Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljasjalkakengät EIVÄT ole arkijalkine

Vierailija
02.07.2025 |

Eivät varsinkaan juhlajalkine. 

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ainoat jalkineet on Lidlin palkasjalka"kengät". Maksoi jotain 10€

Vierailija
2/64 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän näitä ei myydä tavallisissa kenkäkaupoissa? Ovatko niin huonoja, että pelkäävät palautuksia? Valmistus maksaa varmaan euron, jos sitäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatpas.

Vierailija
4/64 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlissa käytän juhlakenkiä, muuten paljasjalkakenkiä. Juhlia on onneksi harvemmin kuin vuosittain. Paljasjalkakenkiä minulla 8 erillaista. 

Vierailija
5/64 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei ole arkijalkine, mutta ei juhlajalkinekaan? Koska niitä sitten sinun mielestäsi voi käyttää?

Mun yksi työkaveri pitää sellaisia työkenkinä.

Vierailija
6/64 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkavamman takia käytän vain paljasjalkakenkiä. Juhlia varten minulla omat mustat ja juhlavat paljasjalkakengät. 

Vierailija
7/64 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän näitä ei myydä tavallisissa kenkäkaupoissa? Ovatko niin huonoja, että pelkäävät palautuksia? Valmistus maksaa varmaan euron, jos sitäkään.

Samaa olen ihmetellyt. Ei ole tullut kenkäkaupoissa vastaan, että voisi edes sovittaa.

Yleensä netistä ostaessa saa helposti epäkuranttia tavaraa. Laatu vaihtelee ja ovat Kiinassa valmistettuja muovikenkiä.

Mutta pitäähän niitä ylistää, kun on erehtynyt hankkimaan. Kesällä esim. Haltin urheilusandaalit ovat parhaat. Hyvät asfaltilla ja syksymmällä siirryn Duckfeet kenkiin, jotka ovat nahkaa. Jaloista täytyy pitää huolta.

Vierailija
8/64 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä TURPAS kiinni $aatana!!

Vierailija
9/64 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä paljasjalkakenkiä on tavallisissa kaupoissa. Ostin omani Haloselta, ja näin niitä juuri Intersportissa.

Vierailija
10/64 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljasjalkakenkiä on kyllä juhlamallejakin.

Vierailija
11/64 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen ihmetellyt. Ei ole tullut kenkäkaupoissa vastaan, että voisi edes sovittaa.

Yleensä netistä ostaessa saa helposti epäkuranttia tavaraa. Laatu vaihtelee ja ovat Kiinassa valmistettuja muovikenkiä.

Mutta pitäähän niitä ylistää, kun on erehtynyt hankkimaan. Kesällä esim. Haltin urheilusandaalit ovat parhaat. Hyvät asfaltilla ja syksymmällä siirryn Duckfeet kenkiin, jotka ovat nahkaa. Jaloista täytyy pitää huolta.

Kyllähän Prisma ja Cittari ovat ottaneet valikoimiin paljasjalkoja...

Vierailija
12/64 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa 

Vierailija
13/64 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän Prisma ja Cittari ovat ottaneet valikoimiin paljasjalkoja...

Kiitos tiedosta. Täytyy mennä sovittamaan. Ovatko halvempia kuin Kipukaupan tossut? Zama

Vierailija
14/64 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä paljasjalkakenkiä on tavallisissa kaupoissa. Ostin omani Haloselta, ja näin niitä juuri Intersportissa.

Kiitos tiedosta. Mikä hintahaarukka? Sama

Vierailija
15/64 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy sellaisiakin joista et tiedä ovatko paljasjalkakengät vai eivät. Kaikki eivät ole niitä viisivarpaisia malleja...

Vierailija
16/64 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tungepa jalkineesi kitaasi, ap.

Vierailija
17/64 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on just nyt meikäläisen ainoat jalkineet.

Vierailija
18/64 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itseasiassa tosihyviä jaloille varsinkin jos on ongelmia kävelyn kanssa muutenkin (esim. jalka murtunut, vaikeuksia tasapainon kanssa) eikä maksa kuin kympin.

Vierailija
19/64 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis noita paljasjalkakenkiä on erilaisia. Eihän niistä suurinta osaa erota mitenkään päältäpäin tavallisista kengistä.

Vierailija
20/64 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhlissa käytän juhlakenkiä, muuten paljasjalkakenkiä. Juhlia on onneksi harvemmin kuin vuosittain. Paljasjalkakenkiä minulla 8 erillaista. 

Minä käytän juhlissa paljasjalkakenkiä, muuten juhlakenkiä. Elämä on yhtä juhlaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän