mun nyt vihdoin liittyä Instaan ihan vain tätä varten?

Sama pohdinta täälläkin 😊. En ole Facessa, en Instassa, en missään. Äh!! Ja kaiken lisäksi olen täysi tumpelo näiden asioiden kanssa 😵💫😮😕. Toistaiseksi olen vain tyytynyt googlaamaan nuo Kaj fan club facebook-sivut ja Kaj och vi sivut esiin. Sinne ihmiset jonkun verran liittävät noita videoita ja niitä onneksi sitä kautta on voinut katsoa. Voi olla, että noita kaikille avoimia Kaj sivustoja esim. Facessa on muitakin, ei tietoa.

"Tech Support åt mamm å Papp" ei sekään auta, kun noita lapsia ei mulle elämän aikana ole siunaantunut... 

Vierailija
1048/9367 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaukset ei toimi.

Mutta onkohan just se video missä yks makaa melkein penkin alla ja toinenkin jotenkin hassusti.

Pitää käydä katsomassa uudelleen.

Oon katsonut että se on vaan hauskasti tehty video kun ovat olleet pitkästyneitä.😅

Siis se kosto Alexille.

Vierailija
1049/9367 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen se ihana video missä Axel ja Jakob rentoutuvat ihanissa lepotuoleissa ja rauhallinen kertojaääni lausuu BBB.tä.

Kevin-parka istuu kovalla tuolilla naputellen jäseniään ja hieroen sormenpäillä kasvojaan.😅

Vierailija
1050/9367 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kävin katsomassa sen videon missä Jakob ja Kevin tylsistyvät. Ihanaa lämminhenkistä kostoa.😂

Vierailija
1051/9367 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Instassa on useita toinen toistaan kiihkeämpiä fanitilejä. KAJ itse päivittää omaa tiliään noin kerran vuorokaudessa, eilen eivät sattuneesta syystä ole ehtineet.

Heillä oli Mellossa ja Euroviisuissa levy-yhtiön kautta sisällöntuottaja Lina Åhman ( ei sukua). Aivan loistavia videoita tekivät yhdessä. Hän näytti olleen myös Skansenilla mukana. Jo niiden pätkien takia kannattaa se insta ottaa.

Vierailija
1052/9367 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama pohdinta täälläkin 😊. En ole Facessa, en Instassa, en missään. Äh!! Ja kaiken lisäksi olen täysi tumpelo näiden asioiden kanssa 😵💫😮😕. Toistaiseksi olen vain tyytynyt googlaamaan nuo Kaj fan club facebook-sivut ja Kaj och vi sivut esiin. Sinne ihmiset jonkun verran liittävät noita videoita ja niitä onneksi sitä kautta on voinut katsoa. Voi olla, että noita kaikille avoimia Kaj sivustoja esim. Facessa on muitakin, ei tietoa.

"Tech Support åt mamm å Papp" ei sekään auta, kun noita lapsia ei mulle elämän aikana ole siunaantunut... 

Perustin instaa varten erillisen gmail-osoitteen voidakseni käydä päivittäin katsomassa mitä KAJ'lle kuuluu. Ei ole vaikeaa. Minulla on tech support, mutta en KAJ minä hänelle kerro salaistani paheistani ja siitä että luuhaan täälläkin. Hänen mielestään minulla on muutenkin kummallinen musiikkimaku (niin kuin äideillä useimmiten lastensa mielestä on).

Ja muuten! Aftonbladetin Rockbjörnen-äänestys! KAJ on ehdolla kategorioissa vuoden bändi, vuoden läpimurto ja vuoden kotimainen (siis ruotsalainen) biisi, ja KAJ'n fanit ovat ehdolla vuoden faneiksi. Iso gaala Tukholmassa syksyllä. Äänestää saa kerran päivässä syyskuun alkuun asti. Ei tarvita muuta kuin Schibstedin tili, ja sen perustaminen on ilmaista.

Vierailija
1053/9367 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainaus: (Ja vaikka Jakobin voltit tekivät vaikutuksen Keviniin, tanssilattian daamit kuulemma pysyivät kylmäkiskoisina, vaikka temput oli oikeastaan tarkoitettu heille).

On se kumma kun kouludiskon 11-12 -vuotiaat daamit eivät ymmärtäneet hyvän päälle eivätkä osanneet arvostaa takaperinvoltteja.

Jossain Kevin kyllä sanoi, että Jakobin luo oli pitkä jono. Näissä saattaa jo tarinat mennä sekaisin, mutta haittaako tuo,hauskoja ovat joka tapauksessa.

Vierailija
1054/9367 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen se ihana video missä Axel ja Jakob rentoutuvat ihanissa lepotuoleissa ja rauhallinen kertojaääni lausuu BBB.tä.

Kevin-parka istuu kovalla tuolilla naputellen jäseniään ja hieroen sormenpäillä kasvojaan.😅

Hieromatuoleja oli vain kahdelle, mutta hätä keinot keksii.

Vierailija
1055/9367 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubeen tulee myös lyhyitä videoita mitkä on joku laittanut instasta. Ja moni taitaa olla tiktokvideoita. 

Itselleni jälkikasvu asensi instan. Mutta seuraan vain muutamaa juttua, ja olen piilotettuna. Enkä jaa siellä mitään.

En osaa sitä käyttää siis saada täyttä kokemusta, en laittaa tykkäyksiä, mutta saan just siitä irti mitä pitääkin.

Voi seurata kajn laittamia stooreja ja niitä merkittyjä mihin fanit laittaa kuvia ja videoita.

Ja Kaj.n laittamat highlightit. Suosittelen koska fanit laittavat niitä keikoilta kuvattuja videoita.

Vierailija
1056/9367 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kovaa kuntoa vaatii kyllä varmasti tuo heidän keikkasettinsä. Energistä tanssimista ja hyppimistä tekevät koko ajan, joka biisiin on koreografiat. 

Jep, ja kaken lisäksi puku ja kauluspaita päällä, kraka kaulassa ja nappaskengät jalassa. Monet ovat ihmetelleet miksi. Mutta tämä on jatkoa Karar i arbeit -kiertueen estetiikalle vaikka nyt myös saunotaan ja hätistellään hyttysiä. Olettaisin että heillä on lokakuun KAJ On Ice -konsertissa toiset esiintymisasut, koska sen teemakin on jotain muuta.

Kunhan Yolon nahkaliivistä ei luovuta! 😂

Ei varmasti luovuta, se on niin ikoninen. Kun katsoo sitä vanhaa YOLO-videota, on käsittämätöntä miten hyvin parikymppinen Kevin sai haltuun keski-ikäisen olemuksen. Ja nyttemmin omiin polviin sattuu kun hän vääntää vartensa pystyyn vähän vain kädellä auttamalla. Sitä se "skidspåri" tekee ihmisen tukilihaksille.

Vierailija
1057/9367 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
1058/9367 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on enemmän tai vähemmän tietoinen päätös olla kirjautumatta faceen, instaan sun muihin. En halua jakaa elämääni netissä. Ja pakkohan ei olisikaan, vousihan siellä vain seurata, mutta netissä ja puhelimella menee ihan kiitettävästi aikaa jo ilman noitakin. Lisäksi vielä ärsyttää nuo henkilökohtaisia tietoja kalastelevat jättifirmat ja niiden ylivalta tähän maailman menoon (ilman somea olisi varmasti vähemmän vastakkainasettelua mm. politiikassa, ja vähemmän netti- ja puhelinriippuvuutta... nuo firmathan käytännössä ottavat lapset ja nuoret koukkuunsa jo varhain, ei toki kaikkia, mutta hyvin monet ja monin eri tavoin)!

Anteeksi vähän off topic, mutta minusta keskustelupalstalla keskustelu saa rönsyilläkin, kunhan nyt ei aivan sivuraiteille ajauduta (ja joskus joissain keskusteluissa sekin on itse asiassa ihan hauskaa!).

Onneksi youtubessakin on paljon materiaalia - itse asiassa niin paljon etten sitäkään ehdi läheskään kaikkea katsoa! 

Vierailija
1059/9367 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.youtube.com/shorts/rctteRjEe7M

Tässä on  ihan uusi video. Ladattu 12 tuntia sitten. Dågär Åt Böndrin

Vierailija
1060/9367 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: