Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, kerro miten haluaisit sua lähestyttävän

Vierailija
01.07.2025 |

Niin, on sattunut pari kertaa ruokakaupassa tai rautakaupassa, että olen nähnyt mukavanoloisen miehen, mutta ne tilanteet tuli niin nopeasti, etten siinä ehtinyt miettiä mitä tehdä. En kerinnyt miettiä, miten tehdä aloite tai päästä juttusille miehen kanssa. Ja aika ujokin tuollaisessa tilanteessa olen, vaikka muutoin en. Jälkikäteen sitten harmitellut, miksen katsonut silmiin pidempään tai vaan hymyillyt. 

Miehet, miten haluatte naisen teitä arkisessa tilanteessa lähestyvän? Vai onko tilanteet sellaisia, ettette toivo naiselta lainkaan lähestymistä tai mitään aloitetta? Miten nainen voisi toimia, jos haluaisi saada luontevan, kivan kontaktin sinuun?

Ja jos nainen katsoo suoraan silmiin ja hymyilee, kertooko se hänen olevan kiinnostunut tutustumaan vai ohitatteko sellaisen? Millainen olisi sinusta mukava aloite? Vai haluatteko tehdä ostoksenne kaikessa rauhassa?

Auttakaa naista ja kertokaa!

Kommentit (144)

Vierailija
21/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yökerhossa rohkeasti vaan peppua syliin

Haluatko myös naisten, joista et ole kiinnostunut, lähestyvän sinua noin?

Jos et, niin kannattaa suositella jotakin lähestymistapaa, jonka pystyt torjumaan ärsyyntymättä, vaikka nainen ei olisi mieleesi.

Vierailija
22/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa olen ostoksilla ja en mielellään haluasi että siellä lähestytään. Olen saanut paljon hymyileviä katseita naisilta kaupassa mutta tuommosesta nyt on ihan mahdoton tietää pitääkö hän hyvännäköisenä, flirttailee, haluaa lähestyvän, tykkää muuten vain hymyillä tai on ollut hyvä päivä. Parempi jättää muualle tämä lähestyminen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katse, jutustelu, anna palaa vain. Siellä mä äskenkin seilailin vakikaupassani, vaikka eivät edes sinkkukoreja ole järkänneet. 

Vierailija
24/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se klassinen: kysy apua johonkin asiaan. Vaikka tietäisitkin asian esitä tietämätöntä. Siitä sitä juttua alkaa syntyä jos on syntyäkseen.

Tää on hyvä. Tosin esimerkiksi minä hieman hidasälyisenä mietin vasta jälkeenpäin "olikohan tossa jotakin".

Vierailija
25/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yökerhossa rohkeasti vaan peppua syliin

Haluatko myös naisten, joista et ole kiinnostunut, lähestyvän sinua noin?

Jos et, niin kannattaa suositella jotakin lähestymistapaa, jonka pystyt torjumaan ärsyyntymättä, vaikka nainen ei olisi mieleesi.

Tuosta on helppo perääntyä, jos emännän peppu ei miellytä.

Vierailija
26/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suu auki niin voi tunkea suoraan kullin suuhun.

Onko sulla tapana? Pidä ens kerralla niin Pera 67v työntää jorman suuhun.

Vierailija
27/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan oleta että mies tajuaa yhtään mitään sinun eleistäsi.

Kerran vaimon kanssa kauppareissun jälkeen se oli vähän vaisu ja vihaisen oloinen. Ihmettelin miksi niin sanoi että enkä muka huomannut miten joku nainen oli iskenyt silmänsä minuun, käveli perässä ja koetti ottaa juurikin eleillä tms shit kontaktia.

No en todellakaan huomannut, mä laahustin kauppalapun kanssa pitkin käytäviä tavoitteena päästä kotiin sieltä mahdollisimman nopeasti.

Vierailija
28/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran vaimon kanssa kauppareissun jälkeen se oli vähän vaisu ja vihaisen oloinen. Ihmettelin miksi niin sanoi että enkä muka huomannut miten joku nainen oli iskenyt silmänsä minuun, käveli perässä ja koetti ottaa juurikin eleillä tms shit kontaktia.

No en todellakaan huomannut, mä laahustin kauppalapun kanssa pitkin käytäviä tavoitteena päästä kotiin sieltä mahdollisimman nopeasti.

Tämä on kyllä kovin miestyypillistä :D

Vierailija
29/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mitä vaan rupattelua. Lopetat niin, että kysyt numeroa, jos et samantien pääse kävelylle. Miehet ei yleensä yllättävissä arkitilanteissa tajau paljon mitään, ellei ole ihan kauheita pukkeja.

Vierailija
30/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin että hoikka max samanikäinen nainen kysyy puhelinnumeroani.

Vierailija
31/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa röyhkeä, en sano mikä!

Vierailija
32/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota, että kuljen pehmolelulaarin, talouspaperipyramidin tms. kohdalla, ja kiiruhda kohdalle kompastumaan niin, että kaadutaan sinne kasaan. Siinä sitten lähituntumalla pahoitellessasi tapahtunutta saat keskustelun käyntiin. 

Vierailija
33/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne naiset lähestyvät ihan omin ehdoin ja omilla tavoilla. Ja minä en todelakaan pomaa mmitään hurmurin ulkokuorta. ANTI-hurmurin ulkokuoripikeminkin. 

Vierailija
34/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua naiset ovat katsoneet suoraan silmiin ja hymyilleet monta kertaa. Katson takaisin ja hymyilen, mutta en tee yhtään mitään sen enempää. Eli kyllä sen naisen pitää suunsa avata. Se on vasta aloite.

Vierailija
35/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy vaikka, että osaatko veikata, onko sinulla posliini, jätetty kiitorata, trimmattu vai karvainen. Sitten kysyt mennäänkö jonnekin katsomaan osuiko veikkaus oikein.

Vierailija
36/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on käynyt täsmälleen sama muutaman kerran, ex-vaimo ja tyttöystävät sanoneet että etkö huomannut miten kiinnostunu toi oli susta. No en todellakaan huomannut, ei hajuakaan. En ymmärrä miksi naiset eivät vielä tänä päivänäkään tajua miten erilaisia miehet ovat, täysin umpisokeita ja kuuroja sanattomalle viestinnälle. Jos olet naisena kiinnostunut miehestä, älä edes ajattele että saat mitä haluat kunhan hymyilet, puret huulta, harot hiuksiasi, luot merkitseviä katseita, hakeudut lähistölle tms. Ei me v***u tajuta ja nähdä sellaista.

Vierailija
37/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Livautat siinä hymyn kera lapun jossa puhelinnumerosi tälle miehelle.

Ehtii äijä sitten hetken sulatella asiaa ja soittaa jos kiinnostaa.

Vierailija
38/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa röyhkeä, en sano mikä!

Ei me vaimon kanssa käsikynkässä siellä kaupassa menty vaan yleensä jaetaan lista puokkiin ja sitten kumpikin hakee kamansa koriin ja sitten kassalle. Sujuu näin paljon nopeammin. Kait se nainen siksi yritti kontaktejaan. Vaimo oli huomannut kauempaa ja seurannut. Oli sinänsä hyvä etten huomannut mitään, mikä sättiminen siitä olisikaan seurannut jos olisin vielä sanonut sille naiselle jotain (tajuamatta siltikään yhä mitään) X-D

t. sama

Vierailija
39/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne naiset lähestyvät ihan omin ehdoin ja omilla tavoilla. Ja minä en todelakaan pomaa mmitään hurmurin ulkokuorta. ANTI-hurmurin ulkokuoripikeminkin. 

Kiitos paljon kaikkien naisten puolesta. Tällä neuvolla jos ei miestä saa, niin ei millään.

Vierailija
40/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Livautat siinä hymyn kera lapun jossa puhelinnumerosi tälle miehelle.

Ehtii äijä sitten hetken sulatella asiaa ja soittaa jos kiinnostaa.

Jos mulle joku nainen sujauttaisi numeronsa lapulla sanomatta sanaakaan, niin arvelisin että on varmaan joku maksullisia seuralaispalveluja tarjoava tyyppi. Mikä siinä on niin helvetin vaikeaa sanoa muutama sana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi