Kaveri leuhkii suomenruotsalaisen miesystävänsä mökillä
Mun "kaveri" alkoi seurustelemaan suomenruotsalaisen miehen kanssa jolla on hieno mökki. Nyt kaveri pistelee koko ajan Whatsappissa kuvia suomenruotsalaisen miehensä mökistä ja kertoo kuinka ovat mökillä. "Kaveri" sanoi että en saa tulla heidän mökilleen, vaikka en ollut edes kysynyt milloin saan tulla käymään siellä tai ehdottanut että tulisin käymään. Kaveri luulee varmaan että olen ihan kateudesta vihreänä vaikka totuus on, että hänen miehensä mökki ei minua juuri kiinnosta. Sama kaveri on ruskettanut itsensä naurettavan näköiseksi itseruskettavalla ja käymällä solariumissa alettuaan seurustella suomenruotsalaisen kanssa. Luulee varmaan itsekin näyttävän suomenruotsalaiselta rusketuksineen, vaikka oikeasti sokea reettakin näkee, että kyseessä on pelkkä paksureitinen supisuomalainen maalaisjuntti.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Onko purjevenekin? Onko kaverisi alkanut käyttää Helly Hansenin ja Didriksonin vaatteita?
?? Mulla on on Helly Hansenin ja Didrichsonin vaatteita. Ei ole mökkiä eikä purjevenettä enkä ole suomenruotsalainen. Ihan tavallisia vaatteita ovat, ei edes kalleimpia mitä kaupasta löytyy.
Omg, minullakin on HH vaatteita, mitä käytän mm. saaristossa merenrantamökillämme. Puhun varsinkin siellä usein myös ruotsia, koska sillä oletuksella esim. kaupassa palvellaan. Itseruskettavaakin käytän välillä! Ap saisi slaagin.
Leuhkijat on kyllä kaikista rasittavimpia. Pidän niihin pitkää etäisyyttä
Vierailija kirjoitti:
Kaverini ei käytä alkoholia, häät siis edessä.
Pitää osata kuitenkin vähän ottaa jos haluaa kuulua suomenruotsalaisten porukkaan. Suomenruotsalaiset ei ole mitään absolutisteja. Rapujuhlissa on snapsia otettava ja hoilotettava snapsilauluja isolla äänellä. Kuitenkaan liian humalaan ei saa tulla.
Ap, oletko joku teini? Jutut on ainakin sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverini ei käytä alkoholia, häät siis edessä.
Pitää osata kuitenkin vähän ottaa jos haluaa kuulua suomenruotsalaisten porukkaan. Suomenruotsalaiset ei ole mitään absolutisteja. Rapujuhlissa on snapsia otettava ja hoilotettava snapsilauluja isolla äänellä. Kuitenkaan liian humalaan ei saa tulla.
Kaveri on työssään tottunut edustamaan, niin harmillisesti hallitsee tuollaisenkin tilanteen. Ja leuhkii silläkin.
Vierailija kirjoitti:
Ap, oletko joku teini? Jutut on ainakin sellaisia.
Taitaa sinullakin olla tekorusketus ja mökki saaristossa kun kopsahti.
.ite suomenruotsalaisuus liittyy tässä mihinkään..paitsi provoiluun
Heh. N 10 v sitten tuttu alkoi seurustelemaan miehen kanssa, jolla on mökki. Antoi ymmärtää kohta kaikki tulee lokkeilemaan. Mä siinä sitten vähän hymähdin ja sanoin ei tulisi mieleenkään ängetä kenenkään mökille. Reilu kutsu, en edes itse vihjaile.
Meni pari v ja tää mamma laittoi viestiä eikö kiinnosta, kun en ole kertaakaan kysynyt voitaisko tulla. Kuittasin meillä on niin paljon kiireitä. Mökkeily ei todellakaan kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Ei kaveria, ei mökkiä, ei suomenruotsalaista miesystävää.
On vain AP:n porvoolaínen neukkukuutío ja mt-ongelmat.
Kuule, det är nu så, att Porvoossa ei ole mitään neukkukuutioita! Vi brukar vara ordentligt folk här!
🇺🇦🇮🇱
Kaverisi miesystävällä ei varmaan oikeasti edes ole mökkiä, esittää vaan ja lähettämänsä kuvat on otettu netistä kun kerta ei halua sinua käymään. Miesystäväkään ei varmaan ole suomenruotsalainen, vaan joku Keravan lähiöpubista isketty deeku. Sano kaverillesi että et usko koko mökin olemassaoloon ennen kuin näet sen.
En tajua tuota kateutta.
Mun pitkäaikainen tuttava on kateellinen. Hän lähetti sp:na viestin minulle, jossa sanoo, että
minä leuhkin puolisoni ostamalla autolla ja talolla.
Todellisuudessa en ole leuhkinut. Hän tiesi kyllä, että meillä on talo ja auto, joka ostettiin uutena.
Ilmeisesti hän ei kestä tilannetta, että hänellä on vanhempi auto ja on vuokralaisena asunnossaan.
Eli tämä hänen kateus ei ole minun kuvittelua, vaan se on oikein hänen kirjoittamassa sp viestissä.
Sano kaverille että sun miesystävälläsi on paljon isompi ja hienompi mökki sekä monta venettä. Laita vielä tummempi rusketus kuin kaverilla ja halkaise hampaat hohtavan valkoisiksi niin rusketus korostuu.
Vierailija kirjoitti:
Sano kaverille että sun miesystävälläsi on paljon isompi ja hienompi mökki sekä monta venettä. Laita vielä tummempi rusketus kuin kaverilla ja halkaise hampaat hohtavan valkoisiksi niin rusketus korostuu.
Valkaise siis, ei halkaise
Onko kaverillasi ja miehellä aina yhtä hieno aamiainen kuin Alexander Stubbilla?
Olet selvästi kade, mutta jos kaveri sanoo kysymättä ettet saa tulla, niin taitaa olla vikaa siinäkin päässä.
Miehen mökki vai miehen suvun mökki? Suvuilla voi olla sääntöjä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on kaameita. En osaa sanoa kuka tässä vyyhdessä on kaamein, mutta hyi olkoon ja herra varjele tommosilta räysiltä.
Ei me kaikki naiset olla tuollaisia.
Vierailija kirjoitti:
Leuhkijat on kyllä kaikista rasittavimpia. Pidän niihin pitkää etäisyyttä
Kateelliset ovat myös rasittavia. Tosin kenenkään ei kannattaisi käyttää aikaa leukimiseen, jos kukaan ei ole kateellinen.
Kuulostaa täydelliseltä. Mieskin on varmasti ihana. Mitä ihanammalta näyttää somessa, sen ihanampaa elämää ihmiset viettää.
Älä usko ihan kaikkea.