Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytär ei ole käynyt nyt kylässä 6 vuoteen

Vierailija
01.07.2025 |

Onko normaalia? asuu n. 160km päässä

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko sä käynyt heillä? Ette ole ilmeisesti läheisiä.

asuu 25 neliön yksiössä niin ei ole tehnyt mieli mennä!

No ei ihme ettei käy enää sinun luona kylässä.. Ei se ole mukavaa, että kyläily on vain yksisuuntaista eikä sinua kiinnosta laisinkaan tulla vastavuoroisesti kylään. 

Ei ole edes koskaan pyytänyt kylään.... !

Vierailija
22/32 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko kyläillä. T. Tytär

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloitus voisi olla kuin oman äitini kynästä. Viime 15 vuoden aikana olen käynyt lapsuudenkodissa kolme vaiko neljä kertaa. Syy: en pidä äidistäni enkä halua käyttää lomiani negatiivisessa ilmapiirissä. Jos reissu v-tuttaa jo valmiiksi niin miksi lähtisin edes matkaan.

En yllättyisi jos tuokin selän takana kertoisi kaikille jotka vaan jaksaa kuunnella miten huono ja ilkeä tytär ei ikinä vieraile. Pauhkaamisen keskellä unohtuu varmasti mainita miten itse huoritteli, nimitteli ja alisti minua koko lapsuuden ja teini-iän. Nyt aikuisena en näe tarpeelliseksi mennä katsomaan noin ikävää ihmistä.

Vierailija
24/32 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko sä käynyt heillä? Ette ole ilmeisesti läheisiä.

asuu 25 neliön yksiössä niin ei ole tehnyt mieli mennä!

Et osaa hotellia bookata, etkä käydä päiväseltään?

Vierailija
25/32 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä aloitus voisi olla kuin oman äitini kynästä. Viime 15 vuoden aikana olen käynyt lapsuudenkodissa kolme vaiko neljä kertaa. Syy: en pidä äidistäni enkä halua käyttää lomiani negatiivisessa ilmapiirissä. Jos reissu v-tuttaa jo valmiiksi niin miksi lähtisin edes matkaan.

En yllättyisi jos tuokin selän takana kertoisi kaikille jotka vaan jaksaa kuunnella miten huono ja ilkeä tytär ei ikinä vieraile. Pauhkaamisen keskellä unohtuu varmasti mainita miten itse huoritteli, nimitteli ja alisti minua koko lapsuuden ja teini-iän. Nyt aikuisena en näe tarpeelliseksi mennä katsomaan noin ikävää ihmistä.

Eihän se nyt aina välttämättä että vanhempi on ihan paska. Ehkä tyttärellä voinut olla jotain omia ongelmiakin elämässä.

Vierailija
26/32 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jotkut ei vaan ole kylä ihmisiä mitä sitten

50-60 luvulla syntyneet iihmiset ei todellakaan matkusta lastensa luokse kylään jotain 160km ja yövy siellä sitten pienessä yksiössä.... Mitä jos on vaikka jotain sairauksiakin ettei pysty kauaa istua autossa?

Lähes valtaosa tuntemistani 50-60 luvun ihmisistä istuu tolkuttoman tiuhaan tuntikausien matkan autossaan päästäkseen jumittamaan pikkuruiseen kesämökkiinsä.

Vierailija
27/32 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap katso peiliin

Vierailija
28/32 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap katso peiliin

No jos tytär ei ole pyytänyt kylään, what i can do?!

Vierailija
29/32 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50-60 luvulla syntyneet iihmiset ei todellakaan matkusta lastensa luokse kylään jotain 160km ja yövy siellä sitten pienessä yksiössä.... Mitä jos on vaikka jotain sairauksiakin ettei pysty kauaa istua autossa?

Jos sulla on jotain terveydellisiä rajoitteita, joiden takia et oikeasti pysty käymään lapsesi luona, niin varmasti voitte keskustella asiasta. Sinänsä tuon mittainen matka ei useimmille sinun ikäisille luultavasti ole mikään ongelma, mutta jos sinulle on, niin kerro siitä. Yöpymisen ei ole mikään pakko tapahtua lapsesi asunnossa. Oletan, että 25-neliöinen yksiö on kerrostaloasunto kaupungissa, joten lähistöllä on luultavasti muitakin majoitusvaihtoehtoja tarjolla.

Ajattelisin kuitenkin, että jos lapsesi on muuten yhteydessä mutta ei halua tulla käymään luonasi, on sinun kotona silloin ehkä jotain sellaista jota hän haluaa välttää. Mitä se voisi olla - mahdollisuuksia on monia. Asuuko kanssasi joku, jota hän ei halua tavata? Se voi olla lemmikkikin, vaikka pelottava koira. Onko luonasi liian sotkuista hänen makuunsa? Ruoka jollain tavalla soveltumatonta? Ehkä hänellä ei ole autoa, ja asut itse jossain korvessa, johon on vaikea tulla julkisilla?

Vierailija
30/32 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole käynyt viiteen vuoteen. Haluaisin käydä, mutta hävettää oma alennustila. Olen lihonut (laihdutus tosin käynnissä) ja nyt jo pitkäaikaistyötön. Jäin työttömäksi viisi vuotta sitten ja olin noin vuoden työttömänä, sitten olin taas töissä ja nyt taas työttömänä. Koko ajan joudun laittamaan hakemuksiakin ja koko ajan pitää kytätä tuleeko haastattelukutsua, äitini asunto on niin pieni, että en siellä voi mitään Teams-haastattelua pitää, lisäksi en halua muille edes kertoa jos olen päässyt haastatteluun, kun olen monta kertaa ollut haastattelussa ja en silti ole työllistynyt mihinkään. 

Äitini on kyllä käynyt täällä omassa kotonani, mutta itseäni hävettää mennä sinne kotikaupunkiin tässä alennustilassa.

Vierailija
31/32 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on jotain terveydellisiä rajoitteita, joiden takia et oikeasti pysty käymään lapsesi luona, niin varmasti voitte keskustella asiasta. Sinänsä tuon mittainen matka ei useimmille sinun ikäisille luultavasti ole mikään ongelma, mutta jos sinulle on, niin kerro siitä. Yöpymisen ei ole mikään pakko tapahtua lapsesi asunnossa. Oletan, että 25-neliöinen yksiö on kerrostaloasunto kaupungissa, joten lähistöllä on luultavasti muitakin majoitusvaihtoehtoja tarjolla.

Ajattelisin kuitenkin, että jos lapsesi on muuten yhteydessä mutta ei halu

Joutuu tapaamaan koko suvun :D Ja joutuu piinapenkiin!

Vierailija
32/32 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä leveä elämäsi vituuttaa tytärtä ja sanot vielä että asuu vain 25 neliön yksiössä niin enpä ihmettele ettei käy. Menehän itseesi menetko seiniä katselemaan vai tytärtäsi tapaamaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan