Epämiellyttävä taksikokemus. Onko tämä normaalia?
Olen kotoisin pienestä kylästä lähellä Jyväskylää. Olen 20-vuotias nainen, joka muutti Helsinkiin opiskelemaan viime vuonna. Olen harvoin ottanut taksin, mutta molemmilla kerroilla kuskina oli tumma mies, joka sanoi minulle ahdistavia asioita ja yksikin näistä kosketteli sääriäni. Miten tällaista tapahtuu niin usein? Muilla vastaavia kokemuksia?
Kommentit (31)
Taksialalla toimii miehiä, jotka on jo entuudestaan tuomittu seksirikoksista ja rais kauksista. On aika käsittämätöntä että kukaan ei kiinnitä epäkohtaan huomiota.
Autorakastelu taitaa olla nykyisin yleisempää kuin sängyssä tapahtuvat ylläripanot.
Oikeudessa ollaan vedottu jopa siihen että ei olla oltu tietoisia että tämä on suomessa laitonta!
Vierailija kirjoitti:
En käytä ollenkaan taksia.
En minäkään uskalla🥺
Vierailija kirjoitti:
Ihan oma moka jos hyppää taksiin jota ajaa apina.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tilaat taksin, pyydä suomalainen kuski.
Kun tilaat taksin, pyydä naiskuski. Minut vei suomalainen taksikuski syrjään ja otti munansa esille. Olin alaikäinen.
Älä woke valehtele
Voi v ttu kun naiset oppisivat ymmärtämään yhteyden syiden ja seurauksien välillä, ja vieläpä ymmärtämään etukäteen mitä tulee tapahtumaan kun päätöksiään tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko ihan oikeasti, että taksifirma suostuu syrjintään? 😂 ei suostu, voin kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko ihan oikeasti, että taksifirma suostuu syrjintään? 😂 ei suostu, voin kertoa.
Ps. Asiaa ei voi kiertää pyytämällä hyvin suomea puhuvaa kuskia, koska totta kai suomalainen taksifirma vetoaa siihen, että heillä työskentelee ainoastaan suomea osaavia kuskeja. Totuus on mitä on, mutta eivät he minkäänlaista syrjintää siellä suostu tekemään. Oma työ on tuhat kertaa tärkeämpi kuin asiakkaan turvallisuus.
Tähänhän se johti ja nyt mietin, onko normaalia kun pimppiä kutisee.
Ap