Mies, kerro miten haluaisit sua lähestyttävän
Niin, on sattunut pari kertaa ruokakaupassa tai rautakaupassa, että olen nähnyt mukavanoloisen miehen, mutta ne tilanteet tuli niin nopeasti, etten siinä ehtinyt miettiä mitä tehdä. En kerinnyt miettiä, miten tehdä aloite tai päästä juttusille miehen kanssa. Ja aika ujokin tuollaisessa tilanteessa olen, vaikka muutoin en. Jälkikäteen sitten harmitellut, miksen katsonut silmiin pidempään tai vaan hymyillyt.
Miehet, miten haluatte naisen teitä arkisessa tilanteessa lähestyvän? Vai onko tilanteet sellaisia, ettette toivo naiselta lainkaan lähestymistä tai mitään aloitetta? Miten nainen voisi toimia, jos haluaisi saada luontevan, kivan kontaktin sinuun?
Ja jos nainen katsoo suoraan silmiin ja hymyilee, kertooko se hänen olevan kiinnostunut tutustumaan vai ohitatteko sellaisen? Millainen olisi sinusta mukava aloite? Vai haluatteko tehdä ostoksenne kaikessa rauhassa?
Auttakaa naista ja kertokaa!
Kommentit (144)
Moi. Sä vaikutat kivalta, haluaisitko lähteä kahville joku kerta mun kanssa?
En (nainen 40+) itsekään ole ikinä ymmärtänyt mitään hienovaraisempia merkkejä miehiltä.
En tarkoita että tykkäisin kiinnikäymisestä, mutta hymyily, ystävällisyys ja kohteliaisuus ovat minulle vain sitä.
Itsekin olen sellainen ihan aina ja aivan kaikille. Se ei tarkoita mitään muuta kuin että minulla on ollut hyvä kotikasvatus ja pidän edelleen hyviä tapoja arvossa.
Ennen kuin mies on suudellut, en ole ikinä käsittänyt onko hänellä tunteita vai onko tämä jotakin muuta ystävällisyyttä.
Onneksi nämä suutelijat ovat olleet mieluisia minullekin. Todella hyvää tuuria. En ole käynyt yöelämässä, joten näitä lähestyjiä on siksi ollut vähän. Juuri sen verran kuin tarpeen.
(Väsyin jo teininä humalaisiin kähmijöihin ja ahdistelijoihin.)
Muistutin vain että meissä naisissakin on niitä, jotka eivät osaa lukea kaikkia tilanteita. Minä koen olevani miehille sukupuoleton ja ei-viehättävä, kunnes toisin todistetaan.
Haluisin että baarissa nainen tulisi hinkkaamaan persettä mun munaa vasten.Joo sen mä haluisin. Saa suorittaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baarissa on helpompaa, kun on itsekin ottanut muutaman ja tuijottaa vahingossa aivan liian pitkään niin että mieskin huomaa, että nyt on jotain meneillään.
Juu, näitä on tullut eteen. Sitten ollaankin niin humalassa ettei saa suustaan mitään järkevää ja ne korkkaritkin ovat poikittain jalkojen alla. Ei kiitos.
Mulle ei käy sentään yleensä noin, mutta just muutama viikonloppu sovittiin yhden miehen kanssa treffit, kun humalassa vahingossa tuijotin epätavanomaisen kauan.
Sano suoraan, että haluaisit jutella ja kysy, vaikka kahvilaan juttuseuraksi
Naisilla on yleensä niin järjettömiä lähestystapoja että pitää melkeen olla ajatustenlukija. Paras on että vaan tulee suoraan juttelemaan
Täälä on neuvottu, että silmiin katsominen ja hymyileminen ei merkitse mitään. Asiat sanotaan suoraan.
Minun kaltaisia ei mitenkään. Parempi pitää muutaman metrin väli eikä vilkaista päinkään. Jos tulet puhumaan, niin siinä on aina jokin taka-ajatus. Ryöstö, hyväksikäyttö tmv. Jo pitkässä katseessa tai hymyilyssä on jokin taka-ajatus.
-persoonallisuushäiriöinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Livautat siinä hymyn kera lapun jossa puhelinnumerosi tälle miehelle.
Ehtii äijä sitten hetken sulatella asiaa ja soittaa jos kiinnostaa.
Jos mulle joku nainen sujauttaisi numeronsa lapulla sanomatta sanaakaan, niin arvelisin että on varmaan joku maksullisia seuralaispalveluja tarjoava tyyppi. Mikä siinä on niin helvetin vaikeaa sanoa muutama sana?
Kun soitat numeroon, niin se kertoo että tämä numero on maksullinen, puhelun hinta 29,95 + ppm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se klassinen: kysy apua johonkin asiaan. Vaikka tietäisitkin asian esitä tietämätöntä. Siitä sitä juttua alkaa syntyä jos on syntyäkseen.
Ai siitäkö on ollutkin kyse? Itse olen aina ihmetellyt että miten naiset eivät tiedä mistään mitään...
Siis et oikeasti ole tajunnut että tämä on naisilta miesten imartelua iskumielessä, jotta tuntisivat itsensä tärkeiksi? Miten niin läpinäkyvä esitys voi hämätä ketään? 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baarissa on helpompaa, kun on itsekin ottanut muutaman ja tuijottaa vahingossa aivan liian pitkään niin että mieskin huomaa, että nyt on jotain meneillään.
Juu, näitä on tullut eteen. Sitten ollaankin niin humalassa ettei saa suustaan mitään järkevää ja ne korkkaritkin ovat poikittain jalkojen alla. Ei kiitos.
Mulle ei käy sentään yleensä noin, mutta just muutama viikonloppu sovittiin yhden miehen kanssa treffit, kun humalassa vahingossa tuijotin epätavanomaisen kauan.
Hyvä noin. Pieni humala ei haittaa kunhan ei räkäkännissä ole. Se ei toimi kuin hyväksikäyttäjille. Tai yhtä humalassa oleviin ja silloin touhu on mitä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se klassinen: kysy apua johonkin asiaan. Vaikka tietäisitkin asian esitä tietämätöntä. Siitä sitä juttua alkaa syntyä jos on syntyäkseen.
Ai siitäkö on ollutkin kyse? Itse olen aina ihmetellyt että miten naiset eivät tiedä mistään mitään...
Siis et oikeasti ole tajunnut että tämä on naisilta miesten imartelua iskumielessä, jotta tuntisivat itsensä tärkeiksi? Miten niin läpinäkyvä esitys voi hämätä ketään? 😆
Ehkäpä siksi että se ei aina ole sitä. Kun apua tarvitaan alkaa mielistely jonka jälkeen muututaan kylmiksi. Olet hommasi tehnyt. Häivy!
En halua tietää monetko naisen iskennät olen putkiaivona missannut matkan varrella. Juuri naisten yht'äkkiset silmien räpsytykset ja hymyilyt menee suurella todennäköisyydellä ohi vähänkin jos keskittyy johonkin esim. juuri rautakaupassa tai harrastuksessa.
Optimaalinen tilanne on se että pääsee juttelemaan uuden tuttavuuden kanssa jonkun asian äärellä ilman iskentää ja jos toinen vaikuttaa sinkulta ja riittävän mielenkiintoiselta voi jotain seuraavaa steppiä tutustumiseen kokeilla.
Sen verran tässä iässä omaan kokemusta naisista etten kysy enää tuntemattomia kahville. Jollain tätä pitää pohjustaa puolin ja toisin. M44.
Minulle on hymyilty, räpsytelty silmiä, purtu huulta, katsottu pitkään, kallistettu päätä jne. Lähestyttäessä 99% kerroista ei oikeaa kiinnostusta ole ollut. Se oli vain ystävällisyyttä.
Suoraan ja kohteliaasti. Ei siis lähdetääx panee vaan kysymällä haluaisinko lähteä vaikka kahville.
Vierailija kirjoitti:
Lähesty kuten toivoisit hänen lähestyvän sinua.
Tämä on hyvä neuvo. Jos toinen lämpenee niin ajatusmaailma on samanlainen.
Naisen "signaalit" eivät tarkoita mitään.
Minulle sattui nuorempana useamminkin, että tulkitsin tuijottelut ja hymyilyt väärin ja erehdyin menemään juttusille.
Voitte arvata, että palaute oli aika ikävää.
Tissit tiskiin vaan ja kopeloimaan. Toimii aina. Paras oli, kun yksi nainen otti mun käden ja työnsi paidan alle ja sanoi, huomaatko että mulla ei ole rintsikoita. Huomasin ja sit mentiin panemaan. 😀
Vierailija kirjoitti:
Tissit tiskiin vaan ja kopeloimaan. Toimii aina. Paras oli, kun yksi nainen otti mun käden ja työnsi paidan alle ja sanoi, huomaatko että mulla ei ole rintsikoita. Huomasin ja sit mentiin panemaan. 😀
Sitten kun nainen selviää maanisesta kaudestaan tulee syytteet ahdistelusta jne.