Huomenna saapuu vaarallinen, tuhoa aiheuttava myrsky
Saa nähdä kaatuuko puita ja veneilijät pulassa, pakkohan kunnon Merikarhun on päästä puhuria katsomaan ja sitten upota kippoineen tai soittaa hätiin.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen suomalainen myrsky taas, Porissa kaatuu yksi muovinen puutarhatuoli ja Suomussalmella pyykkinarulta katoaa pikkupöksyt
Muistan myrskyjä kun olin lapsi. Oli kaatunut pihasta isoja puita. Silloin kattoja lensi ja oli oikein kunnon myrskyjä. Muistan myös yhden myrskyn aikuisiältä, kun mun parvekkeella oli tavarat lentänyt.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen suomalainen myrsky taas, Porissa kaatuu yksi muovinen puutarhatuoli ja Suomussalmella pyykkinarulta katoaa pikkupöksyt
Taas yrität syyttää tuulta, kyllä kaikki tietää kuka ne vei!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan myrskyjä kun olin lapsi. Oli kaatunut pihasta isoja puita. Silloin kattoja lensi ja oli oikein kunnon myrskyjä. Muistan myös yhden myrskyn aikuisiältä, kun mun parvekkeella oli tavarat lentänyt.
Hys hys... Ei näitä juttuja. Ilmastonmuutos on nykysukupolven vika eikä ennen ollut myrskyjä,
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, näistä kauhu ilmoista kerätään klikkiotsikoita
Muista sitten tulla viikonloppuna kertomaan, että ajattelitkin siirtää pihakaluston paikasta a paikkaan x, joten kaikki meni suunnitellusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hys hys... Ei näitä juttuja. Ilmastonmuutos on nykysukupolven vika eikä ennen ollut myrskyjä,
Mulla on ikävä niitä myrskyjä. Oli mukava mennä metsään katsomaan kaatuneita puita. Me myös leikittiin niillä kaatuneilla puilla. Eihän enää ole tuollaisia myrskyjä kovin usein.
"Pakkohan kunnon Merikarhun on päästä puhuria katsomaan ja sitten upota kippoineen tai soittaa hätiin."
Vähän humalassa tottakai 😃
ensin lietsotaan hysteriaa ja sitten taas kaikki pelastuu kun maksetaan lisää ilmastomaksuja suoraan rikkaan rahastavan EU eliitin tileille, voisivat antaa jo suorat tilinumeronsa turhaan on välikäsiä auttamassa
Vierailija kirjoitti:
"Pakkohan kunnon Merikarhun on päästä puhuria katsomaan ja sitten upota kippoineen tai soittaa hätiin."
Vähän humalassa tottakai 😃
Onko vielä merikarhuja? Niitä, jotka ei aja partaa ja polttaa piippua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ikävä niitä myrskyjä. Oli mukava mennä metsään katsomaan kaatuneita puita. Me myös leikittiin niillä kaatuneilla puilla. Eihän enää ole tuollaisia myrskyjä kovin usein.
Toista perässäni. Olen nähnyt unta eikä se ollut todellista. Olen nähnyt unta eikä se ollut todellista. Näin. Nyt meillä on asiat taas kunnossa. Älä enää puhele tuollaisia höpsöjuttuja. Ilmastonmuutos on tosiasia. Se lisää myrskyjä ja muita ääriolosuhteita. Hymyile vielä kauniisti. Noin. 😃
Se on sitten taas vessapaperien ja patteriradion kanssa mentävä kellariin turvaan.
Höpö höpö, näistä kauhu ilmoista kerätään klikkiotsikoita