Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljasjalkakengät EIVÄT ole arkijalkine

Vierailija
02.07.2025 |

Eivät varsinkaan juhlajalkine. 

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

paljasjalkakengät = polvet ja nilkat paskana parissa vuodessa

Jos on runsaasti ylipainoa niin varmasti normaali liikunta ilman paksuja pehmusteita voi olla nivelille rankkaa. Paljasjalkakenkien juju on kävellä kuin ilman kenkiä, jolloin itse pehmennät askellustasi etkä tömistele kuin norsu. 

Vierailija
62/64 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on arkikäytössä lähes pelkkiä paljasjalkakenkiä, ja käytän niitä myös juhlissa. Ostan omani kivijalkakaupasta, ja ne ovat Euroopassa valmistettuja nahkakenkiä. Omistan paljasjalkaisina sandaalit, ballerinat, maiharit ja varrelliset talvikengät. Ainoastaan lenkkarit, vaelluskengät ja kumisaappaat eivät ole paljasjalkakenkiä, mutta näistäkin lenkkarit ovat nolladropin leveälestiset Altrat ja vaelluskengätkin leveälestiset. Vanhat "normaalit" tennarini alkavat olla tiensä päässä, ja olisikin tarkoitus seuraavaksi hankkia paljasjalkatennarit.

Missä tämä kivijalkakauppa on ja minkä merkkisiä, nahkaiset paljasjalkakenkäsi ovat?

Kivijalkakauppa on Oulussa. Ja minulla on useamman merkkiset kengät, sillä yhdeltä merkiltä ei löydy ainakaan minun jalkaani sopivia kenkiä kaikkiin tarkoituksiin. Unohdinkin, että myös salikenkäni ovat paljasjalkakengät. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa paljasjalkakengissä ei ole varpaille tarpeeksi tilaa. Tämän vuoksi käytän Duckfeet kenkiä. Ne oikeasti levenevät varpaita kohti.

Vierailija
64/64 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa paljasjalkakengissä ei ole varpaille tarpeeksi tilaa. Tämän vuoksi käytän Duckfeet kenkiä. Ne oikeasti levenevät varpaita kohti.

Tämähän riippuu aika paljon siitä, minkä malliset jalat sulla on. Paljasjalkakengät on sovitettava omiin jalkoihin siinä kuin tavallisetkin kengät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme