Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (6300)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana video Härkasin esityksestä keikalla! Ensimmäinen, jonka mä olen ikinä nähnyt.
Härkas on kova mutta tällä videolla on myös kuumin Yolo ikinä. Jösses sentään.
Olipa muuten tosi kova veto Yolosta. Kevin veti mahtavasti, mutta kyllä Axelkin vaan niin huippu naisroolissa.
Vierailija kirjoitti:
No totta kaj siitä videosta on luettavissa jotain (niin kuin siitä ennen Mosquitoa ilmestyneestä videostakin, jossa Axel yhtäkkiä muuttui hyttyseksi), mutta kukapa nyt osaisi tuota heidän salakieltään tulkita. Tai tulkita tietysti voi, mutta oikein tulkitseminen onkin sitten vähän haastavampaa...
Jotenkin tämäkin nyt liittyy Mosquitoon. Joku syy täytyy olla hyttysmyrkylle. En kyllä hoksaa.
Härkas on kova mutta tällä videolla on myös kuumin Yolo ikinä. Jösses sentään.
Olipa muuten tosi kova veto Yolosta. Kevin veti mahtavasti, mutta kyllä Axelkin vaan niin huippu naisroolissa.
Jostain syystä Kevinillä on aina niin onnellinen hymy YOLOn päätteeksi. Se on aika kontrasti siihen krapulaiseen Fabboon, joka hän sekuntia aikaisemmin on ollut.
Mun mielestä oli ihana nähdä Kaj 10 -konsertin vierailijoina Gambämarkin näyttelijät ja heidän yhteisesityksensä. Joten mä en yhtään panisi pahakseni, vaikka Kaj on Iceenkin tulisi joku/joitakin vierailijoita. Toki mulle kelpaa sekin vaihtoehto, että lavalla nähtäisiin vain Kevin, Axel ja Jakob, mutta tosi mielelläni kuulisin esimerkiksi Botnia Paradisesta jotain koko miehityksen esittämänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No totta kaj siitä videosta on luettavissa jotain (niin kuin siitä ennen Mosquitoa ilmestyneestä videostakin, jossa Axel yhtäkkiä muuttui hyttyseksi), mutta kukapa nyt osaisi tuota heidän salakieltään tulkita. Tai tulkita tietysti voi, mutta oikein tulkitseminen onkin sitten vähän haastavampaa...
Jotenkin tämäkin nyt liittyy Mosquitoon. Joku syy täytyy olla hyttysmyrkylle. En kyllä hoksaa.
Luulenpa vaan, että jää taakse nyt Mosquito, siirrytään uuteen teemaan. Mikä se teema sitten onkaan? Ei ehkä kuitenkaan mikään bondage, vaikka sitäkin on fanit veikanneet. 😜
Joo, loogista olisi jo siirtyä Mosquitosta eteenpäin. Mutta miksi ihmeessä sitten se hyttysmyrkky (jonka tilalla olisi voinut olla mikä tahansa muukin esine). Sillä suihkepurkilla on pakko olla joku merkitys. (Kyllä, ymmärrän että tällä spekuloinnilla lyödään taas ketjun absurdiusennätyksiä.)
Vierailija kirjoitti:
Eilen ktsyttiin pubivisaassa Ruben Stillerin vetämää ajankohtaisohjelmaa. Meinasin vastata Ruben i rutan.
:D :D :D
Ruben i rutan on mun supersankari. Jakob on varmaan aika vahvassa lääkityksessä tuossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen ktsyttiin pubivisaassa Ruben Stillerin vetämää ajankohtaisohjelmaa. Meinasin vastata Ruben i rutan.
Ruben i rutan on mun supersankari. Jakob on varmaan aika vahvassa lääkityksessä tuossa.
Ruben Stillerillä on rahtusen verran enemmån energiaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, loogista olisi jo siirtyä Mosquitosta eteenpäin. Mutta miksi ihmeessä sitten se hyttysmyrkky (jonka tilalla olisi voinut olla mikä tahansa muukin esine). Sillä suihkepurkilla on pakko olla joku merkitys. (Kyllä, ymmärrän että tällä spekuloinnilla lyödään taas ketjun absurdiusennätyksiä.)
Voisiko olla että video on alun perin tehty Mosquiton markkinointia varten mutta jäänyt jostain syystä silloin julkaisematta? Kevin yrittää tarttua myrkkyyn mutta joutuukin laulamaan. Siihen yhteyteen se mielestäni parhaiten sopisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko olla että video on alun perin tehty Mosquiton markkinointia varten mutta jäänyt jostain syystä silloin julkaisematta? Kevin yrittää tarttua myrkkyyn mutta joutuukin laulamaan. Siihen yhteyteen se mielestäni parhaiten sopisi.
Kyllä tuo mun mielestäni näyttää ihan tuoreelta videolta. Syksyiset vaatteet ja kaikki.
Ulkonäön perusteella KAJn laulajia voisi luulla reilusti yli nelikymppisiksi, mutta he ovatkin vähän päälle 30v!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruben Stillerillä on rahtusen verran enemmån energiaa.
Juu, niin on. Mutta en kyllä keksi ketään, jolla olisi vähemmän energiaa kuin Rutanin Rubenilla. :D
No siis Ruben i rutanillahan on Kaj'n koko tuotannossa vain yksi vakavasti otettava kilpailija. Vinterdepressionen.
DJ Väinämöinen kilpailee samassa sarjassa Rubenin ja Vinterdrepressionin kanssa, mutta ei taida olla voittaja.
Vierailija kirjoitti:
DJ Väinämöinen kilpailee samassa sarjassa Rubenin ja Vinterdrepressionin kanssa, mutta ei taida olla voittaja.
DJ Väinämöinen (kaks pilkku nolla) ei ehkä ole voittaja mutta nappaa kunniakkaan pronssimitalin. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
DJ Väinämöinen (kaks pilkku nolla) ei ehkä ole voittaja mutta nappaa kunniakkaan pronssimitalin. :)
Tuo koko mitalikolmikko on kyllä vertaansa vailla 😄
Tällä DJ Väinämöinen videolla muuten Jakob puhuu englantia mun mielestä todella uskottavalla suomi-aksentilla, eikä ollenkaan "ruotsalaisittain" . Tässä ketjussa on joskus aiemmin keskusteltukin siitä, että hän on taitava imitoimaan kieliä. Paikkansa pitää 🙂
Jakob'han väläytti upeaa rallienglantiaan myös tässä Mellon pressisimulaattorissa, kuten myös Axel. Kevin asiallisena miehenä tyytyi normienglantiin. :)
Mutta Kevin muisti kehua Vöyrin routamonttuja!
Tässä toinen keikka jossa Härkas ja kaikki muutkin Kom ti byin albumin kappaleet