Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri leuhkii suomenruotsalaisen miesystävänsä mökillä

Vierailija
02.07.2025 |

Mun "kaveri" alkoi seurustelemaan suomenruotsalaisen miehen kanssa jolla on hieno mökki. Nyt kaveri pistelee koko ajan Whatsappissa kuvia suomenruotsalaisen miehensä mökistä ja kertoo kuinka ovat mökillä. "Kaveri" sanoi että en saa tulla heidän mökilleen, vaikka en ollut edes kysynyt milloin saan tulla käymään siellä tai ehdottanut että tulisin käymään. Kaveri luulee varmaan että olen ihan kateudesta vihreänä vaikka totuus on, että hänen miehensä mökki ei minua juuri kiinnosta. Sama kaveri on ruskettanut itsensä naurettavan näköiseksi itseruskettavalla ja käymällä solariumissa alettuaan seurustella suomenruotsalaisen kanssa. Luulee varmaan itsekin näyttävän suomenruotsalaiselta rusketuksineen, vaikka oikeasti sokea reettakin näkee, että kyseessä on pelkkä paksureitinen supisuomalainen maalaisjuntti.  

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet selvästi kade, mutta jos kaveri sanoo kysymättä ettet saa tulla, niin taitaa olla vikaa siinäkin päässä.

Miksi kaveri sitten aina lähettelee niitä mökin kuvia Whatsappissa jos en koskaan ole tervetullut kylään muuta kuin leuhkiakseen? Ymmärtäisin jos kaveri lähettäisi kuvan hienosta mökistä ja sanoisi, että poikkeapa joskus saunomaan ja uimaan. 

Vierailija
42/72 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttäviä tuollaiset leuhkijat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sano sille suoraan ettei sua kiinnosta se mökki .

Vierailija
44/72 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on vastenmielinen ihminen. Opettelisi iloitsemaan kaverin puolesta! 

Vierailija
45/72 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kyllä minä olisin kateellinen, jos on hieno mökki ja vielä hyvällä paikalla. Kelpaisi mullekin ja voisin vaikka ihan tunnustaa ystävälle, että hitsi ole kateellinen. 

Se mikä on hieno kenenkin mielestä on täysin yksilöllistä eli tietenkin riippuu onko hieno vai ei omasta mielestä. Sama asia pätee kaikkeen maailmassa että täysin  makuasioita. Itse en kyllä ole kenellekään mistään kateellinen. On mun tutullakin  hieno mökki mun mielestä mutta en ole kateellinen.

Vierailija
46/72 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet selvästi kade, mutta jos kaveri sanoo kysymättä ettet saa tulla, niin taitaa olla vikaa siinäkin päässä.

Miksi kaveri sitten aina lähettelee niitä mökin kuvia Whatsappissa jos en koskaan ole tervetullut kylään muuta kuin leuhkiakseen? Ymmärtäisin jos kaveri lähettäisi kuvan hienosta mökistä ja sanoisi, että poikkeapa joskus saunomaan ja uimaan. 

Koska ajattelee että sinäkin osaisit iloita hänen onnestaan etkä olla vain kateellinen kurppa. Minä ainakin aivan vilpittömästi ilahdun kun kaverit lähettää ihania kuvia ja olen onnellinen heidän onnestaan. 

Vierailija
47/72 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun AP:n kaveri menee naimisiin suomenruotsalaisen ukkonsa kanssa, kaveri varmaan ei kutsu häihinsä mutta lähettää whatsapissa kuvia miten hienot häät on olleet ja hyvät ruoat häissä. Ja sanoo ap:lle että sinä et sitten saa tulla meidän häihin. 

Vierailija
48/72 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun AP:n kaveri menee naimisiin suomenruotsalaisen ukkonsa kanssa, kaveri varmaan ei kutsu häihinsä mutta lähettää whatsapissa kuvia miten hienot häät on olleet ja hyvät ruoat häissä. Ja sanoo ap:lle että sinä et sitten saa tulla meidän häihin. 

Mutta laittaa kuitenkin whatsapissa tilinumeron jos AP haluaa laittaa häälahjarahaa tilille. 

Vierailija
49/72 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuu ja leuhkii, eli siis sanoo esimerkiksi mitä? Vai onko nää puheet mökeistä/matkoista/mistä vaan ihan vaan jotain innostuneen ihmisen puhetta, jonka te otatte leuhkimisena? 

Vierailija
50/72 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.ite suomenruotsalaisuus liittyy tässä mihinkään..paitsi provoiluun

Liittyy siten että usein suomenruotsalaisilla on hienoja mökkejä ja rusketus. 

Vierailija
51/72 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

4jää erilaista leikkelettä ökymökillä? 

Vierailija
52/72 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjan surullista, miten kolonialismi ja sisäistetty rasismi elää Suomessa edelleen. Milloin me opimme, ettei ruotsalaisuus ole millään tavalla hienompaa kuin suomalaisuus. Ei nimissä, ei tavoissa, ei suvuissa. Kaikenlaista löytyy kaikkia kieliä puhuvista. 

Vierailija
53/72 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehuu ja leuhkii, eli siis sanoo esimerkiksi mitä? Vai onko nää puheet mökeistä/matkoista/mistä vaan ihan vaan jotain innostuneen ihmisen puhetta, jonka te otatte leuhkimisena? 

Tätä minä joskus mietin. Olen ollut elämäntilanteessa, missä näin ja koin juttuja, mitä normaalisti ihmiset eivät koe. Jotkut kyselevät niistä paljonkin. Mutta tulee olo, että jos kertoo, niin leuhkii. Mutta jos kertoo niin, että itsekin oli ihan ihmeissään, niin onko se leuhkimista, vai vaan elämästään kertomista. 

Vierailija
54/72 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n kaveri yrittää selvästi tehdä vaikutuksen AP:hen tai tehdä AP:n kateelliseksi jos jollain laukullakin kehuskelee. Ja on tyyliin lälläslää, säpäs et pääsekään tänne mökille mutta minäpäs pääsenkin. 

Vierailija
55/72 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä voisit laittaa naamaasi ruskeaa kenkälankkia ja kysyä kaveriltasi kummalla meistä nyt on parempi rusketus? 

Vierailija
56/72 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän suomenruotsalainen mies ja miehen suku on mieltä siitä jos muija koko ajan leuhkii HEIDÄN mökillään? 

Vierailija
57/72 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä minun mökki ja purjevene on? Suomenruotsalaiselta isältä ei jäänyt kuin vanhoja halpoja huonekaluja perinnöksi.

Vierailija
58/72 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on useita mökkejä, pari venettä, rusketus, merkkivaatteita, Helly Hansenin takkeja. T. Suomenruotsalainen

Vierailija
59/72 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä juntti kaverisi nolaa itsensä vetämällä kännit viimeistään kun suomenruotsalaiset pitävät ensimmäiset rapujuhlat. Ja sitten suomenruotsalainen miesystävä on historiaa eikä kaverisikaan pääse enää mökille vaan joutuu istumaan kerrostaloyksiössä Keravalla.   

Lol😂

Vierailija
60/72 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttäviä tuollaiset leuhkijat.

Tulevat vielä olkapään taakse kurkkimaan silleen ärsyttävästi.