Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomenna saapuu vaarallinen, tuhoa aiheuttava myrsky

Vierailija
02.07.2025 |

Saa nähdä kaatuuko puita ja veneilijät pulassa, pakkohan kunnon Merikarhun on päästä puhuria katsomaan ja sitten upota kippoineen tai soittaa hätiin.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, näistä kauhu ilmoista kerätään klikkiotsikoita

Vierailija
22/32 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun peräaukosta tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen suomalainen myrsky taas, Porissa kaatuu yksi muovinen puutarhatuoli ja Suomussalmella pyykkinarulta katoaa pikkupöksyt

Muistan myrskyjä kun olin lapsi. Oli kaatunut pihasta isoja puita. Silloin kattoja lensi ja oli oikein kunnon myrskyjä. Muistan myös yhden myrskyn aikuisiältä, kun mun parvekkeella oli tavarat lentänyt. 

Vierailija
24/32 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen suomalainen myrsky taas, Porissa kaatuu yksi muovinen puutarhatuoli ja Suomussalmella pyykkinarulta katoaa pikkupöksyt

Taas yrität syyttää tuulta, kyllä kaikki tietää kuka ne vei! 

Vierailija
25/32 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan myrskyjä kun olin lapsi. Oli kaatunut pihasta isoja puita. Silloin kattoja lensi ja oli oikein kunnon myrskyjä. Muistan myös yhden myrskyn aikuisiältä, kun mun parvekkeella oli tavarat lentänyt. 

Hys hys... Ei näitä juttuja. Ilmastonmuutos on nykysukupolven vika eikä ennen ollut myrskyjä,

Vierailija
26/32 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, näistä kauhu ilmoista kerätään klikkiotsikoita

Muista sitten tulla viikonloppuna kertomaan, että ajattelitkin siirtää pihakaluston paikasta a paikkaan x, joten kaikki meni suunnitellusti.

Vierailija
27/32 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hys hys... Ei näitä juttuja. Ilmastonmuutos on nykysukupolven vika eikä ennen ollut myrskyjä,

Mulla on ikävä niitä myrskyjä. Oli mukava mennä metsään katsomaan kaatuneita puita. Me myös leikittiin niillä kaatuneilla puilla. Eihän enää ole tuollaisia myrskyjä kovin usein. 

Vierailija
28/32 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pakkohan kunnon Merikarhun on päästä puhuria katsomaan ja sitten upota kippoineen tai soittaa hätiin."

Vähän humalassa tottakai 😃

Vierailija
29/32 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin lietsotaan hysteriaa ja sitten taas kaikki pelastuu kun maksetaan lisää ilmastomaksuja suoraan rikkaan rahastavan EU eliitin tileille, voisivat antaa jo suorat tilinumeronsa turhaan on välikäsiä auttamassa

Vierailija
30/32 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pakkohan kunnon Merikarhun on päästä puhuria katsomaan ja sitten upota kippoineen tai soittaa hätiin."

Vähän humalassa tottakai 😃

Onko vielä merikarhuja? Niitä, jotka ei aja partaa ja polttaa piippua. 

Vierailija
31/32 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ikävä niitä myrskyjä. Oli mukava mennä metsään katsomaan kaatuneita puita. Me myös leikittiin niillä kaatuneilla puilla. Eihän enää ole tuollaisia myrskyjä kovin usein. 

Toista perässäni. Olen nähnyt unta eikä se ollut todellista. Olen nähnyt unta eikä se ollut todellista. Näin. Nyt meillä on asiat taas kunnossa. Älä enää puhele tuollaisia höpsöjuttuja. Ilmastonmuutos on tosiasia. Se lisää myrskyjä ja muita ääriolosuhteita. Hymyile vielä kauniisti. Noin. 😃

Vierailija
32/32 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitten taas vessapaperien ja patteriradion kanssa mentävä kellariin turvaan.