Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (20292)
Huhhuh! Mä olen vuoroin vahtinut tätä ketjua ja Tillsammans-ryhmää, jotta pysyisin jotenkin kärryillä tässä after party -lippuasiassa. Ei ole instaa ollenkaan ja imginn. comin kautta on vähän hidasta ja työlästä etsiä. Joskus uusimmat instapäivitykset ei edes siellä heti näy.
Vähän "pikaisella" aikataululla tuli nyt nää jutut.... 😶
Mutta Vörjeans-lippu pitäisi nyt olla plakkarissa!
murrrr. olen kade ja kitkeränä nyt.
Jospa lippuja olisi vielä huomenna. Kuitenkin 800 ihmistä ilmoitetaan paikkaan mahtuvan eikä läheskään kaikki konserttikävijät yritäkään jatkoille. Pidetään peukkuja!
Olisikohan tämä vinkki siitä, että KOI-video olisi tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan tämä vinkki siitä, että KOI-video olisi tulossa.
Ihan tätä samaa ajattelin. Toivotaan toivotaan... 🙏
Mä olin jo menettänyt toivoni minkäänlaisten Koi -julkaisujen suhteen, mutta ehkä Kajlla ja taustajoukoilla on vaan pitänyt niin kiirettä, ettei niille ole ehditty tehdä mitään aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua en löydä vörjeans-keikkaa. Ostin äsken hemmaplan-liput ihan tämän takia.
Hemmaplan-lippu piti ostaa klo 15 mennessö, jotta pääsee ennakkomyyntiin mukaan.
ei saakeli... pieleen meni siis.
Jos joku sun kaveri on menossa niin pyydä siltä linkki, eivät ole henkilökohtaisia
Olisiko Hemmaplaniin lipun ostaneille pitänyt tulla sähköpostiin linkki Vörjeans-lipunostoon? Vai mitä kautta se lippu ostetaan? Itselleni ei ole tullut mitään sähköpostiin, ei edes roskapostin puolelle. Minkä hintainen lippu on?
Lippu on 29,90 e. Sähköpostiviesti pitäisi tulla, jos on ostanut Hemmaplan-lipun ennen klo 15 tänään. Osalla on mennyt roskapostiin, tarjoukset-kansioon jne. Huomenna tulee yleiseen myyntiin Netticketin sivulle
Ohhoh. Tämä tuli nyt VÄHÄN yllättäen, mutta ostin lipun.
Tuossa mainittu äänimiksaajaksi Jomas Siren ell Th..
ei saakeli... pieleen meni siis.