Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin ulkona iltakävelyllä ja huhhuh, ei kyllä alle 180cm suomalaisella miehellä ole oman yhteiskunnan naisiin mitään vaikutusta

Vierailija
02.07.2025 |

Vastaantulevat parit oli 180cm+ mies ja lyhyt nainen.

Alle 180cm miehet kävelivät joko yksin tai miesporukassa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spämmi pois.

Suomalaisia ei täällä haukuta.

Vierailija
2/24 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spämmi pois.

Suomalaisia ei täällä haukuta.

Katso itse, alle 180cm suomalainen mies ei ole paskan arvoinen ihmissuhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa näkee ihan hyvin pätkiä miehiäkin. 

sulla on vaan päässä vikaa

Vierailija
4/24 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä varmaan olemassa on, mutta ei parisuhteessa. Mieti vaikka jos oma miehesi olisi alle 180cm, ei tulisi mitään.

Vierailija
5/24 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä varmaan olemassa on, mutta ei parisuhteessa. Mieti vaikka jos oma miehesi olisi alle 180cm, ei tulisi mitään.

Vtun urpo mä olen mies. Ja sä olet joku keskenkasvuinen nysväke. 

Vierailija
6/24 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

parveiliko kuitenkin mamurinsessat namin toivossa?

Vierailija
7/24 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin juuri iltakävelyltä yksin t. 168cm mies. Bongasitkohan mut? Tein kyllä saman havainnon. Ne kuuluisat prismapariskunnat on pariutuneet ennen tindereitä jolloin pituus ei ollut ykkösprioriteetti.

Vierailija
8/24 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kävit ekaa kertaa ulkona ja näit kolme pariskuntaa. Käy huomennakin, tuu sitten raportoimaan jooko tännekin. 

Vierailija
9/24 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kävit ekaa kertaa ulkona ja näit kolme pariskuntaa. Käy huomennakin, tuu sitten raportoimaan jooko tännekin. 

Voit tehdä saman havainnon itse 

Vierailija
10/24 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä elämä sinulla, täytyy sanoa. Tällaista elämästä erkaantunutta roskaa päivästä toiseen. 🥱

Vierailija
11/24 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsä elämä sinulla, täytyy sanoa. Tällaista elämästä erkaantunutta roskaa päivästä toiseen. 🥱

No voisi sitä tutkia kynsisalonkien tarjontaakin veronmaksajien rahalla, olisi varmasti mielekkäämpää.

Vierailija
12/24 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtälailla niitä.näkyy lyhyempiäkin miehiä naisen kanssa kuten pidempiäkin miehiä yksin. Mutta fakta on se että jos joku kävelee yksin niin se ei tarkoita automaattisesti sitä ettei hän ole parisuhteessa eikä jos mies ja nainen kävelevät yhdessä että ovat parisuhteessa. Ainoa mikä sen kertoo on jos kävelevät käsi kädessä.

Vierailija
13/24 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh mikä emävale.

Vierailija
14/24 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit tehdä saman havainnon itse 

En voi enää, olen käynyt ulkona jo monta kertaa. Ensisilmäy josta voisin kuvitella omiani on jo kaukainen haaveuni.

Vierailija
15/24 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtälailla niitä.näkyy lyhyempiäkin miehiä naisen kanssa kuten pidempiäkin miehiä yksin. Mutta fakta on se että jos joku kävelee yksin niin se ei tarkoita automaattisesti sitä ettei hän ole parisuhteessa eikä jos mies ja nainen kävelevät yhdessä että ovat parisuhteessa. Ainoa mikä sen kertoo on jos kävelevät käsi kädessä.

Luulin että pussaaminenkin voisi kertoa. Voi sentään kyllä menee vaikeaksi, en ikinä opi näitä merkkejä mistä näkee ettei lyhyt mies ole koskaan maailmassa saanut tuttöystävää,

Vierailija
16/24 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun 173 cm pitkä veljeni on kyllä aina löytänyt parisuhteen.  Hän tosin on symppis tyyppi noin muuten, että ehkä se on ap kuitenkin se luonne joka ratkaisee.

Vierailija
17/24 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun 173 cm pitkä veljeni on kyllä aina löytänyt parisuhteen.  Hän tosin on symppis tyyppi noin muuten, että ehkä se on ap kuitenkin se luonne joka ratkaisee.

Vaihtoivat siis kaikki yli 180cm mieheen?

Vierailija
18/24 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo..ei kyllä kelpaa alle 180, ei halua tallustaa jonkun naavatapin kanssa ihmisten ilmoilla. Vaan olla nainen ja mies on mies!

Vierailija
19/24 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin juuri iltakävelyltä yksin t. 168cm mies. Bongasitkohan mut? Tein kyllä saman havainnon. Ne kuuluisat prismapariskunnat on pariutuneet ennen tindereitä jolloin pituus ei ollut ykkösprioriteetti.

Älkää viitsikö, olin ennen miesten ylivoimaisesti tavoitelluin nainen, mutta kaikki ällistyivät kun menin naimisiin 167 cm pätkän duunarimiehen kanssa, mutta hurjan komea suklaasilmä oli ja on vieläkin. 

Vierailija
20/24 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhdetta etsiessä voi tosiaan käydä niin kuin ap:lle nyt kävi ja näyttää käyneen joillekin muillekin tässä ketjussa. Mutta onneksi voi käydä päinvastoinkin. Hyvästä esimerkistä käy tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.

Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.

Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi

Kuunnelkaa mummon neuvoja miehet, hän tiesi, miten asiat saadaan sujumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän