Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mia Halonen palaa Kanadasta

Vierailija
01.07.2025 |

No niin. Pitihän se arvata. Mia palaa takaisin, vaikka oli muka niin ihana mies siellä Kanadassa ja suomalaiset miehet juntteja.

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011303567.html

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Suomeen hyväpalkkaisten miesten kustantamalle vanhuuseläkkeelle.

Vierailija
22/55 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämän pitäisi ketään kiinnostaa?! Ei harmaata aavistustakaan, kuka hän on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos siellä olisi silti uusi mies jossain ja kivaa tekemistä enemmän? Onko kaikkien pakko palata vai vahvistaako paluu kotiin.

Vierailija
24/55 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persuissa misten joukkopako.  Kannatus romahti 5 %.  Persujen kannatus romahti kolmessa vaaleissa peräkkäin kaksikolmasosaa.    Nyt evät enää öyhötä kun tuli heillekin nälkä.   🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
25/55 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persuissa misten joukkopako.  Kannatus romahti 5 %.  Persujen kannatus romahti kolmessa vaaleissa peräkkäin kaksikolmasosaa.    Nyt evät enää öyhötä kun tuli heillekin nälkä.   🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vassariakkojen uhkaus, että eivät anna pillua persuille pelottaa joitakuita.

Vierailija
26/55 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mia Halonen on täysin tyhjäntoimittaja. Osaa esittää mukavaa, mutta haluaa hyötyä ihmisistä. Kulissit ja uhriutuminen ovat tälle "tyttövaarille." (kuten itseään tituleeraa) kaikkein tärkeintä. Yhtään kritiikkiä ei kestä itsestään, kaikki pitää tasan mennä hänen pillin mukaan. Kaikki työsuhteet lyhytaikaisia, ei mitään pitkänäköisyyttä työelämässäkään. Harmaantunut neiti Suomen kamaralla. 

Vierailija
27/55 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa ihmisen dissausta tässä ketjussa.

Mia H tosiaan oli kaikkein ekan Maajussille morsian -kauden juontaja. Silloin pisti silmään hänen flirttaileva tyylinsä keskustella jussien kanssa. Ajattelin, ettei suomalaiset junttijussit ole tottuneet tuollaiseen, olisi pitänyt keskittyä rooliinsa "parittajana".

Mutta kanadalaisen miehen löysi ja lähti laukkuineen rapakon taa.  Minulla on samantapainen kokemus: jätin kaiken ja muutin Australiaan miehen luo. (En asunut alun perinkään Suomessa, mutta se on sivuasia.)

Pikkuhiljaa alkoi valjeta, että en ollut sellainen naistyyppi, mitä mies odotti. Olin itse edelleen avoimin mielin, vaikka mies paljastui tosi juntiksi. Ajattelin, että mikäs tässä. Kyllä minä pärjään kenen kanssa vain, kun saan olla oma itseni ja päättää tekemisistäni. Mutta mies osoitti mieltään, lähinnä puhumattomuudella ja kaljanjuonnilla. Asuimme yhdessä, mutta koin, ettemme enää olleet yhdessä. Mies ei edes katsonut minuun päin ja vältteli seuraani. 

Ostin lentoliput kotimaahani. Järkkäsin koko logistiikan niin, ettei minun tarvinnut pyytää miestä viemään minua edes bussille. Kun kerroin huomenna lähteväni lopullisesti, padot murtuivat. Mies ei kyennyt lopettamaan itkemistä. Olin itse siinä vaiheessa jo käsitellyt "suhteemme" ja olin pelkästään helpottunut, että nyt, vihdoin pääsen pois tästä vankilasta.

Vierailija
28/55 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset roskalehdet:

Nauttii Suomen vihreydestä.

Kanadassa on miljoona kertaa enemmän luontoa kuin Suomessa ja vesistöjä.

Sitä ei myöskään pelätä.

Meillä jotain itikkapajukoita ja lieterantoja.

Vierailija
29/55 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mia H tosiaan oli kaikkein ekan Maajussille morsian -kauden juontaja. Silloin pisti silmään hänen flirttaileva tyylinsä keskustella jussien kanssa. Ajattelin, ettei suomalaiset junttijussit ole tottuneet tuollaiseen, olisi pitänyt keskittyä rooliinsa "parittajana".

Mutta kanadalaisen miehen löysi ja lähti laukkuineen rapakon taa.  Minulla on samantapainen kokemus: jätin kaiken ja muutin Australiaan miehen luo. (En asunut alun perinkään Suomessa, mutta se on sivuasia.)

Pikkuhiljaa alkoi valjeta, että en ollut sellainen naistyyppi, mitä mies odotti. Olin itse edelleen avoimin mielin, vaikka mies paljastui tosi juntiksi. Ajattelin, että mikäs tässä. Kyllä minä pärjään kenen kanssa vain, kun saan olla oma itseni ja päättää tekemisistäni. Mutta mies osoitti mieltään, lähinnä puhumattomuudella ja kaljanjuonnilla. Asuimme yhdessä, mutta koin, ettemme enää olleet yhdessä. Mies ei edes katsonut minuun päin ja vältteli seuraani. 

Ostin lentoliput kotimaahani. Järkkäsin koko logistiikan niin, ettei minun tarvinnut pyytää miestä viemään minua edes bussille. Kun kerroin huomenna lähteväni lopullisesti, padot murtuivat. Mies ei kyennyt lopettamaan itkemistä. Olin itse siinä vaiheessa jo käsitellyt "suhteemme" ja olin pelkästään helpottunut, että nyt, vihdoin pääsen pois tästä vankilasta.

Joo, ulkomaalaisen miehen kohdalla et huomannut heti vaan annoit miehelle seksiä vuosikausia ja moni saattaa tehdä pari lastakin. Suomalaisen miehen kohdalla et olisi korvaasi lotkauttanut. Suomalaisen puhetapa olisi ollut sinusta junttimainen mutta vastaava englanniksi olikin niin ihanaa. Nyt olet muka suuri saalis suomalaiselle miehelle kun olet parhaat vuotesi antanut muille, suomalaiselle jää loppuunajettu väljä peli.

Vierailija
30/55 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmillinen juttu. Mia kertoi, että löysi itselleen miehen omia deittailumenetelmiään hyödyntäen. Hän oli siis laittanut deittisovellluksessa olinpaikakseen Kanadan, jotta pystyi houkuttelemaan paikallisia miehiä. Ts. hän on lähtökohtaisesti jättänyt kaiken taakseen löytääkseen miehen, ja nyt ihmettelee, kun suhteessa kaiken piti tapahtua miehen ehdoilla. Muistan myös kun hän jossain podcastissa kertoi viettävänsä vapaa-ajalla aikaa paikallisten ihmisten kanssa. 60-vuotishaastatelussa kukaan ei sitten enää viettänytkään hänen kanssaan aikaa. Ota tuosta nyt sitten selvää.

Parisuhteen päättyminen on tosi harmillinen juttu ja varmasti iso pettymys. Ainoastaan järkevää, että Mia ottaa nyt taukoa deittailuvalmennuksesta. Aika monta avioliittoa jo mennyt häneltä karille.

Oletkohan oikeassa henkilössä? Mitä minä muistan, niin hän oli ns. "vanhapiika" tämän miehen

Ilmaisu hyeenalauma on paljastava. Mitäs jos katsoisit itse peiliin ja miettisit elämänvalintojasi?

Vierailija
31/55 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkuhiljaa alkoi valjeta, että en ollut sellainen naistyyppi, mitä mies odotti. Olin itse edelleen avoimin mielin, vaikka mies paljastui tosi juntiksi. Ajattelin, että mikäs tässä. Kyllä minä pärjään kenen kanssa vain, kun saan olla oma itseni ja päättää tekemisistäni. Mutta mies osoitti mieltään, lähinnä puhumattomuudella ja kaljanjuonnilla. Asuimme yhdessä

"Joo, ulkomaalaisen miehen kohdalla et huomannut heti vaan annoit miehelle seksiä vuosikausia ja moni saattaa tehdä pari lastakin. Suomalaisen miehen kohdalla et olisi korvaasi lotkauttanut. Suomalaisen puhetapa olisi ollut sinusta junttimainen mutta vastaava englanniksi olikin niin ihanaa. Nyt olet muka suuri saalis suomalaiselle miehelle kun olet parhaat vuotesi antanut muille, suomalaiselle jää loppuunajettu väljä peli."

No nyt oli TäysBINGO, nimittäin KONTRAbingo eli onnistuit saamaan kaikki väärin! LOL  😂😆

Vierailija
32/55 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Joo, ulkomaalaisen miehen kohdalla et huomannut heti vaan annoit miehelle seksiä vuosikausia ja moni saattaa tehdä pari lastakin. Suomalaisen miehen kohdalla et olisi korvaasi lotkauttanut. Suomalaisen puhetapa olisi ollut sinusta junttimainen mutta vastaava englanniksi olikin niin ihanaa. Nyt olet muka suuri saalis suomalaiselle miehelle kun olet parhaat vuotesi antanut muille, suomalaiselle jää loppuunajettu väljä peli."

No nyt oli TäysBINGO, nimittäin KONTRAbingo eli onnistuit saamaan kaikki väärin! LOL  😂😆

Mikä meni muka väärin? Millä tavalla? Kerro. 

Vierailija
33/55 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä meni muka väärin? Millä tavalla? Kerro. 

Sillä meni ihon alle.

Eikä oo otsikon tyyppi vaan somen yleinen teatraalinen puolestaluokkaantuja. 🤣🤣🤣

Vierailija
34/55 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööh, kuka?

Tällainen "rakkausvalmentaja" joka on työkseen haukkunut suomalaisia miehiä.

Eikös sillä ole kykyä olla parisuhteessa? Vai onko itsetuntemus olematon?

Vierailija
35/55 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mia Halonen on täysin tyhjäntoimittaja. Osaa esittää mukavaa, mutta haluaa hyötyä ihmisistä. Kulissit ja uhriutuminen ovat tälle "tyttövaarille." (kuten itseään tituleeraa) kaikkein tärkeintä. Yhtään kritiikkiä ei kestä itsestään, kaikki pitää tasan mennä hänen pillin mukaan. Kaikki työsuhteet lyhytaikaisia, ei mitään pitkänäköisyyttä työelämässäkään. Harmaantunut neiti Suomen kamaralla. 

Nää parisuhdetyypit on aina samanlaisia. Lumihiutaleita.

Vierailija
36/55 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän just suomalaiset naiset onnistuu pilaamaan suomalaisten miesten lisäksi myös kaikkien ulkomaalaisten miesten mielenterveyden?

Vierailija
37/55 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feministit pitävät yllä parisuhdekulttia, kun eivät pärjää yksin. Parisuhdekultin tarkoitus nostaa naisen turhamaisuus ykköseksi ja jälkikasvu taka-alalle traumatisoitumaan, joista saa isona lisää draamaa, kun voi uhriutua huonona äitinä.

Vierailija
38/55 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feministit pitävät yllä parisuhdekulttia, kun eivät pärjää yksin. Parisuhdekultin tarkoitus nostaa naisen turhamaisuus ykköseksi ja jälkikasvu taka-alalle traumatisoitumaan, joista saa isona lisää draamaa, kun voi uhriutua huonona äitinä.

Onhan tuo aika raskas tapa elää. Draamaillen.

Vierailija
39/55 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tästä Miiasta ja hänen elämästään on joku kiinnostunut? Onko hän tehnyt jotakin merkittävää tai edes mielenkiintoista? Aivan turhanaikaista keskustelua.

Vierailija
40/55 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tästä Miiasta ja hänen elämästään on joku kiinnostunut? Onko hän tehnyt jotakin merkittävää tai edes mielenkiintoista? Aivan turhanaikaista keskustelua.

Itsehän mediaan tunki. Sitä saa mitä tilaa.