Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Anna Abreu mielestäsi ärsyttävä?

Vierailija
01.07.2014 |

Mitä ajatuksia herättää?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä häntä tunne niin enpä tiedä. 

Neutraali kuva mulla hänestä on.

Vierailija
2/54 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pohdi toisten ärsyttävyyttä. t. mies   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Sen sijaan ärsyttää kyllä ne radiojuontajat, jotka kerrasta toiseen Ra-ta-ta -biisin loputtua hoilottavat itse perään "ra-ta-ta-ta". Joo, eiköhän se tullut jo siinä itse biisin aikana tarpeeksi monta kertaa.

Vierailija
4/54 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsyttävä, mutta tyhmähän hän on. Sellainen tuulitunneli. 

Vierailija
5/54 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Hänellä ei ole omaa persoonallista tyyliä, kun ei ole koskaan ollutkaan vaan koulutyttönä aloitti julkisen uransa niin kaikki on tehtyä ja ulkomailta jäljiteltyä. Tuo hänelle räätälöity imago on epäonnistunut ja halpa. En pidä myöskään Annan vuotavasta lauluäänestä. Anteeksi Anna-fanit.

Vierailija
6/54 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen ärsyttävä. Ei kestä kuunnella, tai katsoa. Huh. 

Vierailija
7/54 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lainkaan. Ei herätä mitään tunteita suuntaan eikä toiseen.

Vierailija
8/54 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkilönä ei, laulajana kyllä. todellakin ärsyttää että niin keskinkertainen laulaja niin p*skalla musiikilla on noin menestynyt! samasta syystä toinen idols-anna elikkä puu ärsyttää aivan älyttömästi.

Vierailija
9/54 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinänsä ärsyttävä, mutta mitä ihmettä hän teki tänä iltana jossain MM-jalkapallon kisastudiossa?? Ei vakuuttanut ainakaan minua "asiantuntemuksellaan".

Vierailija
10/54 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttänyt jo Idols-ajoista saakka. Varsinkin tämä uusi wannabe sexy imago tökerö. 

Vierailija
11/54 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastatteluissa vaikuttaa tosi symppikseltä ja fiksulta, mutta artisti-imago on mennyt koko ajan huonomaan suuntaan. Halpa Miley-kopio pseudo-hipstereissä ysärivaatteissaan - sääli, että tuhlaa lahjansa tuollaiseen. Ja musiikin suhteen esim. tuo uusi Right In Front Of You ja nolo Huominen On Huomenna ovat pohjanoteerauksia. Tosin en tiedä sitten, kuinka paljon Annan imago on hänen itsensä päätettävissä, vai onko hän vain levy-yhtiön sätkynukke.

Vierailija
12/54 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä tykkään. Katsoin vain elämää ja mietin, että hänellä onkin hyvä ääni. Osaa laulaa korkealta ja kovaa.

Vierailija
13/54 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annalla on perinteinen helsinkiläisen teinitytön ääni, sellainen ylimieliseltä kuulostava nenä-ääni ja lisäksi vielä se puhetapa.

Vierailija
14/54 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Ton tyylistä musaa en kyllä kuuntele, mutta siis ihmisenä on oikein rennon ja hauskan oloinen

Vierailija
15/54 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yhdentekevä, mutta lauluääni ihan ok, ei kuitenkaan mun tyyliäni. Vain elämää -ohjelmassa oli joskus aika mukavankin oloinen ja lauloi muutaman kappaleen tosi hyvin. 

Vierailija
16/54 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvissa kaunis mutta livenä tosi ärsyttävä jotenkin.

Musiikkivideonsa erittäin "halpoja" tyyliltään.

Vierailija
17/54 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 19:17"]

Ei ärsytä tykkään. Katsoin vain elämää ja mietin, että hänellä onkin hyvä ääni. Osaa laulaa korkealta ja kovaa.

[/quote]

Ai, mulla taas jäi lähes koko 2.kausi katsomatta just Annan takia.

Vierailija
18/54 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoinkuvaamtaooman ärsyttävä.Yrittää liikaa....Todella epävarma ja on pukenut sen wannabe poikatyttö kovis tyylin taakse.Lienees noukkamies vaikuttanut tyyliin...Edelleen mun silmissä niiiiiiiiiiiin nuoren oloinen.Enkä ole koskaan missään haastattelusta saanut kovin kaksista kuvaa neidin älykkyydestä tai persoonasta.

Vierailija
19/54 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ihmistä, joten en voi sanoa. Musiikkinsa on joka tapauksessa ärsyttävää ja mitätöntä keskikastin populaarirenkutusta, mutta sen perusteella en voi tehdä tuomiota esittäjän todellisesta persoonasta.

Vierailija
20/54 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Lämpimän ja räväkän oloinen persoona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä