Epämiellyttävä taksikokemus. Onko tämä normaalia?
Olen kotoisin pienestä kylästä lähellä Jyväskylää. Olen 20-vuotias nainen, joka muutti Helsinkiin opiskelemaan viime vuonna. Olen harvoin ottanut taksin, mutta molemmilla kerroilla kuskina oli tumma mies, joka sanoi minulle ahdistavia asioita ja yksikin näistä kosketteli sääriäni. Miten tällaista tapahtuu niin usein? Muilla vastaavia kokemuksia?
Kommentit (31)
Bernerin taksiuudistuksen myötä taksin peruspalveluihin sisältyy nykyään myös yhdyntä kuljettajan kanssa samaan hintaan.
Stadissa ennemminkin naisasiakkaille sääntö kuin poikkeus, valitettavasti. Tehkää aina ilmoitus, että päästään näistä limanuljaskoista eroon.
Sina maksa viisi kummenta euroa kyyti maksu minä työntä peenis sinu vagine!
Häh? En ikinä yksin matkustaessani mene etupenkille kuskin viereen. Aina takapenkille istumaan.
t. helsinkiläinen
Käytän taksi Helsinkiä, on myös ulkomaalaisia kuskeja, mutta tosi kohteliaita kaikin puolin.
Typerä provo.. jos näin olisi talahtunut, olisit varmaan soittanut poliisin paikalle selvittää asiaa, etkä panttaisi asiaa vauvapalstalle.
Käytä uberiä tai bolttia ja istu aina takapenkillä. Kyydit maksaa puolet vähemmän ja tiedät kuskin, sen saamat arvostelut, sekä voit laittaa palautetta, jos reissussa jotain tapahtui.
Vierailija kirjoitti:
Kun tilaat taksin, pyydä suomalainen kuski.
Kun tilaat taksin, pyydä naiskuski. Minut vei suomalainen taksikuski syrjään ja otti munansa esille. Olin alaikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oma moka jos hyppää taksiin jota ajaa apina.
Vähän niin kuin sekin, jos hyppää jonkun puu kon eteen.
Vierailija kirjoitti:
Häh? En ikinä yksin matkustaessani mene etupenkille kuskin viereen. Aina takapenkille istumaan.
t. helsinkiläinen
Olin takapenkillä. Kyllä sieltä kuskin paikalta pystyy kurottelemaan vaikka minne. -ap
Vierailija kirjoitti:
Se on rasismia. Parempi pyytää ruotsia osaava kuljettaja 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tilaat taksin, pyydä naiskuski. Minut vei suomalainen taksikuski syrjään ja otti munansa esille. Olin alaikäinen.
Tykkäsit kuitenkin.
Älä astu mustan kuljettajan kyytiin. Älä astu eteen viereen vaan selän taakse. Oikea takapaikkakaan ei pelasta kähminnältä jos menet mustaan kyytiin. Lähi-itäläisen näköinen kuski? Älä ajattelekaan astuvasi!
Rakastelittko aistillisesti takapenkillä siten, että ridasit isolla kullilla, joka ruiskutti lemmenliemen sykkivään pimppiisi 🤔
Vierailija kirjoitti:
Älä astu mustan kuljettajan kyytiin. Älä astu eteen viereen vaan selän taakse. Oikea takapaikkakaan ei pelasta kähminnältä jos menet mustaan kyytiin. Lähi-itäläisen näköinen kuski? Älä ajattelekaan astuvasi!
Kuski kyllä astuu, vaikkei ajattele :D :D