Mitä haluaisit sanoa puolisollesi/säädöllesi/exällesi mutta se ei olisi ok?
Kommentit (37)
En tiedä mitä me oltiin, mutta paljon enemmän kuin kavereita.
On ikävä, haluaisin takasin sen mitä oli ja katsoa mihin se johtaa. Mulla oli hyvä ja vahva fiilis. Kerrankin elämässä. Ei sun tarviis pelätä, enkä mäkään pelännyt sun kanssa.
Hei, me toivotettiin aina hyvät huomenet ja illalla viimeisenä viestit kun käytiin nukkumaan, ilmoitelltiin ja juteltiin kaikesta siinä välillä. Mitä se muka oli?
Sä sanoit että tunteet pelottaa, että tulee sattumaan mutta sä onnistuit kyllä osumaan muhun.
Haluaisin alkaa alusta.
Exälleni. Mitä ihmettä päässäsi liikkui kun houkuttelit minut juuri 18 täytettyäni muuttamaan satojen kilometrien päähän luoksesi. Sitten päätitkin etten ollutkaan sinulle se oikea. Teitkö tämän kaiken ihan tietoisesti ja suunnitelmallisesti? Vähintä mitä voisit tehdä, olisi maksaa ne rahat jotka vuoksesi tässä muuttorumbassa menetin. Jätit minut täysin tyhjän päälle. Eikö omatunto edes näin pitkän ajan jälkeen kolkuta yhtään? Sinulla on itselläsi nyt lapsia, mitä jos joku kohtelisi heitä samoin kuin sinä minua aikoinaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exälle: kamala keissi meillä ja kaipuu jatkuu aina vaan. Kait sanot sille kolmannelle pyörälle(si?) että teidän juttu ei koskaan ollut yhtään mitään ja että olet kaivannut minua koko aikuisen elämäsi monta kymmentä vuotta.
Kuule sille "kolmannelle pyörälle" valehdeltiin ihan niin kuin sinullekin. Te olitte kuulemma eronneet tai ainakin tauolla. Eikä hän ole sinua kaivannut, kuten ei muitakaan. Hän ajattelee ainoastaan itseään. Riisu nyt kymmenien vuoden jälkeen viimeinkin ne teini-iän ruusunpunaiset lasit.
Ah nämä teinidraamat. En tiedä mikä minussa silloin aikoinaan houkutteli näitä tyttöjen poikaystäviä ihastumaan minuun. Tietenkin sain likkojen vihat niskaani, mutta totuus tosiaan tuo että jokaiselle osapuolelle valehdeltiin. Oltiin muka eronneita ja olet niin ihana ja tyttis sitä ja tyttis tätä negatiivista. Tyttiksilleen sitten taas valehtelivat mitä milloinkin.
Vierailija kirjoitti:
Exälle: kamala keissi meillä ja kaipuu jatkuu aina vaan. Kait sanot sille kolmannelle pyörälle(si?) että teidän juttu ei koskaan ollut yhtään mitään ja että olet kaivannut minua koko aikuisen elämäsi monta kymmentä vuotta.
Oliko tämäkin jokin teinidraama. Tiesitkö sinä ja muutkin, että tämä saattoi olla rankkaa koulukiusaamista. Seurustelevat teinipojat saattoivat olla niin ällöjä, että "seurustelustaan" huolimatta koittivat iskeä kiusattuja rumia, tai muuten vaan hyljeksittyjä tyttöjä, kertoilivat miten olivat pa**eet heitä ja ties mitä valetta. Likat silmät raivosta kiiltäen sitten lisäkiusasivat jo ennestään kiusattuja tyttöjä tämän vuoksi. Oletteko "petetyt" entiset tytöt koskaan tulleet ajatelleeksi tätä. Olisi kannattanut ottaa pää pers**stä eikä sokeasti uskoa kaikkea.
Oliko pakko olla niin helvetin sekopää että piti pilata sekoilulla hyvä juttu. Mikset voinut olla kuin minä ja onnesta soikeana vaan kohtelit kuin olisin alusta asti ollut joku vihollinen ja aloit möykkäämään. Aivan kuin se että tykkäsin susta olisi ollut ihan perseestä. Lisäksi vaadit asioita joilla ei sitten jälkeenpäin olisikaan ollut mitään merkitystä. Joo turha kitistä enää miten on ikävä jos nyt vasta huomaat mitä menetit.
Vierailija kirjoitti:
Perkeleen sika. Itsekäs kusipää. K#ole pois.
Ex-ukolle, joka petti ja jätti paskaisesti.
Ja katkeruus loistaa! Olisit tyytyväinen, että pääsit eroon.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua haittaa se että sulla ei seiso.
Puolisolle.
Jos et miellytä? Osaisitko mennä itseesi?
Vierailija kirjoitti:
En halua seksiä enää ollenkaan, en nauti siitä ja toivon että se olisi nopeasti ohi joka kerta kun on pakko suostua siihen.
Et ole puolisosi arvoinen! Hän ansaitsee parempaa!
Tässä maailmassa ei ole yhtäkään asiaa mitä ei voi toiselle sanoa. Säälittävää kitinää jos ei uskalla sanoa näitä ääneen toiselle, sanoisin, että sinä olet vähintään yhtä suuri ongelma kuin toinen osapuoli.
Exälle: V..un nilkkityranni ja psykopaatti, miksi kohtelit vaimoasi ja lapsiasi niin huonosti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua haittaa se että sulla ei seiso.
Puolisolle.
Jos et miellytä? Osaisitko mennä itseesi?
Usko pois, mitään muuta en ole tehnytkään kuin "mennyt itseeni". En silti keksi itsessäni mitään muuta syytä kuin sen että olen ikääntynyt siinä missä mieskin. En kuitenkaan ole vielä edes 50 ja koen olevani liian nuori luopumaan seksuaalisuudesta. Koska kun miehelläni ei seiso, häntä ei tunnu kiinnostavan seksi muutenkaan. Ja toisaalta tiedän että häntä itseään myös ahdistaa se että ei seiso, joten en oikein voi edes keskustella aiheesta. Voin vain yrittää olla tukena vaikka kyllä, kyllä mua haittaa tää tilanne. Ei pelkästään siksi että mulla ei ole enää seksiä, vaan myös siksi että "menen itseeni" sen johdosta. Ja tätähän minä en voi hänelle siis sanoa, jotta hän ei ahdistuisi entisestään. Kas, siksi vastasin tähän aloitukseen.
Puolisolle:
Voisitko osallistua joskus perheen suunnitelmiin ja menoihin?
Koskaan et mitään ehdota tai edes liene mieti. Miksi et?
Odotat että muut miettii ja varaa ja tekee puolestasi kaiken.
Ei vaan toinen enää jaksa kaikkea hoitaa. Ei sitten tehdä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Puolisolle:
Miksi tuota ei sitten oikeasti voi sanoa sille puolisolle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolisolle:
Miksi tuota ei sitten oikeasti voi sanoa sille puolisolle?
Jo on ujoja pariskuntia.
Ex:lle! Häpeä miten törkeästi petit, jätit ja valehtelit horosi kanssa. Ei ollut munaa jäädä edes keskustelemaan asiaa auki, vaan ilmoituksen jälkeen lähdit horollesi. Vuosikymmenten liitto heitettiin pois kuin roska. Palakaa h....sä petturit, valehtelijat.