Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaksi vuotta naimisissa ja tällaistako tämä tulee olemaan loppuelämän?

Vierailija
01.07.2025 |

Menin naimisiin miehen kanssa jonka sain, mies rakastui päätä pahkaa ja on edelleen hyvin rakastunut mutta itse kaipailen sen MIEHEN perään, jota en vuosia sitten voinut saada kun ei kohtalot menneet yhteen. Ulkopuolisten silmiin elämä vaikuttaa lähes täydelliseltä on hieno koti, komea puoliso, hyvä ystäväpiiri, monipuolisia harrastuksia ja unelmatyö, mutta lasta ei vielä ole. Hääpäivä oli viime viikolla ja en voi sanoa olevani onnellinen, vaikka miehestä pidänkin. Olen pettynyt ja nyt on tainnut meillä omalla kohdallani ruusuinen hattaratie puhjeta ja tylsä arki astua kuvioihin ja sitä en halua. Mies on kysellyt lasta painostamatta, mutta en minä sellaiseen voi suostua kun koko juttu lässähti kuin pannukakku ja elämä on tylsää. Naimisiin ei menty vain kun oli pakko saada päivä prinsessana..EI vaan ihan yhteisestä päätöksestä ja rakkaudesta. Mies ei tiedä syvimpiä tunteitani ja ette arvaakaan kuinka ilahduin kuullessani että unelma mieheni on vapaana. On ollut jo pitkään mutta en haluaisi kuitenkaan erota. Miehelle en voi hiiskua asioista yhtikäs mitään, koska huolestuisi ja järjestäisi minut/meidät heti terapiaan kun on sen luontoinen ihminen ja pyytäisi anopin heti paikalle auttamaan. Paraneeko tilanne ja voinko vielä rakastua mieheen uudelleen vai lähdenkö todellisen rakkauden perään? Mieheni eikä toinenkaan ole pelimiehiä joten vitsit rentuista voitte jättää sanomatta. Meneekö tämä ohi?

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa.

Vierailija
42/62 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhaa riskeerata hyvää avioliittoa 

Mikäs hyvä avioliitto se sellainen on, josta tekee mieli lähteä ja jos uskoo jonkun toisen olevan parempi? Mikäs se sellainen on jossa ei tunteita ole?

Jotain on vialla, kannnattaisko sitä yrittää korjata? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien kanssa tulee tylsä arki vastaan jossain vaiheessa. 

Ei se tee kaikista siltikään oikeita toisilleen. Tuo ei ole mikään hyvä syy pysyä missä tahansa suhteessa.

Vierailija
44/62 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit aivan hyvin rakastua tähän mieheesi, jonka kanssa olet naimisissa. Usein häiden jälkeen tulee lässähdys. Nyt vähäisetkin tunteet näyttävät olevan mennyttä. Uskon kuitenkin, että jos lähtisit sen toisen miehen perään, se tunnekuohu kestäisi korkeintaan kaksi vuotta, koska sen verran rakastuminen kestää.

Ansaitset rakastua nykyiseen mieheesi ja se on yllättävää kyllä myös omasta tahdosta kiinni, ja rakastaminen, se vasta onkin tahdosta kiinni, koska rakkaus on ennen muuta hyviä rakastavia tekoja, joista seuraa rakkauden tunteet.

Ota siis arjesta vapaata haaveiluaikaa ja ala haaveilla miehestäsi.

Rakastavia tekoja voi tehdä vuosia eikä silti ala tuntea rakastumista ja varsinaista rakkautta sitä kohtaan jolle niitä tekee. Rakastaminenkin on tunne jota ei voi luomalla luoda. Joko sitä tuntee tai sitten ei

Rohkenen olla eri mieltä. 

Voit olla. Ei se asiaa silti miksikään muuta. Huomaat eron sitten joskus jos sen koet.

Vierailija
45/62 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tiedät kiinnostaako sitä vapaana olevaa miestä? 

Sehän tässä pitäisi selvittää mutta en haluaisi erota aviomiehestä ja tiedän ettei kakkua voi sekä pitää että syödä....

Miksi et haluaisi erota miehestäsi? Halusit toisesta miehestä vain miespuolisen jalkavaimon itsellesi?

Tiedän että toinen mies ei koskaan koskisi varattuun enkä ole niin tyhmä että selvittämättä asioita eroaisin omasta miehestäni, joka rakastaa minua ja palvoo maata jalkojeni alla. Edelleenkään en ole pettäjä enkä pettämässä omaa miestä. Ei ole järkeä erota,vaikka harvemmin arkena nähdään puolison kanssa hänen töiden takia ja on meillä yhteinen elämä, koti ja paljon muuta. Olisi typerää heittää myöskin kaikki mukavuudet pois ja saada eronneen leima niskaansa, joten ei kiitos. Olen hiljaa ja toivon ettei oma mies huomaa mitään.

Vierailija
46/62 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että ei ole lapsia. Eroa pukkaa.

Emme me ole eroamassa ja puolisoni ei tiedä yhtikäs mitään syvimmistä ajatuksistani. 

Vierailija
47/62 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioliitto on vakava sitoutuminen ja se saa avionrikkojan maineen, joka hylkää puolisonsa ja ottaa toisen. 

Avioliittoa ei ole solmittu hetken huumassa ja mies oli suunnitellut kosintaa kuukausia eikä minulla ollut mitään aavistusta asiasta, vaikka keskustelimme naimisiinmenosta.

Vierailija
48/62 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös AP:n oma ukko on väärän naisen kanssa naimisissa....

Käy sääliksi aloittajan miestä, kun oma puoliso ei olekaan henkisesti sitoutunut ja salaa haaveilee toisesta. Sellaista kutsutaan henkiseksi pettämiseksi, joten ap kannattaisikohan puhua aviopuolison kanssa ilman että tuot toista miestä esille. Minua tuollainen loukkaisi aivan stanasti ja luottamus romuttuisi täysin. M38

Vierailija
49/62 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehkää niinkuin julkkikset Amerikassa kun alkaa mennä huonosti, vannokaa valat uudestaan pienen juhlan kera ja hääpuvut päälle tietty. Tosin tuollaisten seremonioitten jälkeen julkkisparit sitten eroavtkin, mutta pientä piristystä arkeen.

Meillä oli kauniit häät ja vasta juhlittiin hääpäivää, joten ei kiitos ja eihän tuossa ehdotuksessasi ole päätä eikä häntää, koska emme ole eroamassa. Piste.

Vierailija
50/62 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alat vaan tilittää ystävällesi ja häntä(kään) ei kiinnosta. 

Ei kukaan ystävistäni tiedä ihastuksesta toista miestä kohtaan ja sain tietää miehen olevan vapaana somen kautta. 

Vierailija
51/62 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menit siis vastikään naimisiin omasta tahdostasi ja rakkaudesta, mutta nyt et enää rakastakaan? Joskus häiden jälkeen tulee lässähdys, kun juhla on ohi ja arki astuu kuvaan. Etenkin, jos haaveilet toisesta. Miten hyvin tunnet lopulta sen miehen, jonka kanssa asiat eivät aikoinaan (montako vuotta sitten?) edenneet? Onko mahdollista, että elättelet haaveita, ja olet ihastunut mieheen, jota ei oikeasti ole olemassa?

Mihin puolestaan rakastuit aviomiehessäsi? Kirjoitit, että hän on komea ja palvoo maata allasi. Mitä ovat hänen muut hyvät puolensa? Yritä keskittyä niihin ja unohtaa toinen mies. 

Itselläni oli aikoinaan naimisiin mennessä epäilyksiä. Ennen häitä oli ollut muutamia itseäni paljon harmittaneita tilanteita tulevan mieheni kanssa ja samaan aikaan olin ihastunut toiseen mieheen. Lopulta tilanne helpotti ajan myötä, kun tajusin, ettei elämä ihastuksen kanssa olisi ollut sen parempaa ja ehkä monin tavoin huonompaakin. Tajusin myös miten onnekas olin, kun olin saanut luotettavan miehen, jolle olen tärkein maailmassa ja joka tuo sen ilmi monin tavoin. 

Vierailija
52/62 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että ei ole lapsia. Eroa pukkaa.

Emme me ole eroamassa ja puolisoni ei tiedä yhtikäs mitään syvimmistä ajatuksistani. 

Mitäs sinä siinä sitten mietit? Hyväksy valintasi ja kestä se äläkä ruikuta. Paskan naisen kanssa on puolisosi yhdessä jos jäät. Sääliksi käy.

Vierailija
53/62 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän tässä pitäisi selvittää mutta en haluaisi erota aviomiehestä ja tiedän ettei kakkua voi sekä pitää että syödä....

Miksi et haluaisi erota miehestäsi? Halusit toisesta miehestä vain miespuolisen jalkavaimon itsellesi?

Tiedän että toinen mies ei koskaan koskisi varattuun enkä ole niin tyhmä että selvittämättä asioita eroaisin omasta miehestäni, joka rakastaa minua ja palvoo maata jalkojeni alla. Edelleenkään en ole pettäjä enkä pettämässä omaa miestä. Ei ole järkeä erota,vaikka harvemmin arkena nähdään puolison kanssa hänen töiden takia ja on meillä yhteinen elämä, koti ja paljon muuta. Olisi typerää heittää myöskin kaikki mukavuudet pois ja

Kärs kärsi, kirkkaamman kruunun saat. Älä sitten vanhana voivottele elämätöntä elämää tai valittele ettei kukaan sanonut tai yrittänyt neuvoa sinua viisaasti.

Vierailija
54/62 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että toinen mies ei koskaan koskisi varattuun enkä ole niin tyhmä että selvittämättä asioita eroaisin omasta miehestäni, joka rakastaa minua ja palvoo maata jalkojeni alla. Edelleenkään en ole pettäjä enkä pettämässä omaa miestä. Ei ole järkeä erota,vaikka harvemmin arkena nähdään puolison kanssa hänen töiden takia ja on meillä yhteinen elämä, koti ja paljon muuta. Olisi typerää heittää myöskin kaikki mukavuudet pois ja

Haa, ehta löysä pelkuri meillä siinä :)!

Vierailija
55/62 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣 Pää sekaisin kuin käkikello. Elä sit sen kanssa ja toivo sen olevan nopeasti ohimenevä ikäkriisi vain. Ihme vaan ettei kumppani mitään tyytymättömyyttä suhteessa vaistoa. 

Vierailija
56/62 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääkakun vaikutus on alkanut nyt täysillä. Seksi miehen ei kiinnosta ja nalkuttaminen nostaa päätään. Vierasta tekee mieli. Tätä tämä on.

Vierailija
57/62 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota unelmamiehestäsi itsellesi salarakas, probleemi solvattu?

Vierailija
58/62 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät sen sian ja hyppäät jänniksen keppiin. Nyt on aika voimaantua

Vierailija
59/62 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko se sama jonka "mies" tekee joka päivä mielestäsi erikoisia tekoja? Oletko käynyt lääkärissä milloin viimeksi?

Vierailija
60/62 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karua luettavaa. Osoittaa että incelit olivat sittenkin oikeassa ja ovat tämän päivän profeettoja.

Toki incel on profeetta, kun itse keksii mieleisensä tarinan.