Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen mielestä lapselle ei tarvitse ostaa uusia vaatteita ja kenkiä

Vierailija
02.07.2025 |

Vaan jo olemassaolevat saa kelvata. Suuttuu kun hänen mielestään shoppailen koko ajan lapsellemme vaatteita. Tosiasiassa ostan Prismasta lapselle vaatteita sitä mukaa kun hän kasvaa eli olemassaolevat vaatteet ja kengät jää pieneksi. En osta mitään gugguuta vaan edullista merkitöntä perusvaatetta. Ja sitäkin vain muutaman kutakin. Mies tiuskii vihaisena, että vanhat pitää kelvata. Kun kysyn mitä hänen mielestä pitäisi tehdä kun ne ei enää mahdu niin hermostuu siihen että kuulemma jankkaan. Me ei edes olla mitään toimeentulotuella eläviä tosi köyhiä eikä eletä velaksi. Mies vain on tuollainen. En jaksa enää, kun kaikesta lapseemme liittyvästä tulee riitaa. Mistä löytyy miehiä jotka jopa itse huolehtii lapselle uusia vaatteita tämän kasvaessa pituutta?

Kommentit (175)

Vierailija
161/175 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pue jonakin päivänä sille lapselle päälle ne pieneksi jääneet vaatteet (ei kenkiä), hoksaiskohan tuo mies sitten, miksi niitä uusia pitää ostaa?

Hänen mielestään lyhyeksi jääneet hihat ja lahkeet ei haittaa mitään. Käyttää itsekin rikkinäisiä vaatteita. Ap

Jos ne muuten sopii, eivätkä purista tai hierrä, niin kyllähän nuo näin kesällä menee. Jos mies on samaa mieltä esim. toppahaalarin kohdalla, niin hän voi sitten alkaa ompeluhommiin.

Vierailija
162/175 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksän mielestä jotkut 15 euron tokmannikengät on ihan kelpaavat ja kaikki sen yli turhaa törsäämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/175 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen lapselleen. Tyttö vai poika?

Vierailija
164/175 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai teillä on tallessa suhteenne alkuajoilta miehen pienet kauluspaita,varmasti on lihonnut. Käsket laittamaan päälle.

Tää 😂😂😂 tee tää jos on pieni paita 😂😂

Vierailija
165/175 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun eksän mielestä jotkut 15 euron tokmannikengät on ihan kelpaavat ja kaikki sen yli turhaa törsäämistä.

Just, kai ostaa sellaiset itselleenkin?

Vierailija
166/175 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ihmisiä jotka ei kykene muodostamaan mitään realistista käsitystä siitä mitä vaatetta lapsi tarvitsee. Varsinkin kun kyseessä on oma lapsi. Typeriä myös ke ajatukset, että lapsen vaatteissa pitäisi aina pärjätä ihan vaan minimillä ja että kaikki muu on turhaa. Luulisi jokaiselle täyspäiselle aikuiselle olevan itsestäänselvyys, että lapsella on oikean kokoista, asiallista ja säänmukaista vaatetta ja tarpeeksi.

Vierailija
167/175 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro miehelle, että on ostettu uusia. Käyt kaupassa, raksit hintalaput pois, laitat vaatteet pyykkiin, ja mies tuskin huomaa mitään, kun vähin äänin vain puet lapselle uuden paidan joku aamu.

Vierailija
168/175 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pue jonakin päivänä sille lapselle päälle ne pieneksi jääneet vaatteet (ei kenkiä), hoksaiskohan tuo mies sitten, miksi niitä uusia pitää ostaa?

Hänen mielestään lyhyeksi jääneet hihat ja lahkeet ei haittaa mitään. Käyttää itsekin rikkinäisiä vaatteita. Ap

Jos ne muuten sopii, eivätkä purista tai hierrä, niin kyllähän nuo näin kesällä menee. Jos mies on samaa mieltä esim. toppahaalarin kohdalla, niin hän voi sitten alkaa ompeluhommiin.

On se nyt vähän ikävää, kun napa näkyy ja peffa on puoliksi paljaana, kun on liian pienet vaatteet. 

Vierailija
169/175 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kerro miehelle, että on ostettu uusia. Käyt kaupassa, raksit hintalaput pois, laitat vaatteet pyykkiin, ja mies tuskin huomaa mitään, kun vähin äänin vain puet lapselle uuden paidan joku aamu.

Minä teen näin, kun siivoan pois miehen rikki menneitä ja pieneksi jääneitä vaatteita. Tai niitä, joita en ole nähnyt ikinä hänen päällään tässä 20 vuoden aikana. En sano mitään, otan kaapista pois turhat vaatteet, kun mies on töissä, ja sen jälkeen elämä jatkuu niin kuin ennenkin.

Jos alkaisin miehen kanssa neuvottelemaan, että voiko tämän heittää pois, kun hän ei ole tätä enää käyttänyt, niin alkaa hirvittävä ulvominen, että et kai sinä minun vaatteita ole hävittämässä! Niitähän saattaa joskus vielä tarvita. Mutta kun en kysele, niin luonnollisestikaan mies ei muista kaivata niitä paitoja, joita ei ole kymmeneen vuoteen käyttänyt. Mieshän on vain ihan tyytyväinen, kun vaatteet mahtuvat paremmin kaappiin ja käytössä olevat löytyvät helpommin. Ei tosin noistakaan merkeistä herää ihmettelemään, että mistä kaapin outo siisteys johtuu...

Vierailija
170/175 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa käydä jossain muualla kuin kommariprismassa

Haista nyt paska ! Miksi  pitäisi  kalliimmassa K  kaupassa  käydä . Itse  käyt varmaan Lidissä 

En ole kommari, enkä vihreä, enkä demari

Vierailija
171/175 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä teen näin, kun siivoan pois miehen rikki menneitä ja pieneksi jääneitä vaatteita. Tai niitä, joita en ole nähnyt ikinä hänen päällään tässä 20 vuoden aikana. En sano mitään, otan kaapista pois turhat vaatteet, kun mies on töissä, ja sen jälkeen elämä jatkuu niin kuin ennenkin.

Jos alkaisin miehen kanssa neuvottelemaan, että voiko tämän heittää pois, kun hän ei ole tätä enää käyttänyt, niin alkaa hirvittävä ulvominen, että et kai sinä minun vaatteita ole hävittämässä! Niitähän saattaa joskus vielä tarvita. Mutta kun en kysele, niin luonnollisestikaan mies ei muista kaivata niitä paitoja, joita ei ole kymmeneen vuoteen käyttänyt. Mieshän on va

No, tämä ei kyllä ole asiallista. Ne vaatteet eivät ole sinun etkä myöskään ole aikuisen miehesi äiti etkä voi päättää hänen puolestaan, mistä hänen omaisuudestaan hänen on aika luopua.

Vierailija
172/175 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se nyt vähän ikävää, kun napa näkyy ja peffa on puoliksi paljaana, kun on liian pienet vaatteet. 

Napa näkyy teineillä ja aikuisillakin. Peffa on puoliksi paljaana Pertti 60v kun ottaa kaljaa ja korjaa rekkaa. Jälkimmäinen ei ehkä pikkulapselle sopivaa. 

Vierailija
173/175 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sulla on surkea paska mies joka ei ymmärrä mitä lapsi tarvii. Olen mies ja kyllä minä ymmärrä mitä lapsi tarvii ja jos kengät ei sovi niin sitten ostetaan uudet. Lapsena minäkin tiesin että jos kengät oli huonot niin vaadin äitiä ostamaan uudet ja se osti. Olin lapena tosi liikkuvainen ja harrastin paljon urheilua. 13 vuotiaana menin kesätöihinkin ja sain 3000 markkaa palkkaa niin ostin niillä rahoilla itselle vaatteitakin.

Vierailija
174/175 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas jonkun skitsofreenisen naisen valeuhriutumisia kun mies suuttunut varmasti ihan aiheesta.

Vierailija
175/175 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heitä kaikki ukon kengät roskikseen ja jätä vain yksi pari. Sano, että kyllä yhden kenkäparin pitää riittää.

Samoin muutakin vaatekertaa vain yhdet. Hyvä konsti olisi myös se, että ap ostaa miehelleen jonkun uuden vaatteen, joka on numeroa liian pieni. Uskon, että miehen käsitys voisi muuttua. Ikävää, mikäli lapseen liittyvistä asioista riidellään lapsen kuullen.