Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (9057)
Hyttystilanteen ennustetaan räjähtävän ensi viikolla lämmön takia joten mosquito-biisi sopii paremmin kuin hyvin.
Ei, ei ole yhdenkään hitin ihme. Se niiden biisi on karsea.
Porissa meitä oli KAJ'n konsertissa kahdeksan tuhatta henkeä, enempää ei mahtunut. Kova meininki täälläkin!
Vierailija kirjoitti:
Eihän näillä ole edes yhtä hittiä. 🤭
Lopeta nyt saatanan idiootti tuo jankutus.
Vierailija kirjoitti:
Ei, ei ole yhdenkään hitin ihme. Se niiden biisi on karsea.
Mikä niistä?
Tee itse parempi.
Vierailija kirjoitti:
Montakohan meitä suomensuomalaista on, jotka
tammikuussa 2025: "Ai joku suomenruotsalainen huumoriryhmä on kutsuttu Ruotsin euroviisukarsintoihin, KAJ - ikinä kuullukkaan..."
heinäkuussa 2025: "KAJ on mun voimaeläimet, celebrity crush, mitä näitä nyt on" - luukuttaa repeatilla KAJn musaa, katsoo katsomasta päästyään KAJn tuotantoa netissä, ostaa tai haaveilee ostavansa liput konserttiin, jne. "Saiskos jostain KAJ-julisteen?"
- ja on nyreissään suomenkieliselle medialle, joka on kaikki nämä vuodet ennen 2025 euroviisuja (tai siis Melodifestivalenia) vaiennut KAJsta.
Vielä tarvittais kansanopistoon kurssi, missä vois opetella Vöyrin murretta KAJ:n lyriikoiden kautta <3. Jos kerran Rammstein-faneille on ollu Rammstein-saksankursseja, niin kyllä me ansaittais KAJ-kurssit myös.
Vierailija kirjoitti:
Tässä tunnelmaa Tampereelta:
VAU. VAU!
Kaj on ollut mulle mielialalääke keväästä lähtien. Heidän ansiostaan olen hymyillyt ja - herra paratkoon - nauranutkin joka päivä. Täysin epätyypillistä minulle. Olen ostanut yhden levyn ja kävin Nordiksella. Mieskin fanittaa niitä.
Tämä keskustelu on ollut myös silmiäavaava: täällähän on iso joukko samanmielisiä KAJ-faneja ja todella kivoja ajatuksia ja analyyseja bändistä.
Tuosta hitti-trollista. Mitä jos ei ruokittaisi sitä enää, ei kommentoida eikä peukuteta? Antaa ölistä yksinään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tammikuussa 2025: "Ai joku suomenruotsalainen huumoriryhmä on kutsuttu Ruotsin euroviisukarsintoihin, KAJ - ikinä kuullukkaan..."
heinäkuussa 2025: "KAJ on mun voimaeläimet, celebrity crush, mitä näitä nyt on" - luukuttaa repeatilla KAJn musaa, katsoo katsomasta päästyään KAJn tuotantoa netissä, ostaa tai haaveilee ostavansa liput konserttiin, jne. "Saiskos jostain KAJ-julisteen?"
- ja on nyreissään suomenkieliselle medialle, joka on kaikki nämä vuodet ennen 2025 euroviisuja (tai siis Melodifestivalenia) vaiennut KAJsta.
Vielä tarvittais kansanopistoon kurssi, missä vois opetella Vöyrin murretta KAJ:n lyriikoiden kautta <3. Jos kerran Rammstein-faneille on ollu Rammstein-saksankursseja, niin kyllä me ansaittais KAJ-kurssit myös.
Nettiin on jo ilmestynyt lyhytkursseja tyyliin "vöyrinkielen perusteet". Sieltä vaan ensi hätään opiskelemaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Sama pätee Ruotsissa. Ei sielläkään aiemmin KAJ'sta tienneet muut kuin Ruotsiin muuttaneet suomenruotsalaiset. Sauna Tour kattaa koko maan. Tänään Gotlanti, huomenna Kristianstad, lauantaina Båstad ja Hasslö. Ensi viikolla Malmö ja Öölanti, seuraavalla viikolla Piteå (ja tässä vällissä Oulun Qstock ja Maarianhamina) Helsingborg ja Vadstena.
Ruotsissa muuten osataan suhtautua suvaitsevaisemmin niihin artisteihin jotka eivät ole voittaneet Euroviisuja.
Mutta vauvapalstalla riittää näitä pikku inisijöitä. Sanokaa millä lihaksella KAJ pystyy vetämään ihmisiä keikoilleen? Ai että miljoona kärpästä ei voi olla väärässä kun paska maistuu niin hyvältä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
<
Kuka haluaa opiskella vöyriä? Verrattavissa luolamiesten ölinään. Uga buga! 🤣😂🤣😂
Kyllä mun mielestäni Suomessa suhtaudutaan paljon Ruotsia hyväksyvämmin artisteihin, jotka ei ole voittaneet Euroviisuja. Jos meillä hyväksyttäisiin pelkät voittajat, koko kansa kuuntelisi yhtä ja samaa bändiä ja huutaisi Hallelujaa.
Ruotsissahan suunnilleen joka toinen artisti on viisuvoittaja, joten siellä riittää valikoimaa niille nirppanokillekin, jotka kelpuuttavat vain ykköseksi sijoittuneet.
Mutta tietty kiva, etteivät ruotsalaiset liberaaleina ihmisinä kivitä edes vöyriläistä luuseritrioa, joka oli yleiseurooppalaisessa kisassa "vasta" neljäs. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta nyt saatanan idiootti tuo jankutus.
Hahahahaha!!!!
Triggered!!!!
🤣😂🤣😂
Meidän suomenkielisessä suvussa on KAJ-faneja jo kolmessa polvessa: minä mummo, molemmat tyttäret ja vielä heidänkin tyttärensä. Nuoremmat ovat jo heidän konserteissakin käyneet ja ovat ostaneet minullekin lipun syksyn areenakonserttiin Helsingissä. On hienoa musiikkia heillä ja hienoja nuoriamiehiä, ylpeitä saamme heistä olla.
Vierailija kirjoitti:
Porissa meitä oli KAJ'n konsertissa kahdeksan tuhatta henkeä, enempää ei mahtunut. Kova meininki täälläkin!
Niin oli tiivistä ettei voinut yleisössä elää mukana. Saati liikkua.😊
T. Mukana ollut
Vierailija kirjoitti:
Ihana tallenne
"Kotikutoinen koronakeikka". Pari kertaa pojat mokaavat, mutta hoitavat tilanteen hienosti. Suloisia ovat.
Jakobilla punaiset posket, ilmeisesti ei ole tottunut poolopaitaan.🥰
Niille, jotka kaipaavat Marlenea KAJ On Iceen jonne se on vähän liikaa, miten Vörjeansin saisi Tavastia-klubille? Sopisi sinne kuin nenä päähän.
Tässä tunnelmaa Tampereelta:
https://www.instagram.com/p/DK4Dj0Rtpfa/