Paljasjalkakengät EIVÄT ole arkijalkine
Kommentit (64)
Miksiköhän näitä ei myydä tavallisissa kenkäkaupoissa? Ovatko niin huonoja, että pelkäävät palautuksia? Valmistus maksaa varmaan euron, jos sitäkään.
Juhlissa käytän juhlakenkiä, muuten paljasjalkakenkiä. Juhlia on onneksi harvemmin kuin vuosittain. Paljasjalkakenkiä minulla 8 erillaista.
Siis ei ole arkijalkine, mutta ei juhlajalkinekaan? Koska niitä sitten sinun mielestäsi voi käyttää?
Mun yksi työkaveri pitää sellaisia työkenkinä.
Jalkavamman takia käytän vain paljasjalkakenkiä. Juhlia varten minulla omat mustat ja juhlavat paljasjalkakengät.
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän näitä ei myydä tavallisissa kenkäkaupoissa? Ovatko niin huonoja, että pelkäävät palautuksia? Valmistus maksaa varmaan euron, jos sitäkään.
Samaa olen ihmetellyt. Ei ole tullut kenkäkaupoissa vastaan, että voisi edes sovittaa.
Yleensä netistä ostaessa saa helposti epäkuranttia tavaraa. Laatu vaihtelee ja ovat Kiinassa valmistettuja muovikenkiä.
Mutta pitäähän niitä ylistää, kun on erehtynyt hankkimaan. Kesällä esim. Haltin urheilusandaalit ovat parhaat. Hyvät asfaltilla ja syksymmällä siirryn Duckfeet kenkiin, jotka ovat nahkaa. Jaloista täytyy pitää huolta.
Kyllä paljasjalkakenkiä on tavallisissa kaupoissa. Ostin omani Haloselta, ja näin niitä juuri Intersportissa.
Paljasjalkakenkiä on kyllä juhlamallejakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen ihmetellyt. Ei ole tullut kenkäkaupoissa vastaan, että voisi edes sovittaa.
Yleensä netistä ostaessa saa helposti epäkuranttia tavaraa. Laatu vaihtelee ja ovat Kiinassa valmistettuja muovikenkiä.
Mutta pitäähän niitä ylistää, kun on erehtynyt hankkimaan. Kesällä esim. Haltin urheilusandaalit ovat parhaat. Hyvät asfaltilla ja syksymmällä siirryn Duckfeet kenkiin, jotka ovat nahkaa. Jaloista täytyy pitää huolta.
Kyllähän Prisma ja Cittari ovat ottaneet valikoimiin paljasjalkoja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Prisma ja Cittari ovat ottaneet valikoimiin paljasjalkoja...
Kiitos tiedosta. Täytyy mennä sovittamaan. Ovatko halvempia kuin Kipukaupan tossut? Zama
Vierailija kirjoitti:
Kyllä paljasjalkakenkiä on tavallisissa kaupoissa. Ostin omani Haloselta, ja näin niitä juuri Intersportissa.
Kiitos tiedosta. Mikä hintahaarukka? Sama
Löytyy sellaisiakin joista et tiedä ovatko paljasjalkakengät vai eivät. Kaikki eivät ole niitä viisivarpaisia malleja...
Ne on just nyt meikäläisen ainoat jalkineet.
Vierailija kirjoitti:
itseasiassa tosihyviä jaloille varsinkin jos on ongelmia kävelyn kanssa muutenkin (esim. jalka murtunut, vaikeuksia tasapainon kanssa) eikä maksa kuin kympin.
Siis noita paljasjalkakenkiä on erilaisia. Eihän niistä suurinta osaa erota mitenkään päältäpäin tavallisista kengistä.
Vierailija kirjoitti:
Juhlissa käytän juhlakenkiä, muuten paljasjalkakenkiä. Juhlia on onneksi harvemmin kuin vuosittain. Paljasjalkakenkiä minulla 8 erillaista.
Minä käytän juhlissa paljasjalkakenkiä, muuten juhlakenkiä. Elämä on yhtä juhlaa.
Minun ainoat jalkineet on Lidlin palkasjalka"kengät". Maksoi jotain 10€