Mikä miehen ulkonäköpiirre on sinulle merkittävin?
Mulle se on pituus ja raamikkuus, siis ruumiinrakenne. Pitkät jalat ja kädet, leveät hartiat ja tärkeänä myös isot ja lapiomaiset kädet.
Kommentit (95)
Pidän komeista miehistä mutta en osaa etukäteen määritellä mitä miehessä pitää olla jotta hän olisi komea. Minulla on ollut 3 seurustelusuhdetta ja nuo miehet ovat olleet keskenään ihan eri tyyppisiä mutta hyvin viehättäviä kaikki. Ensimmäinen oli lyhyt, tumma ja vanttera, vihreät silmät ja tuuheat hiukset sekä parta.
Toinen oli pitkä, hoikka, pitkähiuksinen blondi, urheilullinen, pitkät jalat ja jäntevä, notkea keho.
Kolmas ja nykyinen on myös pitkä ja keholtaan kookkaampi kuin edelliset, kalju, kaunissilmäinen, pitkät ripset, kauniit huulet ja hampaat ja muutenkin kasvoista miellyttävin. Ylipainoa on pikkasen liikaa mutta eipä tuolla pitkän suhteen jälkeen ole niin hirveästi väliä. Häntä olen rakastanut eniten, en osaa sanoa paljonko ulkonäkö on siihen vaikuttanut.
Silmät. Katse kertoo ihmisestä paljon, onko siellä ketään ns. kotona
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan ap mies? Minusta ap:n kuvaus kuulostaa siltä mistä miehet pitävät miehissä, ja kuvittelevat naistenkin samoista asioista innostuvan....
En ole mies. Naisilla tosiaan on erilaisia miesmakuja. Minusta miehet täällä kuvittelevat naisten pitävät lihaksikkaista ja urheilullisista miehistä, jotka taas itselleni ovat aina olleet nou nou. Jos yhtään näkyy bodattuja käsivarsia ym, niin olen väistänyt. Ap
Raamikas tarkoittaa lihaksikasta. Ei tosin mitään muskelikimppua.
Vierailija kirjoitti:
Nenä (suora,ja riittävän iso), silmät (isot ja ruskeat), hartiat (leveät) ja jalat eli sääret ja reidet (todella lihaksikkaat) ja tietenkin vehkeen muoto ja koko 😉
sitten heräsit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselen miestäni tuossa vierelläni. Hänellä on ruskeat, lyhyet, paksut ja laineikkaat hiukset. Suuri nenä, täyteläiset huulet, hyvät hampaat ja hän on tatuoimaton. Pituus 178 cm, paino 80 kg, sopivasti lihaksia, ei pallomahaa, vaikka sixpack ei erotukaan. Hänellä on vahvat, lihaksikkaat jalat, mikä on kuulemma pitkä iän salaisuus.
Nämä ovat olleet minulle näköjään merkittäviä ulkonäköpiirteitä. Kun aiempia, vakavia seurustelusuhteitani mietin, kukaan miehistä ei ole ollut kovin pitkä, mutta kaikki ovat olleet komeita ja urheilullisia eli terveen näköisiä kaikin puolin hampaita, kehoa ja hiuksia myöten.
Terveys on ollut se tärkein ulkonäkökriteerini, mitä tulee miehiin. Mieheni ei juo alkoholia eikä polta tupakkaa. Hän liikkuu paljon ja syö terveellisesti pieniä ruoka-annoksia. Mättöruoka ei ole häntä varten.
Vaikka tähän on alapeukutettu, nii
Ei naiset tee enää lapsia, jotrn keksi uusi argumentti.
Pidän hieman nörtähtävistä. Älykkyys on seksikästä.
Nenän koko suhteessa muuhun päähän.
Ruumiinrakenne on tärkein ulkonäössä, mutta luonne tietenkin tärkein suhteen alkamisen kannalta. Kyllähän sen huomaa käytännössä heti ettei romanttinen kiinnostus herää, jos kokee toisen olevan fyysisesti ihan eri tyyppiä. Omalla kohdalla tarkoitan tällä, etten kiinnostu itseäni lyhyemmistä ja paljon hentoisemmista miehistä. Olen 163 cm ja normaalipainoinen.
Tärkeintä miehen ulkonäössä: ei pitkää tukkaa, ei tatuointeja, ei lävistyksiä.
Vahvat käsivarret. Ei salilla pumpatut vaan normaalit, fyysisellä työllä aikaansaadut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miellyttävät kasvot
Millaiset ovat miellyttävät kasvot?
Suurin piirtein symmetriset ja iloinen ilme, puhtaat hampaat. Toi hammasjuttu on itselle melkeinpä se kaikista tärkein.
Vaikka tähän on alapeukutettu, niin kyllähän terveys on kaikkein tärkein kriteeri jo jälkeläisiäkin ajatellen.
On normaalia luonnonvalintaa, että nainen etsii lastensa isäksi mahdollisimman terveen yksilön ja sama toisin päin.
Itsellekin tatuoinnit, juopottelu ja tupakointi on lähinnä itsetuhoista toimintaa. Ei aviomiesmatskua.