Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksi vuotta naimisissa ja tällaistako tämä tulee olemaan loppuelämän?

Vierailija
01.07.2025 |

Menin naimisiin miehen kanssa jonka sain, mies rakastui päätä pahkaa ja on edelleen hyvin rakastunut mutta itse kaipailen sen MIEHEN perään, jota en vuosia sitten voinut saada kun ei kohtalot menneet yhteen. Ulkopuolisten silmiin elämä vaikuttaa lähes täydelliseltä on hieno koti, komea puoliso, hyvä ystäväpiiri, monipuolisia harrastuksia ja unelmatyö, mutta lasta ei vielä ole. Hääpäivä oli viime viikolla ja en voi sanoa olevani onnellinen, vaikka miehestä pidänkin. Olen pettynyt ja nyt on tainnut meillä omalla kohdallani ruusuinen hattaratie puhjeta ja tylsä arki astua kuvioihin ja sitä en halua. Mies on kysellyt lasta painostamatta, mutta en minä sellaiseen voi suostua kun koko juttu lässähti kuin pannukakku ja elämä on tylsää. Naimisiin ei menty vain kun oli pakko saada päivä prinsessana..EI vaan ihan yhteisestä päätöksestä ja rakkaudesta. Mies ei tiedä syvimpiä tunteitani ja ette arvaakaan kuinka ilahduin kuullessani että unelma mieheni on vapaana. On ollut jo pitkään mutta en haluaisi kuitenkaan erota. Miehelle en voi hiiskua asioista yhtikäs mitään, koska huolestuisi ja järjestäisi minut/meidät heti terapiaan kun on sen luontoinen ihminen ja pyytäisi anopin heti paikalle auttamaan. Paraneeko tilanne ja voinko vielä rakastua mieheen uudelleen vai lähdenkö todellisen rakkauden perään? Mieheni eikä toinenkaan ole pelimiehiä joten vitsit rentuista voitte jättää sanomatta. Meneekö tämä ohi?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avioliitto on vakava sitoutuminen ja se saa avionrikkojan maineen, joka hylkää puolisonsa ja ottaa toisen. 

Avioliittoa ei ole solmittu hetken huumassa ja mies oli suunnitellut kosintaa kuukausia eikä minulla ollut mitään aavistusta asiasta, vaikka keskustelimme naimisiinmenosta.

Mikä on aviorikkojan maine?

Yli puolet ihmisistä eroaa kun se puoliso ei ollutkaan hyvä parisuhteeseen. Mikä on tämä mystinen kahle jota ei saa rikkoa oman onnesikaan takia?

Mahdatkohan sinä nyt elää jotain 1950-lukua? 70 vuotta ajastasi jäljessä?

Jos sinun on huono olla avioliitossa silloin erotaan ja se on vaan yksi juttu elämässä ilman mitään mystistä mainetta, mistä puhut,

Kuvittelin jo uskistenkin olevan tällä vuosituhannella.

Vierailija
62/62 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karua luettavaa. Osoittaa että incelit olivat sittenkin oikeassa ja ovat tämän päivän profeettoja.

Incelit myöskin kirjoittavat, että miehen pitäisi itse vaihtaa naista nuorempaan heti kun on mahdollista. Eli juuri he kannustavat tuollaiseen käytökseen, paitsi että heidän mielestään se on vain miehille sallittua ja luonnollista. Onhan se tavallaan ymmärrettävää, onhan kaksinaismoralismi homo sapiensille hyvin luonnollinen ajattelutapa, mutta ei se heistä kyllä mitään profeettoja tee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan