Mikä miehen ulkonäköpiirre on sinulle merkittävin?
Mulle se on pituus ja raamikkuus, siis ruumiinrakenne. Pitkät jalat ja kädet, leveät hartiat ja tärkeänä myös isot ja lapiomaiset kädet.
Kommentit (95)
Pituus (n. 190 cm), hyvät hiukset, kauniit silmät, hoidetut hampaat, hoidetut kädet. Tässä järjestyksessä.
Lapiokämmen kuulostaa kamalalta, käsien pitää olla ketterät eikä mitkään lapiot. Ihan tavallisen näköisistä miehistä pidän, luonne ja hymy tärkeämmät.
Onkohan ap mies? Minusta ap:n kuvaus kuulostaa siltä mistä miehet pitävät miehissä, ja kuvittelevat naistenkin samoista asioista innostuvan....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kapeat lanteet ja pitkät raajat, kaunis ystävällinen hymy ja katse.
Mikä tuo kapeat lanteet -juttu on? Minusta eteläeuroopan miehet joilla on kapeat lanteet näyttää jotenkin luikuilta.
Klassinen V- mallinen yläkroppa.
Mä olen tälleen vanhemmiten tajunnut, että mun vakavat ihastukset on kaikki olleet tummia, pitkähiuksisia ja suhteellisen lyhyitä (maksimissaan 175cm), joten joku näistä kolmesta piirteestä lienee sitten se tärkein. Näin viisikymppisenä tosin joutunen tinkimään noista hiuksista, kun ne ei enää kovin monella vanhemmalla miehellä ole kovin tuuheat. Eli sanotaan sitten että ei saa olla liian pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan ap mies? Minusta ap:n kuvaus kuulostaa siltä mistä miehet pitävät miehissä, ja kuvittelevat naistenkin samoista asioista innostuvan....
En ole mies. Naisilla tosiaan on erilaisia miesmakuja. Minusta miehet täällä kuvittelevat naisten pitävät lihaksikkaista ja urheilullisista miehistä, jotka taas itselleni ovat aina olleet nou nou. Jos yhtään näkyy bodattuja käsivarsia ym, niin olen väistänyt. Ap
Minä olen iso nainen, niin tykkään miehistä jotka ovat isompia kuin minä, sellaista hintelää ja luisevaa en mielellään haluaisi, se saisi minut näyttämään valaalta tai jos mies olisi vielä lyhyempi kuin minä, niin olisin kuin joku amatsooni joka voisi kantaa miestä...
Tykkään kyllä miehessä että on sellaisia lihaksia joita itsellä ei oikein ole, ja rintakarvoja jne. mutta lihavuus ei juurikaan haittaa koska olen itsekin lihava, enemmän liiallinen laihtuus häiritsee. Enkä lihaksilla tarkoita mitään salilla pumpattuja, vaan ihan normaalista työnteosta jne. harrastuksista tulleita. Miehellä on ihan luonnostaan enemmän lihasta yleensä kuin naisella, niin itse kun en ole lihaksia kerryttänyt koskaan, mies kuin mies tuntuu lihaksikkaalta.
Mutta loppupeleissä miehen ääni, tuoksu, luonne, elämänarvot, elämäntavat ja varsinkin huumorintaju on ne asiat jotka vaikuttaa siihen että onko sitä kipinää, eli sujuuko seksi. Ilman sitä ei parisuhdetta voi muodostaa.
Vierailija kirjoitti:
Penis
On tosiaan positiivista jos miehellä on tällainen.
Vierailija kirjoitti:
Lapiokämmen kuulostaa kamalalta, käsien pitää olla ketterät eikä mitkään lapiot. Ihan tavallisen näköisistä miehistä pidän, luonne ja hymy tärkeämmät.
Sormet on nippu k#rpiä.
Kapea (tai ainakin ei-leveä) lantio. Olen työn ja harrastusten puolesta ollut lukuisissa videopuheluissa hyvännäköisten miesten kanssa, mutta kun kuvittelen, että he nousisivat tuolista seisomaan ja sieltä paljastuisi leveä lantio, niin viehätys katoaisi aivan välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Penis
Mutta nykyisin ei välttämättä ole. Ja naisella voi olla penis.
Toki marginaalinen ilmiö, mutta silti.
Isot vitjamunat. Niitä on kiva katsella ja rypistellä. Kivaa myös kun ne jää saunan lauteiden väliin jumiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Penis
Mutta pitääkö sen myös toimia vai riittääkö että jonkinlainen pilli löytyy jalkojen juuresta
Vierailija kirjoitti:
Isot vitjamunat. Niitä on kiva katsella ja rypistellä. Kivaa myös kun ne jää saunan lauteiden väliin jumiin.
Miksi noille irvaillaan, minusta ne on seksyt, vaikkei omalla miehellä valitettavasti sellaisia olekaan. Miehillä on kummallisia oletuksia naisten mieltymyksistä. Peniksen iso koko esimerkiksi ei ole suurimmalle osalle tärkeä, se on lukuisissa tutkimuksissakin todettu. Mutta sitä ei uskota, ei sitten millään.
Ulkonäöllisesti houkuttaa eniten haarojen miehekäs pullotus
Naama voi olla ruma kuin husulla mutta munan pitää olla ISO
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Penis
Mutta pitääkö sen myös toimia vai riittääkö että jonkinlainen pilli löytyy jalkojen juuresta
Transnaisen penis varmaan toimii normaalisti, onhan hän mies. Elleivät sitten estrogeenit vaikuta asiaan, en tiedä. Enkä tiedä sitäkään toimiiko transmiehen penis normaalisti, olen olettanut, että se toimii. Tuskin tekoälykään tähän vastaa, se ei vastaa seksikysymyksiin. Ap
Kumpikaan noista ei vaikuta kielteisesti (kaljusta plussaa), jos ruumiinrakenne on oikea. Itse asiassa miehenikin oli tavatessa laiha. Naismainen pyöreys taas sitten ei miellytä silmää oikeassakaan ruumiinrakenteessa eli jos mies on leveälanteinen ja pehmeällä tavalla lihava, pehmeät kädet ja suipot sormet leveiden lapiokämmenten sijasta.
Tosin jokaisesta miehestä löytyy jotain upeaa, jos hän on muuten luonteeltaan upea. Näen ihmiset kauniina muutenkin, hyvin monenlaiset ja ikäiset. Ihailen ja ylistän päivittäin oman miehen ulkonäköä, kaikkia upeuksia mitä hänessä on, yksityiskohtia. Ap