Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin ulkona iltakävelyllä ja huhhuh, ei kyllä alle 180cm suomalaisella miehellä ole oman yhteiskunnan naisiin mitään vaikutusta

Vierailija
02.07.2025 |

Vastaantulevat parit oli 180cm+ mies ja lyhyt nainen.

Alle 180cm miehet kävelivät joko yksin tai miesporukassa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika mitä harhaista itsesääliä taas. Olen 170cm nainen ja mieheni ovat olleet 165-195cm.

Samoin ystävättärilläni. Kenelläkään ei ole  nyt eikä ikinä ole ollutkaan joku mies siksi, että tämä on jonkin mittainen.

Sillä ei meille ole väliä. Miehen luonteella on. Ja sama nollamerkitys meille on sillä miehen toisellakin mitalla.

Itse te itsenne hermostutatte ja ahdistatte näillä asioilla. Ja semmoista miestä me emme halua. 

Vierailija
22/24 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siellä iltakävelyllä oli läpileikkaus suomalaisista pariskunnista ja miehistä vielä erikseen. Aika väsyneitä nämä sun juttus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika mitä harhaista itsesääliä taas. Olen 170cm nainen ja mieheni ovat olleet 165-195cm.

Samoin ystävättärilläni. Kenelläkään ei ole  nyt eikä ikinä ole ollutkaan joku mies siksi, että tämä on jonkin mittainen.

Sillä ei meille ole väliä. Miehen luonteella on. Ja sama nollamerkitys meille on sillä miehen toisellakin mitalla.

Itse te itsenne hermostutatte ja ahdistatte näillä asioilla. Ja semmoista miestä me emme halua. 

Hypergamia

Vierailija
24/24 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen ulkkeli on lyhyt rantapallomahalla 🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan