Olin ulkona iltakävelyllä ja huhhuh, ei kyllä alle 180cm suomalaisella miehellä ole oman yhteiskunnan naisiin mitään vaikutusta
Vastaantulevat parit oli 180cm+ mies ja lyhyt nainen.
Alle 180cm miehet kävelivät joko yksin tai miesporukassa.
Kommentit (24)
Joo siellä iltakävelyllä oli läpileikkaus suomalaisista pariskunnista ja miehistä vielä erikseen. Aika väsyneitä nämä sun juttus.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika mitä harhaista itsesääliä taas. Olen 170cm nainen ja mieheni ovat olleet 165-195cm.
Samoin ystävättärilläni. Kenelläkään ei ole nyt eikä ikinä ole ollutkaan joku mies siksi, että tämä on jonkin mittainen.
Sillä ei meille ole väliä. Miehen luonteella on. Ja sama nollamerkitys meille on sillä miehen toisellakin mitalla.
Itse te itsenne hermostutatte ja ahdistatte näillä asioilla. Ja semmoista miestä me emme halua.
Hypergamia
Suomalainen ulkkeli on lyhyt rantapallomahalla 🤣
Voi hyvänen aika mitä harhaista itsesääliä taas. Olen 170cm nainen ja mieheni ovat olleet 165-195cm.
Samoin ystävättärilläni. Kenelläkään ei ole nyt eikä ikinä ole ollutkaan joku mies siksi, että tämä on jonkin mittainen.
Sillä ei meille ole väliä. Miehen luonteella on. Ja sama nollamerkitys meille on sillä miehen toisellakin mitalla.
Itse te itsenne hermostutatte ja ahdistatte näillä asioilla. Ja semmoista miestä me emme halua.