Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, kerro miten haluaisit sua lähestyttävän

Vierailija
01.07.2025 |

Niin, on sattunut pari kertaa ruokakaupassa tai rautakaupassa, että olen nähnyt mukavanoloisen miehen, mutta ne tilanteet tuli niin nopeasti, etten siinä ehtinyt miettiä mitä tehdä. En kerinnyt miettiä, miten tehdä aloite tai päästä juttusille miehen kanssa. Ja aika ujokin tuollaisessa tilanteessa olen, vaikka muutoin en. Jälkikäteen sitten harmitellut, miksen katsonut silmiin pidempään tai vaan hymyillyt. 

Miehet, miten haluatte naisen teitä arkisessa tilanteessa lähestyvän? Vai onko tilanteet sellaisia, ettette toivo naiselta lainkaan lähestymistä tai mitään aloitetta? Miten nainen voisi toimia, jos haluaisi saada luontevan, kivan kontaktin sinuun?

Ja jos nainen katsoo suoraan silmiin ja hymyilee, kertooko se hänen olevan kiinnostunut tutustumaan vai ohitatteko sellaisen? Millainen olisi sinusta mukava aloite? Vai haluatteko tehdä ostoksenne kaikessa rauhassa?

Auttakaa naista ja kertokaa!

Kommentit (144)

Vierailija
41/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule juttelemaan. Osoita kiinnostuksesi selvästi. Koska miehet eivät tajua vihjeitä ja muutenkin nykyään tulee olla varovainen tulkitessaan naisten käyttäytymistä.

Vierailija
42/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ainakaan oleta että mies tajuaa yhtään mitään sinun eleistäsi.

Kerran vaimon kanssa kauppareissun jälkeen se oli vähän vaisu ja vihaisen oloinen. Ihmettelin miksi niin sanoi että enkä muka huomannut miten joku nainen oli iskenyt silmänsä minuun, käveli perässä ja koetti ottaa juurikin eleillä tms shit kontaktia.

Mulle on käynyt täsmälleen sama muutaman kerran, ex-vaimo ja tyttöystävät sanoneet että etkö huomannut miten kiinnostunu toi oli susta. No en todellakaan huomannut, ei hajuakaan. En ymmärrä miksi naiset eivät vielä tänä päivänäkään tajua miten erilaisia miehet ovat, täysin umpisokeita ja kuuroja sanattomalle viestinnälle. Jos olet naisena kiinnostunut miehestä, älä edes ajattele että saat mitä haluat kunhan hymyilet, puret huulta, harot hiuksiasi, luot merkitseviä katseita, hakeudut lähistölle tms. Ei me

Tätä pitäisi opettaa tytöille jo koulussa niin ei aikuisena tarvitsisi takoa päähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se hymyily ja tuojotus tarkoita mitään. Lähesty oikeasti jos haluat lähestyä äläkä leiki mitään lapsellisia pelejä että saisit miehen lähestymään

Vierailija
44/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa en halua

Niin kun vaimo saattaa olla nurkan takana. Lähestykää jossain muualla, missä eukosta ei ole niin vaaraa.

Vierailija
45/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se klassinen: kysy apua johonkin asiaan. Vaikka tietäisitkin asian esitä tietämätöntä. Siitä sitä juttua alkaa syntyä jos on syntyäkseen.

Ai siitäkö on ollutkin kyse? Itse olen aina ihmetellyt että miten naiset eivät tiedä mistään mitään...

Itsekin olen pitänyt tuommoisia naisia vain tyhminä tai uusavuttomia kun pyytää apua normaaliin tai yksikertaisesti asiaan 😂😂😂

Vierailija
46/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se klassinen: kysy apua johonkin asiaan. Vaikka tietäisitkin asian esitä tietämätöntä. Siitä sitä juttua alkaa syntyä jos on syntyäkseen.

Ai siitäkö on ollutkin kyse? Itse olen aina ihmetellyt että miten naiset eivät tiedä mistään mitään...

Itsekin olen pitänyt tuommoisia naisia vain tyhminä tai uusavuttomia kun pyytää apua normaaliin tai yksikertaisesti asiaan 😂😂😂

Ja mehän emme halua tyhmiä tai uusavuttomia naisia riesaksemme.

Vierailija
47/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa en halua

Niin kun vaimo saattaa olla nurkan takana. Lähestykää jossain muualla, missä eukosta ei ole niin vaaraa.

Vaimo saattaa olla nurkan takana oli mies missä tahansa joten muualla lähestyminen yhtä riskialtista kuin kaupassa mutta kannattaa silti lähestyä koska ei siinä tiedä onko joku varattu vai ei ja jos mies onkin varattu pahoittelee vain ja poistuu paikalta. 

Vierailija
48/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun käyn kaupassa em edes noteeraa mitenkään muita ihmisiä niin omalle kohdalle silmäpeliä ja sanattomat viesti ei toimi. Avainsana on kommunikaatio, puhu ja puhu suoraan ilman kiertelyä ja kaarteluja että saisit miehen tekemään aloitteen ja lähestymisen

Vierailija
49/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa en halua

No miksei sitä eukkoa voi jättää ensin. Sika!

Vierailija
50/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa en halua

No miksei sitä eukkoa voi jättää ensin. Sika!

Se siivoaa, tekee hyvää ruokaa ja hoitaa lapset.

Vierailija
51/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule luokse ja kysy saanko tulla seuraasi.

Vierailija
52/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyt suoraan että haluaisitko 1-2 ihanaa vuotta kanssani, ja sen jälkeen seksittömän,  nalkutuksen, lapsen itkun ja laskujen täyttämän loppuelämän.

"Haluatko että teen elämästäsi Helvetin?"

Vierailija
53/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko vanhempasi simpukoita kun sä oot tollanen helmi?

Vierailija
54/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoo ja hymyilee? Vau mikä "aloite".

Vierailija
55/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko vanhempasi simpukoita kun sä oot tollanen helmi?

Ootsä helmi kun sun vanhempas on simpukoita?

Vierailija
56/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti en uskalla katsoa sinuun päinkään koska huomioni kiinnittyisi liiaksi kamelinvarpaaseesi.

Vierailija
57/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Livautat siinä hymyn kera lapun jossa puhelinnumerosi tälle miehelle.

Ehtii äijä sitten hetken sulatella asiaa ja soittaa jos kiinnostaa.

Jos mulle joku nainen sujauttaisi numeronsa lapulla sanomatta sanaakaan, niin arvelisin että on varmaan joku maksullisia seuralaispalveluja tarjoava tyyppi. Mikä siinä on niin helvetin vaikeaa sanoa muutama sana?

No en nyt tietenkään tarkoittanut että mykkänä se numero annetaan!

Mutta meinasin ettei jäädä siihen iholle jahkaamaan vastausta, kun liian agressiiviseen yllätyshyökkäykseen voi tulla pakit ihan vaan koska toinen on pöllämystynyt asiasta.

Vierailija
58/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa mallia japanilaisista naisista. M28

Vierailija
59/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua lähestymisiä naisilta jotka joutuu itse lähestyä miehiä . Ymmärrätte varmaan miksi.

Vierailija
60/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mehän emme halua tyhmiä tai uusavuttomia naisia riesaksemme.

Ei se ihme ole ettei parit löydä toisiaan. 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän